Ještě nic ? Drátamá to není ?Francis píše:Obdobně jako kolega hledám kontakt na servis LPG ve východních Čechách, nejlépe kolem Vrchlabí nebo Trutnova, ale za kvalitou si dojedu i do HK, MB nebo nedejbože do Práglu.
Koupil jsem auto se sekvenčním Tartarini nejede to tak jak by mělo
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Drátama to není, asi malý tlak plynu nebo něco s podobnými symptomy. Objednali mě na středu ráno do http://www.havel-plyn.cz na diagnostiku, tak uvidíme, co najdou. Radši bych to svěřil někomu prověřenému.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 577
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1387
- Kontaktovat uživatele:
Sakra , to musí chodit , taková motokára v plynu je terno ....Francis píše:Drátama to není, asi malý tlak plynu nebo něco s podobnými symptomy. Objednali mě na středu ráno do http://www.havel-plyn.cz na diagnostiku, tak uvidíme, co najdou. Radši bych to svěřil někomu prověřenému.

a každá pistole ti vypne jinak, já si mylel, že se tam víc jak 45 litrů nevejde a pak dvakrát jsem tam nacpal přes 47 litrůchitos píše:Tak teť po seřízení sem zjistil že vlastně 60L nádrž pojme cca 50L plynu je to kvuli nějaké stlačitelnosti plynu takže teť mi spotřeba dělá cca 10-11L plynu při točení do 4 tisíc
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Mám seřízeno. Jede to skvěle.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Špatný zdvih solenoidů "vstřiků" pro jednotlivé válce. Pak ještě říkal mechoš, že reduktor je na hraně s výkonem, tak uvidíme až to někde proženu delší dobu v zátahu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Tak reduktor je pro jízdu na klobouka, při "normální"
jízdě v kopcích můžu točit trojku ani ne do 5000 otáček, jinak se to přepne na benzín
Bude nutno vyměnit reduktor za výkonnější.


328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Hoši možná to bude leckdo kdo jezdí na LPG považovat za blbost či zbytečnost, ale dozvěděl jsem se zajímavou věc, proto ji tady napíšu:
Znám velmi dobře jednoho člověka, který se zabývá palivy a mazivy dlouhá léta, a ten radí před vypnutím motoru ručně přepnout z plynu na benzín. Důvod je prý ten, že pokud dojeme normálně na plyn a vypneme motor, tak že v malá část plynu zůstává nespotřebována v útrobách motoru, a ta že v kombinaci s vysokými teplotami je velmi agresívní vůči plastovým, kompozitovým, gumovým a různým nekovovým dílům včetně veškerých těsnění, které doslova rozežírá. Ukazoval mi fotky doslova rozpadlého plastového sacího potrubí a úplně roztečených gufer vodítek ventilů. Nebylo to sice BMW, ale chemický účinek nespáleného plynu si asi nebude příliš lámat hlavu nad jednotlivýma značkama aut... Tato věc je údajně násobena vysokou teplotou motoru- a jak známo celohliníkové motory bavoráků drží kolikrát teplo i celou noc, takže podmínky jsou „ideální“- bohužel.
Tato věc není údajně neznámá, ale výrobci LPG systémů ji příliš neprezentují z pochopitelných důvodů... Tato věc se dá prý úplně eliminovat právě „propláchnutím“ sacího potrubí přepnutím na benzínový pohon chvíli před vypnutím motoru, čímž dojde k úplnému spotřebování plynu, a sací potrubí i válce jsou vyplněny pouze nasátým vzduchem a posledními zbytky benzínových par.
Kupodivu tedy nespálený plyn v rozehřátém motoru umí udělat větší škody než ten spálený, ten by měl být bez problémů. Systém automatického benzínového startu je údajně v této věci úplně k ničemu, protože v okamžik vypínání motoru je je auto přepnuté ještě na plyn.
Osobně to považuju za docela zajímavou informaci..
Znám velmi dobře jednoho člověka, který se zabývá palivy a mazivy dlouhá léta, a ten radí před vypnutím motoru ručně přepnout z plynu na benzín. Důvod je prý ten, že pokud dojeme normálně na plyn a vypneme motor, tak že v malá část plynu zůstává nespotřebována v útrobách motoru, a ta že v kombinaci s vysokými teplotami je velmi agresívní vůči plastovým, kompozitovým, gumovým a různým nekovovým dílům včetně veškerých těsnění, které doslova rozežírá. Ukazoval mi fotky doslova rozpadlého plastového sacího potrubí a úplně roztečených gufer vodítek ventilů. Nebylo to sice BMW, ale chemický účinek nespáleného plynu si asi nebude příliš lámat hlavu nad jednotlivýma značkama aut... Tato věc je údajně násobena vysokou teplotou motoru- a jak známo celohliníkové motory bavoráků drží kolikrát teplo i celou noc, takže podmínky jsou „ideální“- bohužel.
Tato věc není údajně neznámá, ale výrobci LPG systémů ji příliš neprezentují z pochopitelných důvodů... Tato věc se dá prý úplně eliminovat právě „propláchnutím“ sacího potrubí přepnutím na benzínový pohon chvíli před vypnutím motoru, čímž dojde k úplnému spotřebování plynu, a sací potrubí i válce jsou vyplněny pouze nasátým vzduchem a posledními zbytky benzínových par.
Kupodivu tedy nespálený plyn v rozehřátém motoru umí udělat větší škody než ten spálený, ten by měl být bez problémů. Systém automatického benzínového startu je údajně v této věci úplně k ničemu, protože v okamžik vypínání motoru je je auto přepnuté ještě na plyn.
Osobně to považuju za docela zajímavou informaci..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
- Kontaktovat uživatele:
Ve svým autě mám asi měsíc LPG, ale bohužel mě neukazuje BC. Je prostě totálně mrtvej a funkce se nedají přepínat ani blinkrovou páčkou.
Dneska jsem byl na kontrole tam, co mě LPG montovali a servisák se tvářil, že neví, čím by to mohlo být a jestli to prej předtím vůbec fungovalo. Říkal, že při připojování plynu si z cívky bere otáčky a taky se snad nějak odstavují vstřiky a to je prej to jediný, čím by to mohlo být, ale bohužel netuší, jak by se to dalo ošetřit.
Funguje vám ostatním BC v autě, kde je sekvenční LPG?
Nemá někdo tip, co by se s tím dalo udělat? Třeba kontakt na servis, kde to montují a BC jede.
Díky předem.
Dneska jsem byl na kontrole tam, co mě LPG montovali a servisák se tvářil, že neví, čím by to mohlo být a jestli to prej předtím vůbec fungovalo. Říkal, že při připojování plynu si z cívky bere otáčky a taky se snad nějak odstavují vstřiky a to je prej to jediný, čím by to mohlo být, ale bohužel netuší, jak by se to dalo ošetřit.
Funguje vám ostatním BC v autě, kde je sekvenční LPG?
Nemá někdo tip, co by se s tím dalo udělat? Třeba kontakt na servis, kde to montují a BC jede.
Díky předem.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
BC mi funguje, i když spotřeba je "trochu" nepřesně.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Docela zajimave cteni tohle
ja si nedavno koupil E39 523i a rozhodne tam budu davat sekvecni vstrikovani lpg, co sem se bavil s klukam co maj lpg tak rikali ze plyn se v aute zajizdi zhruba 2 az 3 tis km, kolisa spotereba na nehorazne cifry atd, musi si holt ten motor zvyknout a dolatit mouchy a pak bude kazdy spokojeny ze ma treba 2,3 obysach a jezdi stejne jak nekdo s 1,9 tdi
za 2000 najezdim s moji 2,3 asi 700km + - 20km, zalezi na stylu jizdy. to same mnozstvi km na plyn si myslim najezdim za 1000 pri spoterebe 11l plynu na 100, coz je perfektni.
Vim ted mi to keca, prakticky budu chytrejsi, ale tohle je muj odhad.
budu chytrejsi az to tam budu mit, ale myslim ze tohle co jsem tady napsdal je realne a snad mi to tady dokaze nekdo potvrdit, popripade vyvratit.
Napiste tady svoje zkusenosti kolik, za kolik a s jakym obsahem najezdite km na plyn, pak se to tady muze propcitat kolik to zere o proti benzinu a verim tomu ze kdyz je ten plyn dobre namontovany a slape tak jak ma, je dobre zajety, tak je spoteeba o polovinu mensi nez na benzin, myslim tim financne.
Tod zatim vse a jsem hodne zvedyvy na odpovedi


Vim ted mi to keca, prakticky budu chytrejsi, ale tohle je muj odhad.
budu chytrejsi az to tam budu mit, ale myslim ze tohle co jsem tady napsdal je realne a snad mi to tady dokaze nekdo potvrdit, popripade vyvratit.
Napiste tady svoje zkusenosti kolik, za kolik a s jakym obsahem najezdite km na plyn, pak se to tady muze propcitat kolik to zere o proti benzinu a verim tomu ze kdyz je ten plyn dobre namontovany a slape tak jak ma, je dobre zajety, tak je spoteeba o polovinu mensi nez na benzin, myslim tim financne.
Tod zatim vse a jsem hodne zvedyvy na odpovedi

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
- Kontaktovat uživatele:
Francis: Díky za odpověď. Můžeš sem prosím dát kontakt na firmu, kde Ti montovali LPG?
2plac: Jestli chceš vidět spotřeby, tak se koukni sem:
http://www.spritmonitor.de/
Ohledně mojí zkušenosti můžu napsat, že s e34 525i vanos jsem jezdil do 11,5 litru a s e34 540iAT zatím jezdím za cca 13,5 litrů. V 540i mám LPG krátce a moc jsem toho ještě nenajezdil - asi 2000 km, a z toho jsem ještě jednou táhl na plaťáku e30 (asi 2 tuny na tažným na vzdálenost přes 300 km). Předpokládám, že víc by to brat nemělo (při stejném stylu jízdy).
2plac: Jestli chceš vidět spotřeby, tak se koukni sem:
http://www.spritmonitor.de/
Ohledně mojí zkušenosti můžu napsat, že s e34 525i vanos jsem jezdil do 11,5 litru a s e34 540iAT zatím jezdím za cca 13,5 litrů. V 540i mám LPG krátce a moc jsem toho ještě nenajezdil - asi 2000 km, a z toho jsem ještě jednou táhl na plaťáku e30 (asi 2 tuny na tažným na vzdálenost přes 300 km). Předpokládám, že víc by to brat nemělo (při stejném stylu jízdy).
A koho jsi prosím tě táhl tak daleko?miloshm píše:V 540i mám LPG krátce a moc jsem toho ještě nenajezdil - asi 2000 km, a z toho jsem ještě jednou táhl na plaťáku e30 (asi 2 tuny na tažným na vzdálenost přes 300 km). Předpokládám, že víc by to brat nemělo (při stejném stylu jízdy).


Ale do kopců nám na dálnici nikdo nestačil...Transity s plaťákama okolo jen čuměly...


Tímto ještě jednou děkuji za odvoz..
A sorry za OT
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
LPG montovali kdesi v Litvěmiloshm píše:Francis: Díky za odpověď. Můžeš sem prosím dát kontakt na firmu, kde Ti montovali LPG?

to 2plac: S 323ti jezdím za 11 ltr/100 km LPG v reálném provozu, město, okresky i dálnice (včetně Německa)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
ad BC: ukazuje mi bez problemu a v realu to s LPG nema vlastne nic do cineni. Jen ti BC bude ukazovat spotrebu benzinu, protoze o LPG nema ridici jednotka ani tuseni
Mam 4 litr s primym vstrikem Stag 300. LPG jednotka ti jen v danem momentu odstavi vstriky benzinu a zapne "vstriky" LPG. Ty pak spousti na zaklade udaju z benzinove jednotky, ktere si prepocitava na mapu LPG. Maximalne muzes mit system, ktery by i vypnul benzinove cerpadlo (coz by bylo super, protoze jinak furt bezi) Tady je dobre si rict ze neni dobre jezdit se skoro prazdnou nadrzi. Cerpadlu to nedela vubec dobre a po te co mi kvuli tehle nevedomosti mo je zdechlo a ja nenastartoval
tak jezdim porad s vic nez pulkou benzinove nadrze.
ad spotreba: na dalnici BC hlasi 10.7 a LPG pocitane z km a litru plynu = 13L Takze za presne pulku nejezdis, ale furt je to sranda.


ad spotreba: na dalnici BC hlasi 10.7 a LPG pocitane z km a litru plynu = 13L Takze za presne pulku nejezdis, ale furt je to sranda.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jsem na tom podobně: BC ukazuje průměr 9,7 a reálně z km je LPG 10,9 a k tomu nějaké to deci benzínu na ohřátí motorukralik píše:ad spotreba: na dalnici BC hlasi 10.7 a LPG pocitane z km a litru plynu = 13L Takze za presne pulku nejezdis, ale furt je to sranda.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition