Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Mozne vyreseni praskani hlavy 2,5 TDS?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00
Klubové ID: 1188

#1 Příspěvek od HAMANN »

Nekde jsem slysel ze hlavy na 2,5TDS praskaly z duvodu nedostatecneho odvadeni tepla z posledniho valce a tudis prehrati a nasledneho prasknuti, pry by stacilo malinko zvetsit a vylestit kanalky kolem 6eho valce a zivotnost by se vyrazne prodlouzila.? Nechci delat chytryho jen jsem to slysel tak jestli je to pravda.... Dik
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

HAMANN píše:Nekde jsem slysel ze hlavy na 2,5TDS praskaly z duvodu nedostatecneho odvadeni tepla z posledniho valce a tudis prehrati a nasledneho prasknuti, pry by stacilo malinko zvetsit a vylestit kanalky kolem 6eho valce a zivotnost by se vyrazne prodlouzila.? Nechci delat chytryho jen jsem to slysel tak jestli je to pravda.... Dik
toto byl problém Opelu omega kde byl šestý válec strčený až pod palubovkou.
Jinak TDS stejně jako všechny diesly světa jsou háklivé na nešetrné zahřívání (nerovnoměrné prohřátí motoru ... respektive vytáčení za studena). Kdo dodržuje tuto zásadu nikdy nebude mít problém s prasknuním hlavy !!!
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět