Dobrá dedukcepaveld píše:A nedelas spis pro OMV, ze to pises takhle a delas shellce horsi reklamu?Serifus píše:Je to skutečně tak. Je to interní záležitost Shellu. Nesmím o tom ani mluvit. Už tak tu porušuju pravidla. Takže sry. Prostě mi věřit můžete, nebo ne. Faktem je, že to poznáte jedině rozborem, nebo tím, že natankujete na Slovensku a pak zase v ČR. Rozdíl tam bude. Ale od desíti k pěti.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
OMV Premium Diesel alebo Shell V-Power Diesel?
-
Ramcoo
- Registrovaný
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát 25.07.2008 00:00
- Bydliště: Kbely D.C.
- Klubové ID: 1631
o tomhle tematu neco malo vim,
V-Power diesel (VPD) se opravdu nedováží a nejspíš nikdy dovážet nebude, u nas se už nejaký ten rok vyrábí.
A vyrabi se v Kralupech, ze stejny nafty jako diesel pro jakou koli síť ČS, pouze se do ní přidávají aditiva shellu,ale jinak kvalitou se schoduje s německým i jakým koliv jiným VPD, pokud se povede uvařit . začátkem roku se začal vyrábět i ve Střelicích (Brno), co mám poslední informace, tak se tam moc nevedlo přidávatat aditiva, jednou tam toho dali hodně, jindy zase vubec, na některy čerpačky se dokonce vozíval normální diesel s nálepkou VPD, například čerpačka Ladná na D2, že jo Serifus?!
Jinak všechny nafty a benziny se vyrabí tak, že např. řepkový olej se do každé várky přidávajá přibližně, v rafinerce musí pouze dodržet dlouhodobý průměr, takže jednou na čerpačce mužete natankovat naftu s 3% řepky a jindy zase s 1%. Jediný co Shell dováží je V-Power Racing, myslím že z Regensburgu, ostatní se vaří v ČR.
U OMV si nejsem 100% jistý, ale myslím že všechna Carrera a další "srágory" se dováží, jinak klasický diesel i benzin je ten samý jako u Avanti, Shellu, Agipu, JETu atd atd.
U Totalu je to trošku jiný, ty mají rafinerku kousek za hranicema v Hartmansdorfu, takze zalezi na aktualni cene.
Kazdopadne zasobovani PHM je financne a logisticky dost slozita zalezitost, kterou je ve skratce dost složité popsat, ale u velkych siti čerpaček to vesměs funguje jak jsem napsal.
Jinak muzu potvrdit Serifusova slova, ze Extra a VPD jsou skoro totozne. I proto se produkt Extra v CR stahuje a nahrazuje se VéPéDéčkem.
To KAMIL740: ty hlavičko, jsem rád ze mate na slovensku tak pekne vycisteny nadrze, ale pletes se. I v cesku jsou krasne vycisteny a pravidelne, dokonce pravidelneji nez se na slovensku kalibruji tankovaci stojany
V-Power diesel (VPD) se opravdu nedováží a nejspíš nikdy dovážet nebude, u nas se už nejaký ten rok vyrábí.
A vyrabi se v Kralupech, ze stejny nafty jako diesel pro jakou koli síť ČS, pouze se do ní přidávají aditiva shellu,ale jinak kvalitou se schoduje s německým i jakým koliv jiným VPD, pokud se povede uvařit . začátkem roku se začal vyrábět i ve Střelicích (Brno), co mám poslední informace, tak se tam moc nevedlo přidávatat aditiva, jednou tam toho dali hodně, jindy zase vubec, na některy čerpačky se dokonce vozíval normální diesel s nálepkou VPD, například čerpačka Ladná na D2, že jo Serifus?!
Jinak všechny nafty a benziny se vyrabí tak, že např. řepkový olej se do každé várky přidávajá přibližně, v rafinerce musí pouze dodržet dlouhodobý průměr, takže jednou na čerpačce mužete natankovat naftu s 3% řepky a jindy zase s 1%. Jediný co Shell dováží je V-Power Racing, myslím že z Regensburgu, ostatní se vaří v ČR.
U OMV si nejsem 100% jistý, ale myslím že všechna Carrera a další "srágory" se dováží, jinak klasický diesel i benzin je ten samý jako u Avanti, Shellu, Agipu, JETu atd atd.
U Totalu je to trošku jiný, ty mají rafinerku kousek za hranicema v Hartmansdorfu, takze zalezi na aktualni cene.
Kazdopadne zasobovani PHM je financne a logisticky dost slozita zalezitost, kterou je ve skratce dost složité popsat, ale u velkych siti čerpaček to vesměs funguje jak jsem napsal.
Jinak muzu potvrdit Serifusova slova, ze Extra a VPD jsou skoro totozne. I proto se produkt Extra v CR stahuje a nahrazuje se VéPéDéčkem.
To KAMIL740: ty hlavičko, jsem rád ze mate na slovensku tak pekne vycisteny nadrze, ale pletes se. I v cesku jsou krasne vycisteny a pravidelne, dokonce pravidelneji nez se na slovensku kalibruji tankovaci stojany
tak o tom vim zase neco malo ja ty hlavicko a nejsem z SK ale z prahy a ty nadrze vycisteny nejsou nemel kraviny kdyz rohe predelavalo v cr rekuperace tak sem u tech nadrzi byl a ten bordel sem videl tak my nevykladej picoviny typu mame ciste nadrze porad my nikdo z vas chytraku nevysvetlil proc ma vpd vyssi cetan. cislo!!!!!!!!!!!!!!!§
-
Ramcoo
- Registrovaný
- Příspěvky: 32
- Registrován: pát 25.07.2008 00:00
- Bydliště: Kbely D.C.
- Klubové ID: 1631
Za to SK se omlouvam, uz jsem byl trosku podrazdenej, kdyz jsem cetl tvoje vulgarni prispevky. Verim, ze tenkrat opravdu nejake cisteni nadrzi nefungovalo, kazdopadne dneska je to uz zavedena vec. Samozrejme se asi najde pumpicka kde to sidi, ale u vetsich spolecnosti tomu neverim.KAMIL740 píše:tak o tom vim zase neco malo ja ty hlavicko a nejsem z SK ale z prahy a ty nadrze vycisteny nejsou nemel kraviny kdyz rohe predelavalo v cr rekuperace tak sem u tech nadrzi byl a ten bordel sem videl tak my nevykladej picoviny typu mame ciste nadrze porad my nikdo z vas chytraku nevysvetlil proc ma vpd vyssi cetan. cislo!!!!!!!!!!!!!!!§
na bohdalci ?? total kde??? v plzni kde hustopece ???? nesmysl totalu bylo asi +-37 vsechny koupil shell az na nektery ktery nemeli vyreseny pozemky tech vseho vsudy zbylo asi 2 nebo 3 a uz to taky nejsou totaly ale soukromy priklad liberec posledni sjezd ta u kruhace vylgarni prispevky pisu jenom kdyz mi nekdo leze na nervy tim ze pise picoviny a vi hovno nemam takovy lidi rad kdyz uz neco pisu musim o tom snad neco vedet taky nepisu na fora o stepeni atomu
"Dávám naftu Shell a auto jede o strašně moc líp.Za plynem jde úplně jako blázen" Vždycky když někdo tohle vypustí tak chčiju. "A v Transitu to funguje úplně nejlíp,strašně málo potom žere"
:palec:
To je stejný asi jako když auto umeješ,máš z toho dobrej pocit a zdá se že i najednou líp jede
. Nafta je +- všude stejná(pokud jí někdo nenaředí vodou atd.), aditiva tam serou už v rafinerce ale kvůli jménu a prestiži napovídaj renomovaný firmy že tam dali ještě všechny možný detergenty, inhibitory koroze, deemulgační přísady, protipěnivostní aditiva atd. a pak to stojí víc a všichni jim žerou jak je to super kvalita. Nevěřte všemu co se třpytí. Takhle se totiž dělaj chytře prachy. Sou to kecy.
To je stejný asi jako když auto umeješ,máš z toho dobrej pocit a zdá se že i najednou líp jede
Velmi zajímavá debata na ještě zajímavější téma. Ale těžko si po přečtení všech příspěvků udělat vlastní úsudek, každý tvrdí něco jiného. Já osobně tankuju obyčejnou Shell naftu, občas mu dopřeju V-Power. Subjektivně mi přijde, že tam trochu rozdíl je. Ale hlavně se tankováním u Shellu snažím minimalizovat riziko, že natankuju naftu ředěnou vodou nebo řepou nebo čímkoliv jiným ve větší míře, než je přípustné..
[quote="KAMIL740"]tak o tom vim zase neco malo ja ty hlavicko a nejsem z SK ale z prahy a ty nadrze vycisteny nejsou nemel kraviny kdyz rohe predelavalo v cr rekuperace tak sem u tech nadrzi byl a ten bordel sem videl tak my nevykladej picoviny typu mame ciste nadrze porad my nikdo z vas chytraku nevysvetlil proc ma vpd vyssi cetan. cislo!!!!!!!!!!!!!!!§[/qu
Pane bože a ty si chodil do základní školy,že píšeš jak tatar skříženej s mongolem?
Pane bože a ty si chodil do základní školy,že píšeš jak tatar skříženej s mongolem?
-
Luckysheck
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 08.05.2008 00:00
- Bydliště: BMW
- Klubové ID: 1924
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim,
já tam dávám Verva diesel od Benziny, na 30 litrů dvě víčka VIFu a jsem maximálně spokojený. Nebudu říkat, že mi to dává 10,20 nebo 30 koníků více, ale subjektivní i objektivní realita je taková, že s naftou nějaké no name či i těch strašně moc vychvalovaných Shell se to nedá srovnávat. Lepší průběh točivého momentu a dálka za 5.8 a normal nafta stejný průměr rychlostní, stejná trať ve 2 lidech za 6,4 litrů. Zkuste to kluci taky a dejte vědět.
já tam dávám Verva diesel od Benziny, na 30 litrů dvě víčka VIFu a jsem maximálně spokojený. Nebudu říkat, že mi to dává 10,20 nebo 30 koníků více, ale subjektivní i objektivní realita je taková, že s naftou nějaké no name či i těch strašně moc vychvalovaných Shell se to nedá srovnávat. Lepší průběh točivého momentu a dálka za 5.8 a normal nafta stejný průměr rychlostní, stejná trať ve 2 lidech za 6,4 litrů. Zkuste to kluci taky a dejte vědět.
-
reiko82
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: čtv 17.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Trochu teorie do diskuze o naftě. Podstatný je, aby nafta vyhovovala normě ČSN EN 590:2004, potom Vám rozhodně nemůže poškodit motor! Otázkou druhou je jestli Shell prodává své prémiové palivo V-Power Diesel i v ČR a to neprodává, je to logisticky náročný vozit V-Power Racing z Německa a Rakouska, takže to na úvod.
Mohu všem doporučit tankovat u Benziny, OMV a Shellu, tedy u společností, ketré si nemůžou dovolit problém a jejich systém distribuce paliv je nastaven tak, aby se nic nestalo.
P.S. Serifusovi, děláš v Retailu nebo CRT?
Mohu všem doporučit tankovat u Benziny, OMV a Shellu, tedy u společností, ketré si nemůžou dovolit problém a jejich systém distribuce paliv je nastaven tak, aby se nic nestalo.
P.S. Serifusovi, děláš v Retailu nebo CRT?
-
reiko82
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: čtv 17.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prozrazení informaci, které jsou v režimu Confidential tedy důvěrné, je velice zajímavě řešeno z pracovně-právního hlediska v pracovní smlouvě:)
ale nic se nesmí přehánět:)
Kdo by poté poskytoval info a upozorňoval na nesmysly!
http://auto.idnes.cz/test-nafty-v-nemec ... tomoto_fdv
Koukněte na tento článek z odborného časopisu AutoDiesel, mezi námi srovnejte výsledky testu olejů a s inzerenty:)
Zdravím Serifuse
ale nic se nesmí přehánět:)
Kdo by poté poskytoval info a upozorňoval na nesmysly!
http://auto.idnes.cz/test-nafty-v-nemec ... tomoto_fdv
Koukněte na tento článek z odborného časopisu AutoDiesel, mezi námi srovnejte výsledky testu olejů a s inzerenty:)
Zdravím Serifuse
