Jako sorry, jsem sice teď vožralej ale jako kecy "hlavně si nekupuj diesel" mám nejradši, jestli koupí šrot tak je jedno jestli v naftě nebo benzínumilonovo píše:Hlavně si nekupuj diesel.
Roční náklady BMW E39
-
Shelby
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: ned 29.10.2006 00:00
- Bydliště: Pardubický kraj
-
Klakson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
a to nevadí že se to třepe jak ratlík? zvuk to má jak traktor, kouří to jak petry kamna? jako jo, diesel je super ale musíš chytit fakt libovej kousek to je tak troufam si říct max 5procent aut, lepší vzít benzín a mít po starosti, hodit do plynu a jezdí to levněji jak diesel.Shelby píše:Jako sorry, jsem sice teď vožralej ale jako kecy "hlavně si nekupuj diesel" mám nejradši, jestli koupí šrot tak je jedno jestli v naftě nebo benzínumilonovo píše:Hlavně si nekupuj diesel.Mám 530dT r.v.2000 zakoupena s najezdem 206tkm mám ji 18měsíců a aktuální stav je 483tkm, neumim si představit že bych živil benzín! Mimochodem roční náklady se odvíjí především od kilometrů, případně od způsobu používání. Teď shrnutí: koupeno s vadnými vstřikovači v D - byla poměrně zajímavá cenovka - vyměněny 3, 2 byly očividně měněny předtím v německu, poslední origo tam je do teď!!! ŕeči že všechny odejdou víceméně ve stejnou dobu je blbost. Ve 260tkm vyměněn termostat- začal prosakovat, vodní pumpa, kladky mikrořemen, ve 330tkm -tažná ramena, podávací čerpadlo a upadl drát v rotoru alternátoru, ve 380tkm spodní ramena, tyčky řízení a stabilyzátoru, ve 435tkm pomocný podávací čerpadlo v nádrži. Pokud pominu olej, kotouče a destičky, žárovky a vodu do ostřikovaču tak jsem vypsal úplně vše tak si to přeberte. Jinak vzhledem k nájezdu jsem vystřídal už dost aut, mohu odpřísáhnout že jsem neměl spolehlivější auto a provozní náklady si můžete odvodit ať nemáte pocit že melu kraviny. Jinak jedinej benzín kterej mi vyhovuje do rv00 je 4.4i (s M5 jsem nejel
) po fl ještě 3.0i 528i bych osobně neskousl.
-
Black-Light
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte 23.10.2007 00:00
- Bydliště: Pyšely
- Klubové ID: 1356
Mám 528 rv. 98 a už na opravách spapkalo asi 20k, mám ho asi půl roku a najeto tak 11tkm.
Koupil jsem ho v takovém trochu horším stavu, takže se měnila volnoběžka, membrána sání, teplotní čidlo, bylo potřeba přepojit airbagy a ještě páčka na palubce. V další várce byl nějaký stabilizátor + komplet brzdy, lanko kapoty, ruční brzda. Nicméně včera jsem trošku blbnul a oddělal si zřejmě převodovku, či co, takže jsem hrooozně zvědavej, kdo mi to dá do kupy a za kolik...
Koupil jsem ho v takovém trochu horším stavu, takže se měnila volnoběžka, membrána sání, teplotní čidlo, bylo potřeba přepojit airbagy a ještě páčka na palubce. V další várce byl nějaký stabilizátor + komplet brzdy, lanko kapoty, ruční brzda. Nicméně včera jsem trošku blbnul a oddělal si zřejmě převodovku, či co, takže jsem hrooozně zvědavej, kdo mi to dá do kupy a za kolik...
-
Sirup
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv 24.05.2007 00:00
-
Sirup
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv 24.05.2007 00:00
