Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chyba na automatu :(

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Fatal Design »

Přátele. Máme firemní Rover 75 (rv.99) 2.0 V6 s automatem a protože to je z poloviny BMW (třeba test palubky je téměř totožný) zkusím se zeptat vás.

Diagnostika píše : P1786 RDCN elektromagnet časování
Podle oficiálního chybníku : P1786 3-2 Downshift Error

Netušíte někdo co to znamená, co je špatně ?
Moc díky.

PS : Prosím adminy o schovívavost. Doufám, že mi to nemáznete, když to není plnohodnotné BMW :)
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fatal Design »

alp píše:jakej je to presne typ skrine ? je tam stitek takovej zelenej nebo zlutej z boku prevodovky...
Hmm tak to jsi mě dostal, to nevím a pod auto se hned tak nedostanu. Nedá se to zjistit jinak ? Dík.
madu
Registrovaný
Příspěvky: 211
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 490
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od madu »

.. a dělá to nějakou neplechu???? .. jako mechanicky ... neřadí, škube ... něco??? ... madu
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fatal Design »

madu píše:.. a dělá to nějakou neplechu???? .. jako mechanicky ... neřadí, škube ... něco??? ... madu
Při normální jízdě to neškube jede to v pohodě. Pokud předjíždím na brutal, a dám plyn na podlahu, tak automat podřadí na 4-3 a potom to docela škubne, ale nedokážu říct, jestli je to u tohohle auta normální, nebo ne neboť jsem v žádném jiném autě tohoto modelu nejel.

2x stalo, že jsem jel a při přeřazování v tom začalo bouchat a tak jsem zastavil, dal P vypnul motor a hned zase nastartoval a všechno OK .... stalo se to v rozmezí 3 měsíců ....

1x se mi osobně stalo, že jsem se chtěl normálka rozjet na D a prostě to nešlo. Motor v otáčkách a auto se couralo 5km/h ... zastavil jsem, zkoušel jse dát R, 4, 3, 2 ale na všem se to chovalo stejně. Zařadil jsem P vypnul motor, nastartoval a tradá ... normálně to jelo ....

S autem jinak problémy nejsou, ale BOSS by to samozřejmě nechal opravit, kdyby věděl kde je chyba. Problém je, že jsme malá firma a tohle je jediné firemní auto, takže nechávat to někde v servisu ať se na to podívají v čem by mohla být chyba je časový problém .... :(
Odpovědět