Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW E36 x AUDI A4
Ahoj, Umažuju o koupi 1. auta na konci léta a mám 2 hlavní kandidáty: BMW E36 m43 (316i nebo 318i, je mi to celkem jedno) a Audi A4 B5 1,6. Oboje r.v. 1995. Zajímalo by mě jak jsou na tom tyto 2 vozy ve srovnání lporuchovosti/provozních nákladů? Máte někdo zkušenost? Audi club je dost nepřehledný, tak píšu sem. Už jsem teda na forum dával příspěvek, ohledně zkušenosí s m43 a dozvěděl jsem se pár zajímavých věcí, takže děkuju. Ale máte někdo zkušenost s A4? Jen prosím objektivní názory, názor ber BMW, protože je to BMW je o ničem:-) Mě se oba tyto 2 vozy velmi líbí, ceny jsou podobné. Bydlím v Praze, takže u té Audi nevím, jak na tom bude hliníková přední náprava...nechtěl ybch ji každý rok měnit.
Takže pokud máte zkušenost buď přímo s autem nebo z doslechu nebo i třeba jen názor a radu, tak se prosím podělte, budu rád.
P.S. jsem student(pokud dám maturitu tak student VŠ), takže nějak hodně peněz do auta rvát nemůžu, spíš to chci jen na občasné pohodlné ježdění a jako radost.
Takže pokud máte zkušenost buď přímo s autem nebo z doslechu nebo i třeba jen názor a radu, tak se prosím podělte, budu rád.
P.S. jsem student(pokud dám maturitu tak student VŠ), takže nějak hodně peněz do auta rvát nemůžu, spíš to chci jen na občasné pohodlné ježdění a jako radost.
Konkrétně s Audi moc zkušeností nemám, ale měl by sis ujasnit, co od auta očekáváš, protože konkrétně mezi A4 a E36 je opravdu velký rozdíl. Audi je koncepčně spíše komfortní auto s předním náhonem (to je důležité) a důrazem na zpracování interiéru s poměrně konvenční koncernovou technikou (motory, podvozkové skupiny,...). Bude to relativně spolehlivé auto (ikdyž u ojetiny to je ruská ruleta) a ani díly z druhovýroby by tě nemusely zrujnovat (ikdyž budou zřejmě o něco málo dražší, než druhovýroba BMW). A4 bude taky nejspíš dražší, protože se Audiny na českém trhu těší velké oblibě (a ženské letí na 4 kruhy jako slepice po flusu).
U BMW budu konkrétnější...to auto je založeno na koncepci s rozložením hmotnosti 50/50, podvozkem se sportovní charakteristikou a především pohonem zadní nápravy, která posouvá svezení v BMW do úplně jiného levelu, než je to u konzervativní konkurence. Audi bude nejspíš komfortnější, ale při ostřejší jízdě se pohrne čumákem ven ze zatáčky právě v místech, kde BMW při ubrání plynu utáhne stopu, nebo přidáním plynu odsadí zadek (ikdyž 316i nevím, nevím), v duchu sloganu RADOST Z JÍZDY si tím pádem s BMW užiješ daleko více srandy (nebo jako začátečník budeš častým zákazníkem klempířů).
Já jsem opravdu šťastným majitelem 15 let staré E36 necelý rok a musím říct, že se na svezení těším každý den...auto je spolehlivé, hýčká mě příjemným interiérem (natočená palubka je vážně boží), nikde nic i přes to stáří nevrže a jede vážně fantasticky. Navíc mě hodně příjemně překvapily ceny náhradních dílů (např. ve srovnání s už tolik profláklou Koktávkou za hubičku) a taky celá tadle komunita majitelů, kteří ti určitě potvrdí, že BMW je opravdu nemoc a svým způsobem i životní styl. Další auto už má většinou ve znaku taky vrtuli. Tohle je podle mě u Audinářů spíše výjimka.
Je to můj názor, vezmi si z něj co chceš, přesto ti držím palce, ať dobře vybereš...
U BMW budu konkrétnější...to auto je založeno na koncepci s rozložením hmotnosti 50/50, podvozkem se sportovní charakteristikou a především pohonem zadní nápravy, která posouvá svezení v BMW do úplně jiného levelu, než je to u konzervativní konkurence. Audi bude nejspíš komfortnější, ale při ostřejší jízdě se pohrne čumákem ven ze zatáčky právě v místech, kde BMW při ubrání plynu utáhne stopu, nebo přidáním plynu odsadí zadek (ikdyž 316i nevím, nevím), v duchu sloganu RADOST Z JÍZDY si tím pádem s BMW užiješ daleko více srandy (nebo jako začátečník budeš častým zákazníkem klempířů).
Já jsem opravdu šťastným majitelem 15 let staré E36 necelý rok a musím říct, že se na svezení těším každý den...auto je spolehlivé, hýčká mě příjemným interiérem (natočená palubka je vážně boží), nikde nic i přes to stáří nevrže a jede vážně fantasticky. Navíc mě hodně příjemně překvapily ceny náhradních dílů (např. ve srovnání s už tolik profláklou Koktávkou za hubičku) a taky celá tadle komunita majitelů, kteří ti určitě potvrdí, že BMW je opravdu nemoc a svým způsobem i životní styl. Další auto už má většinou ve znaku taky vrtuli. Tohle je podle mě u Audinářů spíše výjimka.
Je to můj názor, vezmi si z něj co chceš, přesto ti držím palce, ať dobře vybereš...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 784
- Registrován: stř 27.02.2008 01:00
- Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
- Klubové ID: 1661
- Kontaktovat uživatele:
BMW taky trochu trpí na přední nápravu,zvlášť s těžkým šestiválcem.
Po koupi auta jsem zjistil,že mi předek auta ,,šmajdá,, jako prase. Ale výměna silenbloků předních ramen vše vyřešila a oprava i s prácí přišla na necelé 2000,-. Když vyměníš celá ramena vyjde to cca na 6000,-.
A podvozek u BMW je prostě fantastický.Nemám jiných slov.
Po koupi auta jsem zjistil,že mi předek auta ,,šmajdá,, jako prase. Ale výměna silenbloků předních ramen vše vyřešila a oprava i s prácí přišla na necelé 2000,-. Když vyměníš celá ramena vyjde to cca na 6000,-.
A podvozek u BMW je prostě fantastický.Nemám jiných slov.
pokud nemas penize jako student, nekupuj ani jedno, ale kup felicii. ja mam E36,neni to nejnovejsi auto, a pokud ho nekoupis v super stavu tak to neutahnes, to same s tou audinou, tam to bude jeste drazsi...makam, a vetsina penez jde do auta, a to ne do zadneho vylepsovani ale hlavne do bezne udrzby ktere 14 let stare auto proste vyzaduje
ale kdyz uz do toho chces spadnout tak v tve zvolene objemove kategorii nema BMW moc vyznam, pro me je to o vykonu,zvuku,pohodli,vzhledu a ty vrtuli na kapote
v 1,6 bych si vzal tu A4

ale kdyz uz do toho chces spadnout tak v tve zvolene objemove kategorii nema BMW moc vyznam, pro me je to o vykonu,zvuku,pohodli,vzhledu a ty vrtuli na kapote

Pipky tomu houby rozumí, "když je to kulaťoučké, má to pěknou barvičku a je to Audinka - božíčku to muselo stát hodně penízků", tak si chčijou po kitách i dneska...Helldiver píše:Ja vam do toho nechcem moc kecat ale na 13 rocne auto (samozrejme sa najdu vynimky, ale E36 ani A4 1. gen k nim asi nepatria) moc pipky nepoletia, aspon tam kde byvam moc nie... Takze toto by som uplne vylucil a kupoval by som si auto cisto podla seba, ja by som bral asi E36tku ISo alebo R6tku...
A letí i na E36, když to není mrdka (auto, ne ženská) a je to trochu vpucu...

me teda pipky nejvic letely na stary favo, protoze sem mel v kufru dycky basu piv
(no a mozna sem este k tomu byl mladej krasnej a plnej idealu
)
petky se mi zda ze se ty mlady trochu bojej a ty starsi sou mrchy a poznaj ze to uplne nejnovejsi auto uz neni
... ale na to hazim bobek, v aute jezdim ja 


petky se mi zda ze se ty mlady trochu bojej a ty starsi sou mrchy a poznaj ze to uplne nejnovejsi auto uz neni


No to asi každý rozumný člověk...já to zmínil mezi řečí v tom prvním příspěvku a nějak se to chytlo, tak proč to neprobrat...o nic nejde, každý si nakonec vybere auto podle toho, jak mu vyhovuje, ne podle toho, jak v tom bude vypadat...calif píše:nevim co tady ma co delat debata o tom na kterou karu leti zensky, a podle me je to nesmysl, holku co na me pujde jen proto ze mam fajn auto bych nakopl hned do jeji krasny kulaty prdele....
