Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Alpina B3 - info
Chci si po létě koupit nějaký jiný auto, chtěl bych E36 328i a lehce zvednout výkon, ale tedka sem čuměl na autoscout a napadlo mě že jednodušší by bylo koupit Alpinu B3, co sem koukal tak se daj sehnat cca okolo 150tisíc, má s tim někdo zkušenosti ? Jak jsou na tom díly, jestli tam pasujou origo díly BMW, nebo tam má Alpina něco svýho a ten 3.0 motor to je základ v M50/52, nebo je to jenom uškrcená S50b3 ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Diablo330Ci píše:Dobra volba co ja vim u B3 e46 tak je vsechno jine nebo upravene a pak pod Alpina cislem,brzdy,tlumice,hlava,sani proste hodne veci.Sel bych do toho byt Tebou protoze pry je heslo Alpina aby vykon nebyl na ukor zivotnosti motoru.
jj.... alpina ma sve VIN cisla.... a motor urcite delali oni (asi z M52)... urcite neskrtili motor z M3
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: pát 02.03.2007 01:00
- Bydliště: Bzenec/Vizovice
- Kontaktovat uživatele:
servis dela normalne bmw, tim se prece alpina honosi, ze je skutecne autentizovany upravce...ten motor si ted nejsem jist, ale bude to prevrtana m50/52 plus by tam melo byt turbo, ale je mozne ze je verze i bez nej...
ovsem nejzasadnejsi vec je to, kde jsi kurnik videl origo alpinu za 150 tis? ja nasel par peknych a zacina to kolem desiti tisic ecek a konci nekolikanasobne vic...
ovsem nejzasadnejsi vec je to, kde jsi kurnik videl origo alpinu za 150 tis? ja nasel par peknych a zacina to kolem desiti tisic ecek a konci nekolikanasobne vic...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
miramax píše:servis dela normalne bmw, tim se prece alpina honosi, ze je skutecne autentizovany upravce...ten motor si ted nejsem jist, ale bude to prevrtana m50/52 plus by tam melo byt turbo, ale je mozne ze je verze i bez nej...
ovsem nejzasadnejsi vec je to, kde jsi kurnik videl origo alpinu za 150 tis? ja nasel par peknych a zacina to kolem desiti tisic ecek a konci nekolikanasobne vic...
Tadle je trošku votuz, ale šla by do origo stavu, nevim jestli je to origo Alpina, ale jde mi stejně jenom o ten motor

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bdenkph1ywhu
tady ti jedna utekla..
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=012
..jinak podle meho ma opravdovou hodnotu jen origo alpina vcetne hnusneho hrabla vpredu, sedacek ve vzoru pyzama a drevem jak ze stary almary..
Jo a cpat treba na Alpinu jiny kola, to je totalni zabiti vseho
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=012
..jinak podle meho ma opravdovou hodnotu jen origo alpina vcetne hnusneho hrabla vpredu, sedacek ve vzoru pyzama a drevem jak ze stary almary..

Jo a cpat treba na Alpinu jiny kola, to je totalni zabiti vseho

Ta červená je dobrá, ale stejně budu mít peníze až během léta, nebo až v zimě, takže tedka spíš tak nák sonduju, jinak se mi Alpina stajl moc nelíbí, takže asi sem barbar když na alpinu nacpu Mtechnik a nějaký Mkola, ale jak řikám jde mi hlavně o ten motor, jo a nevíte někdo jestli maj všechny B3 samosvor a nějakej jinej podvozek ?
Ahoj, možná píšu s křížkem po funuse, ale přece.
Jsem majitelem Alpiny B3 3,0 z roku 11/95 ediční verze k založení 30 let alpiny.
Toto auto má 1330 kg a výkon rovných 250 koní. Motor je převrtaná 2,8 na 3,0 kde je jiná ojnice která má právě velkou zásluhu na výkonu a na hodnotách které za chvíli napíšu.
Takže auto má zrychlení z 0/100 za 6,1s přičemž kilometr z pevného startu udělá za 26,2s.
Maximální povolená rychlost napsaná v TP je 258 km/h.
Kroutící moment je 320 Nm.
Schválně zkus porovnat tyto hodnoty s M3 3,0 nebo M3 3,0 GT http://www.bmwpower.cz/magazin/m3--e36.htm
Do auta je standartně montovaný samosvor s 25% svorností a je stavěno na podvozek Bilstein B8 se snžením cca 35/20. Lazené svody, stabilizátory Bilstein, kola 8"a9"/17 obutá do 235/40 a 265/35 atd, atd.
Pro někoho je alpina naprostý vrchol spojení individuality, luxusu, spolehlivosti a sily, pro někoho jen trapný kupé s hrabadlem vepředu a se sedačkama potažených do pižama.
Jsem majitelem Alpiny B3 3,0 z roku 11/95 ediční verze k založení 30 let alpiny.
Toto auto má 1330 kg a výkon rovných 250 koní. Motor je převrtaná 2,8 na 3,0 kde je jiná ojnice která má právě velkou zásluhu na výkonu a na hodnotách které za chvíli napíšu.
Takže auto má zrychlení z 0/100 za 6,1s přičemž kilometr z pevného startu udělá za 26,2s.
Maximální povolená rychlost napsaná v TP je 258 km/h.
Kroutící moment je 320 Nm.
Schválně zkus porovnat tyto hodnoty s M3 3,0 nebo M3 3,0 GT http://www.bmwpower.cz/magazin/m3--e36.htm
Do auta je standartně montovaný samosvor s 25% svorností a je stavěno na podvozek Bilstein B8 se snžením cca 35/20. Lazené svody, stabilizátory Bilstein, kola 8"a9"/17 obutá do 235/40 a 265/35 atd, atd.

Pro někoho je alpina naprostý vrchol spojení individuality, luxusu, spolehlivosti a sily, pro někoho jen trapný kupé s hrabadlem vepředu a se sedačkama potažených do pižama.

Co si kdo myslí o tomhle?
http://cgi.ebay.de/Alpina-B3-3-2-Coupe- ... 2a060daa74
Beru to jako jedinej rozumnej kompromis k mku, ale co sem koukal na origo díly alpina, tak třeba podvozek je strašná darda, vim že jakejkoli zásah do toho auta je barbarství a na rovinu, obyč mpaket se mně líbí mnohem víc, ale tahle jde na mobile.de za hodne rozumný peníze (cca 210-215k) a přiznávám, že bych po jízdě s tim asi na vzhled trošku změnil názor, ale mám strach z toho motoru a hlavně dalších dílů. Převodovka klasika getrag 6q, nikde jsem se nedočet, stli je stejná jak v e36 ///M a e46///M. Co by následovalo kdyby odešla?
Je tam samozřejmě pár podvozkovejch dílů jinejch, stabilizátory etc. například, takže kosti stabíků atd. opět odlišný a relativně tučně zaplacený, což ale pořád neni darda jak za novej podvozek... Co by ste brali vy? 3.2 M s tim že kilo ještě připlatit a stejně hledat slušnej kousek a asi trošku dostupnější díly a nebo skočit do tý alpiny na úkor vzhledu ale s větším puncem individuality? Navíc u té zmiňovaný alpiny dělaná hlava, což mě paradoxně trošku zastrašuje, i když to je asi mimo
V těch pár testech co sem našel 3.2 B3 vychvalujou ala besser M3, jenže mko, zase úplně jiná zvuková kulisa, jiná dimenze, když se na to hoděj nějaký bbsa, daj na to folie, koupěj nový světla, tak tě lidi nebudou mět za barbara...trošku s tim válčim, samozřejmě akceptuju origo look, ale prostě starý H7čky nesvítěj, dávám jako příklad výměnu těch světel...vážně nevim a tahle alpina je opravdu za super prachy a asi by to chtělo vyřešit rychle..
http://cgi.ebay.de/Alpina-B3-3-2-Coupe- ... 2a060daa74
Beru to jako jedinej rozumnej kompromis k mku, ale co sem koukal na origo díly alpina, tak třeba podvozek je strašná darda, vim že jakejkoli zásah do toho auta je barbarství a na rovinu, obyč mpaket se mně líbí mnohem víc, ale tahle jde na mobile.de za hodne rozumný peníze (cca 210-215k) a přiznávám, že bych po jízdě s tim asi na vzhled trošku změnil názor, ale mám strach z toho motoru a hlavně dalších dílů. Převodovka klasika getrag 6q, nikde jsem se nedočet, stli je stejná jak v e36 ///M a e46///M. Co by následovalo kdyby odešla?


V těch pár testech co sem našel 3.2 B3 vychvalujou ala besser M3, jenže mko, zase úplně jiná zvuková kulisa, jiná dimenze, když se na to hoděj nějaký bbsa, daj na to folie, koupěj nový světla, tak tě lidi nebudou mět za barbara...trošku s tim válčim, samozřejmě akceptuju origo look, ale prostě starý H7čky nesvítěj, dávám jako příklad výměnu těch světel...vážně nevim a tahle alpina je opravdu za super prachy a asi by to chtělo vyřešit rychle..