

cece klido te svezu,jestli chces:) Jinak teda dik za tip. To auto je hodne nizko,nenacpu pod to hlavu, tudiz to fak musim nejak vyheverovat a zcekovat to. Kdyztak to pujde proste do BMW na servis no, ale to se mi moc nechce, doufam ze to hlavne bude nejak blbost.stormer píše:svez mě někdyyyyne, dělám si prču. zvedni auto pořádně na hever a mrkni se na takovou tyčku, která spojuje vejfuk s převodovkou, je to jen taková podpora vejfuku a často se stává u E46, že ta podpora urezne a pak to drnčí a tak...
Cau bude to to co pise kolega:)Je to pod spolujezdcem a sroub je mezi svodama.Zkus to dotahnout velkou golou s orechem c.13.Me se to celkem povoluje.Dalsi vec je ze to muzes mit uhnily.Taky jsem to mel!Kdyztak pristi tyden napis a podivam se na toSyrup píše:cece klido te svezu,jestli chces:) Jinak teda dik za tip. To auto je hodne nizko,nenacpu pod to hlavu, tudiz to fak musim nejak vyheverovat a zcekovat to. Kdyztak to pujde proste do BMW na servis no, ale to se mi moc nechce, doufam ze to hlavne bude nejak blbost.stormer píše:svez mě někdyyyyne, dělám si prču. zvedni auto pořádně na hever a mrkni se na takovou tyčku, která spojuje vejfuk s převodovkou, je to jen taková podpora vejfuku a často se stává u E46, že ta podpora urezne a pak to drnčí a tak...
okej, dik mocDiablo330Ci píše:Cau bude to to co pise kolega:)Je to pod spolujezdcem a sroub je mezi svodama.Zkus to dotahnout velkou golou s orechem c.13.Me se to celkem povoluje.Dalsi vec je ze to muzes mit uhnily.Taky jsem to mel!Kdyztak pristi tyden napis a podivam se na toSyrup píše:cece klido te svezu,jestli chces:) Jinak teda dik za tip. To auto je hodne nizko,nenacpu pod to hlavu, tudiz to fak musim nejak vyheverovat a zcekovat to. Kdyztak to pujde proste do BMW na servis no, ale to se mi moc nechce, doufam ze to hlavne bude nejak blbost.stormer píše:svez mě někdyyyyne, dělám si prču. zvedni auto pořádně na hever a mrkni se na takovou tyčku, která spojuje vejfuk s převodovkou, je to jen taková podpora vejfuku a často se stává u E46, že ta podpora urezne a pak to drnčí a tak...
tak tuhle moznost jaksi nemam, bohuzelxSAFA píše:Hele nejlepsi by to bylo jestli mas nekde moznost najet na klasickou rampu da se tam pri zatazene rucce jakoby rozjizdet a dostat auto pod otacky, kolega dole ti bude v rukavici pridrzovat ruzny casti vyfuku a hned poznas co to je. Podle me to nebude nic vic nez to co sem psal o kousek nahore. Pokud upadlej plech katu (kterej dela asi nejvetsi rambajz) tak ti ho kdekoliv kde delaj vyfuky znovu nabodujou za hubicku, pokud spadlej hlinikovej plech na vyfuk tak je potreba dat nejaky podlozky nebo kousky plechu pod sroub. Pokud to bude urezlej nejakej ten drzak tak koupit novej...
to si myslim ze ne, zda se mi ze to jde jakoby z predku auta, respektive nejak z mist mezi mnou a motorem. ale taky to muze zkreslovat, to je jasny.droban píše:nebo to muzou byt taky volny prepazky v tlumicich vyfuku, taky to drnci pri nizkejch otackach a pri vytoceni, zkus pobouchat tlumice a jesi v nich drnci tak je to jasny, ja mam tlumice 2 na 318i tak nevim jak je to u tebe