Cuss hele potreboval bych poradit vubec sem nikde nenasel na prodej turba na BMW 325i,328i a 318is mohl by me nekdo poradit? nejlepsi by bylo esli by nekdo nevedel o komplet turbo kitech 3h hledani na netu a bez uspechu a uz mi zteho pekne hrabe chci do Bawka dat turbicko ale nemozu zadne najit.dikes
dsvatos píše:Než tyhle drahý přestavby s neurčitým výsledkem, to mi rozhodně smysluplnější přijde koupě auta s jinou motorizací..
moje rec byt tebou tag se spis poohlidnu po nejakym emku treba...pac ta prestavba je celkem nakldna za prve a za druhe tomu motoru rapidne snizis zivotnost... to neni jen o turbu ale o celkovym posileni motoru aby ti to neshorelo
dsvatos píše:Než tyhle drahý přestavby s neurčitým výsledkem, to mi rozhodně smysluplnější přijde koupě auta s jinou motorizací..
moje rec byt tebou tag se spis poohlidnu po nejakym emku treba...pac ta prestavba je celkem nakldna za prve a za druhe tomu motoru rapidne snizis zivotnost... to neni jen o turbu ale o celkovym posileni motoru aby ti to neshorelo
...písty, ojnice, ventily, vyřešit výfuck, celý to poštelovat... No... třeba 540i stačí na zabití i bez turba...
Ne ne ne..Zkuste si někdy přečíst různý fora o turbokitech na E36..Borci po montáži ujeli bez problému 30-40tkm a měnilo se jen těsnění a šrouby hlavy se měnily za štefy..Jedinej problém je pak spojka a ostatní ustrojí jako třeba vytrhávání zadní nápravy u 300 až 400HP..
Já bych se toho nebal Psal tu o tom už Hanz to je turbo krtek
No jako jde to, samo že to jde. Všechno jde když se chce. Ale otázka je, jestli to má smysl, páč udělat tohleto dobře, odladit to, to vyjde dráž jak koupit M3..
Todle se myslím vyplatí pro někoho kdo má už svoje auto max vypiplaný a chce náký koně navíc..Tak pořídí turbo kit za cca 20 000 i z dovozem a může začít bastlit..Mno a může si to nastavit na 250HP a myslím že by to ještě spojka a difer včetně polos vydržely a brzdy taky..Těžko říct no..Dělat z toho hned 400HP bestii by asi nebyl nejlepší nápad pro ostatní díly
dsvatos píše:No jako jde to, samo že to jde. Všechno jde když se chce. Ale otázka je, jestli to má smysl, páč udělat tohleto dobře, odladit to, to vyjde dráž jak koupit M3..
Rozhodně to vyjde méně než M3 za předpokladu že si to člověk udělá a odladí sám, myslím že vím o čem píšu, prošel jsem si tím několikrát . samozřejmě to není pro člověka který neví jak funguje samotný motor, jak funguje management motoru atd...
dsvatos píše:No jako jde to, samo že to jde. Všechno jde když se chce. Ale otázka je, jestli to má smysl, páč udělat tohleto dobře, odladit to, to vyjde dráž jak koupit M3..
Rozhodně to vyjde méně než M3 za předpokladu že si to člověk udělá a odladí sám, myslím že vím o čem píšu, prošel jsem si tím několikrát . samozřejmě to není pro člověka který neví jak funguje samotný motor, jak funguje management motoru atd...
No právě, to udělat a odladit.. Odladit to na parkáči před barákem docela problém To už člověk opravdu musí dobře vědět na co šáhnout. A to asi nebude tazatelův případ.
Leveler píše:Todle se myslím vyplatí pro někoho kdo má už svoje auto max vypiplaný a chce náký koně navíc..Tak pořídí turbo kit za cca 20 000 i z dovozem a může začít bastlit..Mno a může si to nastavit na 250HP a myslím že by to ještě spojka a difer včetně polos vydržely a brzdy taky..Těžko říct no..Dělat z toho hned 400HP bestii by asi nebyl nejlepší nápad pro ostatní díly
Moje řeč jako já si obědnávám několik kitu ne jen turbo ale i keramicků spojku,brembo brake kit,ECU,suspension kit atd.. Jinak je jasný že by ostatní original věcičky nevydrželi u mě je zakladní přestavba motor a určitě se z toho hned nebude dělat 400HP tak jak říkáš stačí si to nastavit a sladění PC v autě není zrovna taky problém dá se to přeci udělat i tak aby ti to auto hned neskapalo po několika tisících Km a to by asi nikdo nechtěl.Však se nemusí ladit tak aby to drtilo max ale tak aby to jelo dravě a něco to vydrželo.. jinak na motory E36 to není tak zbytečné
dsvatos píše:No jako jde to, samo že to jde. Všechno jde když se chce. Ale otázka je, jestli to má smysl, páč udělat tohleto dobře, odladit to, to vyjde dráž jak koupit M3..
dsvatos píše:No jako jde to, samo že to jde. Všechno jde když se chce. Ale otázka je, jestli to má smysl, páč udělat tohleto dobře, odladit to, to vyjde dráž jak koupit M3..
A když je někomu M3 málo??
tag je uplne blbej
ja nerikam ze ten moturek by to nevydrzel 30-40tkm ale kolem 100 uz se neco zacit dit musi...dyz to vezmes jakej tlak pusobi pri atm. plneni a pri preplnovani tag ten motor urcitym zpusobem trpi... kamarad kupoval novej TurboKit od HKS na Evo VIII...penez to stalo jak slupek a to byla uprava "Stage 1" vykonostne +50hp to bylo sice jo...a dalsi upravy motoru sezrali tolik penez ze ho pak radeji prodal uz
sumasumarum turbo v bmw zni velice lakave ale ja osobne bych sel do ///Mka... a ///Mko neni malo
Tady je výhoda ta, že když se rozletí motor na E36, tak se dá koupit za pár tisíc..Já mít nákou 2,5i nebo 2,8i tak se toho nebojím a du do toho.Za tu zkoušku by to stálo a kdyby se to vysralo tak bude člověk chytřejší, ale jak už sem psal.Stačí se podívat na fóra, kde todle kluci přímo řeší na danej typ vozu a šlape jim to dobře..I kdybych si přidal 50 koní tak to bude super výsledek a potom by se ladilo dál..Ale né hned to okulit na plnej tlak a mít tam 350koní...
aby ti turbo pridalo jen 50PS bys musel dat malinkatej "vetracek" na 2,5ku... vem si, ze atmosferickej motor ma "pretlak" v sani v nejlepsim pripade roven atmosferickemu tlaku proto jakakoliv forma preplnovani prinasi dramaticky zmeny ve vykonu... necetl jsem zadny vlakno o stavbe turbo motoru, kde by byl vysledek +50PS a to ani u samodomo robo kitu za par dolacu .-)
Leveler píše:Tady je výhoda ta, že když se rozletí motor na E36, tak se dá koupit za pár tisíc..Já mít nákou 2,5i nebo 2,8i tak se toho nebojím a du do toho.Za tu zkoušku by to stálo a kdyby se to vysralo tak bude člověk chytřejší, ale jak už sem psal.Stačí se podívat na fóra, kde todle kluci přímo řeší na danej typ vozu a šlape jim to dobře..I kdybych si přidal 50 koní tak to bude super výsledek a potom by se ladilo dál..Ale né hned to okulit na plnej tlak a mít tam 350koní...
Hehehe jo to je fakt sak na netu je prumerna cena motoru z E36 za 10 táců takže to není tak hrozný když se to náááhodou posere a navííc je blbost hned z toho táhat max jak říkáš např. tych 350koní jen si to poladit tak akorát. No a ti borci jak to řeší přímo na tip BMW to sem se eště nedíval ale mrknu se dík za tip