zdravím,čeká mě výměna kotoučů a tak přemýšlím,že bych nasadil něco lepšího.
Máte někdo prosím zkušenosti s těmito kotouči? Slyšel jsem na ně rozporuplné názory.
Nebo jestli vsadit na klasiku nevrtané Zimmermany?
Díky
Ja jsem taky pro bremba, mel jsem je na 2,5l, ted na Touringu a nemaj chybu. Ale musis k tomu dat tvrdy desky, to je pak maso! Jinak Vrtany zimmermany a ATE vubec nejsou spatny!
bavorak píše:ATE jsou dobrý.Měl jsem je na autě,ale rozdíl mezi ATE powerdisc a ATE klasika není žádný.
s tímto souhlasím jen částečně v brzdném účinku jsem rozdíl téměř nepoznal, ale ve výdrži je značný ... powerdisk
ted mám Brembo+Textar, ale ATE+ATE je druhá nejlepší kombinace. Zimmerman je náchylný na zkřivení
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
vrtaný a drážkovaný kotouče - neslyšel jsem nikdy žádnou chválu od lidí co od brzd očekávají určité věci.. prý se zanesou ty drážky a brzdnej účinek je pak spíš slabší...
Zimmermann Sport Brakes kotouče (vrtané) a desky Formula taky od nich... Jsem s něma nadmíru spokojenej. Ještě se mi nepodařilo je ani trochu utahat. Sériovky by šly už dávno do kytek. Zatím na nich mám cca 3000km, takže uvidíme, jestli se časem nezkřiví...
Na Zimmermanny mame snad nejvic reklamaci ze vsech kotoucu,musim zaklepat,ze Brembo+Textar zatim bez problemu a docela snad i Ferodo.
Jinak mi klidne pisni SZ a zitra jak budu v praci Ti zjistim za kolik by se daly Bremba kotouce zakl. rady nebo Max + desky Textar,mame tam na ne ted hodne zajimavou cenu a pro Bmw klub by se dala vymyslet jeste zajimavejsi.
bavorak píše:ATE jsou dobrý.Měl jsem je na autě,ale rozdíl mezi ATE powerdisc a ATE klasika není žádný.
s tímto souhlasím jen částečně v brzdném účinku jsem rozdíl téměř nepoznal, ale ve výdrži je značný ... powerdisk
ted mám Brembo+Textar, ale ATE+ATE je druhá nejlepší kombinace. Zimmerman je náchylný na zkřivení
tak ATE powerdisc za 2000km zkroucené ted vrtané Zimmermany a originál desky a nemůžu si stěžovat už na nich mám 25000km desky druhý.
castro píše:POZN.: hlavně nové kotouče by se měly zajíždět a ne jim hned šlapat na krk.. to se pak zkroutí raz dva,...
Přesně tak. Podle mě tohle může za ty reklamace, když to někdo neví.
počkám až budeš řešit kotouče při 10tis km ... pokud se někomu zkřiví behěm prvního tisíce tak je samozřejmě blb ... já jen píši vlastní zkušenosti. Zimmerman jsem vždy považoval za skvělé než jsme je namontovali na první A4 kdy odešli po 5tis km a pak ještě 2x stejný u Astry a jedné 325i.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše: počkám až budeš řešit kotouče při 10tis km ... pokud se někomu zkřiví behěm prvního tisíce tak je samozřejmě blb ... já jen píši vlastní zkušenosti. Zimmerman jsem vždy považoval za skvělé než jsme je namontovali na první A4 kdy odešli po 5tis km a pak ještě 2x stejný u Astry a jedné 325i.
Tak to potom chápu, že je nedoporučuješ Jak říkám, mám na nich jen 3000km, takže nemůžu objektivně posoudit, jak dlouho vydrží. Uvidíme no...
Jako Huska,fakt nejsme jelita,dokonce je to zapsano u predavaciho zakazkoveho listu,ktery zakaznik podepisuje pri prevzeti auta.Hodne velka cast zakazniku,kteri k nam jezdi nejsou u nas s brzdama 1.,jen pisu to co jsme nabrali za poslednich 6 let praxe v autoservisu.Denne od nas odjedou cca 4 auta kompletne s novyma brzdama vcetne vyjezdovek,sanitek Sumperske nemocnice,kde si nikdo se zajizdenim hlavu nelame a po prechod na Brembo ci Ferodo bez problemu.
Právě já jsem ty kotouče zajížděl jak blb,a stejně začaly po nějakých deseti tisících kopat,jenom lehce,ale kopaly.Na E34 jsem dával Bremba/Textar desky a na automatu ty brzdy dostávají zabrat víc a držej perfektně.