Jestli už to tu bylo, tak se omlouvám, ale nic jsem nevyhledal na toto téma.
Zajímalo by mě, jaké konkrétní rozdíly a odlišnosti jsou u bmw z USA? Ceny díky poklesu dolaru jsou opravdu lákavé a nestačím se na serveru denker.cz divit. Díky za rady a názory !
Nejsem v tom nijak zběhlej, ale určo je rozdíl v zapojení elektriky (blinkry, brzdový světla) a v améru nemají asymetrický světla, maj tam symetriky. Nevím jak je to s vlastně evropským BMW vyrobeným pro US, ale origa US auta tady musí projíd docela úpravama, abys vůbec mohl na silnic.
Největší rozdíl je ve výkonu, protože musí splnit daleko přísnější emisní požadavky. 328i má obsah 2996 cm3 a výkon 230 hp. Evropský 330i má stejný obsah 2 996 cm3, ale výkon 272 hp. Má o dva katalizátory a o dva O2 senzory méně.
Co se týče úprav, musí se odstranit boční obrysová světla z předních blatníků a přidat zadní mlhové světlo, což se docílí tim že se vymění přepinač světel na přístrojové desce. Jinak je 328i a 330i celke identické.
Další věc je, že v základní ceně je v US lepší výbava, ale není tak široký výběr jako zde. Na příklad mají jen sportovní paket, ale není možné objednat M paket.
ja jsem zkoumal novou m3 z usa. a dle toho co pisou amici, tak rozdil nenii u poslednich modelu zasadn. konkretne u m3 se jedna o vypinac svetel - evropsky ma o cudlik navic na zadni mlhovky, ktere uz tam stejne jsou jako brzdovky, svetlomety se daji jednoduse nastavit na evropsky provoz a jinak je to identicky auto. jeste je tam par hovadin, jako ze tam nemaji m3 sedak u ridice a spolujezdce, kvuli velkym americkym prdelim apod. co jsem se dival do etk, tak by to dle cisel mela byt pravda.
srle píše:nejvetsi nevyhodu bych ale videl v neplatne zaruce mimo usa.
S tou zárukou si nejsem jistý, ale v brožurce je napsáno worldwide. V US a Kanadě je záruka 4 roky, ale v Evropě jen 2. 5 letý zdarma servis se v US vztahuje na víc než na výměnu oleje a filtru jako zde.
srle píše:nejvetsi nevyhodu bych ale videl v neplatne zaruce mimo usa.
S tou zárukou si nejsem jistý, ale v brožurce je napsáno worldwide. V US a Kanadě je záruka 4 roky, ale v Evropě jen 2. 5 letý zdarma servis se v US vztahuje na víc než na výměnu oleje a filtru jako zde.
Mám takovej nepříjemnej pocit, že s US worldwide zárukou tě tady v Evropě pošlou víš kam Oni tady dobře ví, že se v US vyplatí koupit skoro cokoliv, proto to tady neuznávaj a pošlou tě s tím do US. Platí to o autech, v mým případě o foťáku atd..
srle píše:nejvetsi nevyhodu bych ale videl v neplatne zaruce mimo usa.
S tou zárukou si nejsem jistý, ale v brožurce je napsáno worldwide. V US a Kanadě je záruka 4 roky, ale v Evropě jen 2. 5 letý zdarma servis se v US vztahuje na víc než na výměnu oleje a filtru jako zde.
ono to bude paltit, ale jen dokud to auto nevyexporujes z usa.
No jo, ale třeba u tý mazdy je to o to horší, že je celej jinej podvozek, převodovka, brzdy, zkrátka fakt hodně. To chci vidět, kdyby se mi pos..la ta převodovka, co mi na to v servisu řeknou, že tohle nikdy neviděli?
Zajímavé čtení, ale většinou hlouposti. Že by BMW vozilo na svůj nejdůležitější trh horší auta a dali by na ně dvojnásobně dlouhou záruku než v Evropě? Tomu musí věřit jen někdo hodně najivní. Že se tam jezdí pomaleji než zde? To je také hodně najivní. Žil jsem tam 40 let a jezdil jsem s téměř se všemi modely které v té době BMW vyrábělo.
Nejde o to, že jsou horší, ale jinak nastavená. Jak si tedy mám vysvětlit, že Nissan Murano muselo projít 2000 změnami, aby mohlo jezdit po evropských silnicích, stejně tak Hummer H3, Mazda CX7 a spousta dalších.