Pie píše:Každý ti tady doporučí R6, protože ví o co jde.. Stejné náklady i spotřeba.
Budeš toho časem litovat.
Až bude šestivál jezdit po městě v pohodě za 9, tak si ho koupím
já s mým stylem ježdění 10,7l město na LPG, otec 523i e39 město 9l ... je to o stylu ježdění.... jen dodám že služební Fabia 1,4TDi mám město 7,5l dlouhodobý průměr 7,2l. Každopádně moje zkušenost iS 1,8 X 1,9 je ta že jsem nepoznal rozdíl v jízdním výkonu ale obě dvě 1,9 které jsem řídil žraly o litr víc než 1,8-čky.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska: Jasně že je to o stylu a o noze. To by potom tvůj otec jezdil s ISem po městě za 7 Já se jednou držel a najezdil po Brně 200 kiláků s lehkou nohou a bylo to za rovných 8. Za 9 jezdím tak nějak normálně, s proudem. Když tomu šlapu tak to leze k 10-ti.. Castro tady jednou psal, že s jeho bývalým ISem taky po práglu zkoušel economy-run a dostal se něco přes 7.. Ale je jasný že to už není jízda, ale utrpení.. Právě Castro by to mohl rozštípnout, měl ISo a teďka dráždí 328.. Ale nevím jestli měl M42 nebo M44.
achjo, furt čtu jak lidi jezdí s ISem za 8 a muj dlouhodobej průměr je 10.5, jezdim denně do práce a zpátky přes celou prahu a jednou za tři tejdny po dálnici cca 1000km rychlostí tak 150. Ve městě mi to žere 11, na dálnici 10... začínam mít pocit že mi na autě něco zvedá spotřebu. Jezdim myslim normálně, spíš s klidem než že bych to šlapal..
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ta 1,9 je celkem stejna jako 1,8 jen je to novejsi motor a podle me do kopce proste 1,9 potahne trochu lip jak 1,8, jinak nic
povinny 1,9 (tedy do 2 litru) s bodama za 5 let bez bouracky u cpp za 4700 na rok
spotreba ve meste tak 10-15 (mozna i vic) ale slusne sem s tim nejel uz ani nepamatuju, jen kdyz vyjedu mimo prahu tak v klidu 7,5 ale pri drceni na dalku mimo mesto 11,3 (praha - tabor)
dsvatos píše:[quote="Pie"]Každý ti tady doporučí R6, protože ví o co jde.. Stejné náklady i spotřeba.
Budeš toho časem litovat.
Až bude šestivál jezdit po městě v pohodě za 9, tak si ho koupím
2,8 M52 jezdí po městě v pohodě kolem 8-9, takže upaluj kupovat. Kolega z klubu jezdí po Zlíně denně za tuhle spotřebu a to se nebavím o dálce, teď jsme jeli na ///Mord langsam v koloně a na budíku měl 6,9 l.
2,8 po městě za 8-9? Tak jo, no. Ale Zlín není město, tam je jedna hlavní rovná ulice s pár semaforama Taková brněnská zácpa bude asi něco jinýho. A to tady bude ještě brnkačka proti práglu..[/quote]
Jojo, ono neni mesto jako mesto, nic proti Zlinu Brno ani nema zadny poradny okruhy, a ja jezdim kolem stredu a v krpoli a spotreba je s 323i za 12l.
NO dikes za rady. Asi vas zklamu ale pudu asi do 1.8IS. Me to bude stacit. Kdybych koupil silnejsi tak by to nemuselo dopadnout dobre pac sem trochu magor a dost to honim co to da a zkousim a zkousim....az se ucho utrhne:-)
TeskMaster píše:NO dikes za rady. Asi vas zklamu ale pudu asi do 1.8IS. Me to bude stacit. Kdybych koupil silnejsi tak by to nemuselo dopadnout dobre pac sem trochu magor a dost to honim co to da a zkousim a zkousim....az se ucho utrhne:-)
rozhodně nás nezklameš protože IS je dobré, nicméně počítej že za rok budeš chtít šestiválec tak je jen na tobě na jak dlouho chceš auto pořídit aby jsi pak nesháněl auto dvakrát.
too Pie: 323i umí jet za 28l/100km osobní zkušenost ... víc nevěřím že toto auto umí sežrat.... opačný rekord mám 5,8l/100km na LPGi trasa Jaroměř-Brno
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
S 2,8 jsem mel po meste kolem 9ti a s isem neco pres 10.
Jinak uz mesic po koupi iSa jsem byl nastvanej ze jsem nekoupil sestivala a presne po roce jsem ho pustil do sveta nakonec sedlam V8. dlouhodobou spotrebu od doby dovozu mam podle BC 13,5l a to jezdim 70% mesto a vicemene v zacpe...
pazda píše:S 2,8 jsem mel po meste kolem 9ti a s isem neco pres 10.
Jinak uz mesic po koupi iSa jsem byl nastvanej ze jsem nekoupil sestivala a presne po roce jsem ho pustil do sveta nakonec sedlam V8. dlouhodobou spotrebu od doby dovozu mam podle BC 13,5l a to jezdim 70% mesto a vicemene v zacpe...
měl jsem rok a pul IS m42... V pohodě motor, naprosto dostačuje... Spotřebu jsem měl pořád kolem 8.. od 7,5 do 8,5... Zimní praha 9,5...
Jinak si myslím, že papírový rozdíly m42 a 44 jsou nepatrné a v praxi to bude daleko jinak, kor u is a podle toho co je na papíru bych is nekupoval, rozhodně tedy nevybíral 44 vs. 42... jinak jak už tu bylo, než M44 tak nějakej šestivál, ale pokud má člověk omezenej rozpočet, tak to neni lehký.
TeskMaster píše:ahoj lidi shanim autak a chtel bych sedana IS ale nevim zda tu 1.9 ci 1.8. Co jede lip?je to velkej rozdil?Ja mel 1.9 a ta jela oproti 1.8 o dost lip ale taky ty 1.8 byly odhoneny tak nevim.poradte
Myslim ze kdyby ti nekdo na jeden den pujcil sestival budes mit to rozhodovani jasny ! Sestival je uz jen o tom pocitu ze tam neco mas, jak vykonove, tak na pohled, o sametovem zvuku nemluve! Hlavne v tyhle dobe budes se sestivalem dost " individual" a budes pysny ze ho mas!! Jasne provozni a udrzbove naklady budou vyssi ale pokud netrpis opravdu chudobou tak ty penize do toho navic das rad! Osobne jezdim po Liberci s 323i vetsinou kratke trasy kolem 10,4l a to nejezdim pomalu a spotrebu si k pomeru k vykonu nemuzu vynachvalit!!!!!!
Tak mu zase poraďte ať si rovnou koupí M3 Borec se ptá který ISo koupit, tak k tomu má asi nějakej důvod, ne? Třeba je fakt magor jak píše, nebo se dívá na ekonomiku provozu a údržby a nepotřebuje bejt individual a pyšnej na to, že má šestivál Na otázku už bylo odpovězeno, určo brát M42, novější M44 bohužel v našem systému ručení dost ztrácí smysl..
dsvatos píše:Tak mu zase poraďte ať si rovnou koupí M3 Borec se ptá který ISo koupit, tak k tomu má asi nějakej důvod, ne? Třeba je fakt magor jak píše, nebo se dívá na ekonomiku provozu a údržby a nepotřebuje bejt individual a pyšnej na to, že má šestivál Na otázku už bylo odpovězeno, určo brát M42, novější M44 bohužel v našem systému ručení dost ztrácí smysl..
Uz jsou pojistovny, co vedou ruceni do 2litru, nebo dle vykonu...tak at omrkne...
CZAirwolf: jj, jsou, ta 1,9 tam pak vychází líp jak 2,5, ale furt bude dražší než ta 1,8. To už si musí borec rozmyslet, no.. Ta 1,9 zase bude novější kára, to se taky počítá. Já osobně bych ale šel buď do M42, nebo pak už 323,328. Protože 325 je stará a rozchlastaná a ISo 1,9 a 320 jsou zase takový u nás blbý objemy
pazda píše:existuje sice kategorie do 2000ccm ale je skoro stejne draha jako do 2500ccm, je tam rozdil sotva par %
jo no, na 1,9 platim 4700 a na 2,5 mi vychazi 5100, takze pohoda
jinak jsem se svezl spajkyho 320 a to auto by mi uplne stacilo ac je pomalejsi nez moje is je to proste krasa jak to vrci ten sestival a ono nakonec to taky celkem jede a povinny fakt skoro stejny jako 1,8 iso