milonovo píše:Hlavně si nekupuj diesel.
Jako sorry, jsem sice teď vožralej ale jako kecy "hlavně si nekupuj diesel" mám nejradši, jestli koupí šrot tak je jedno jestli v naftě nebo benzínu

Mám 530dT r.v.2000 zakoupena s najezdem 206tkm mám ji 18měsíců a aktuální stav je 483tkm, neumim si představit že bych živil benzín! Mimochodem roční náklady se odvíjí především od kilometrů, případně od způsobu používání. Teď shrnutí: koupeno s vadnými vstřikovači v D - byla poměrně zajímavá cenovka - vyměněny 3, 2 byly očividně měněny předtím v německu, poslední origo tam je do teď!!! ŕeči že všechny odejdou víceméně ve stejnou dobu je blbost. Ve 260tkm vyměněn termostat- začal prosakovat, vodní pumpa, kladky mikrořemen, ve 330tkm -tažná ramena, podávací čerpadlo a upadl drát v rotoru alternátoru, ve 380tkm spodní ramena, tyčky řízení a stabilyzátoru, ve 435tkm pomocný podávací čerpadlo v nádrži. Pokud pominu olej, kotouče a destičky, žárovky a vodu do ostřikovaču tak jsem vypsal úplně vše tak si to přeberte. Jinak vzhledem k nájezdu jsem vystřídal už dost aut, mohu odpřísáhnout že jsem neměl spolehlivější auto a provozní náklady si můžete odvodit ať nemáte pocit že melu kraviny. Jinak jedinej benzín kterej mi vyhovuje do rv00 je 4.4i (s M5 jsem nejel

) po fl ještě 3.0i 528i bych osobně neskousl.
