Tak jsem to risknul a bez přiručky a jakýchkoli znalostí,jsem to s troškou šikovností rozebral a zjistil jsem že ty čidla jsou teda dvě.Jedno je modré druhé černé,jak je na obrázku.Jedno bude asi na budík do palubky a druhe pro kompa pro motor.Asi vyměním oba.KAždopádně to není na poprvé na 20 minut.Já to dělal asi 2 hodiny celkem čistého času asi 4 hodiny jelikož jsem to i fotil a u jednoho šroubu jsem strhl zavit tak jsem to musel opravovat tak proto tak dlouho.Až budu mít ty nové čidla tak vyměnit to může trvat asi 40minut.KAždopádně kdyby Vás někoho zajmaly podrabnosti udělám k těm fotká i nějakej popis.Takže SZ
Hanzík má odemě pochvalu za pěkné zpracování návodu na výměnu čidla... Pěkně fotka po fotce, bod po bodu... Jde o to až otevřu kapotu, tak aby to tak opravdu bylo...
michal09 píše:Hanzík má odemě pochvalu za pěkné zpracování návodu na výměnu čidla... Pěkně fotka po fotce, bod po bodu... Jde o to až otevřu kapotu, tak aby to tak opravdu bylo...
Ještě otázka, proč jsou tam dvě teplotní čidla? Kdesi jsem četl že jedno je pro ŘJ a druhé jde do přístrojovky? Nestačilo by mi preventivně vyměnit jen to do ŘJ, přístrojovka nejspíš ukazuje správně.
hanzik píše:Ano podle všeho je jedno do ŘJ a druhé do palubky takže by mělo stačit vyměnit to jedno
Tak jsem byl včera v BMW objednat čidlo teploty. Tady zmiňované dvě čidla, pro mě neplatí. Mám M43B16 a čidlo je pouze jedno, ale dvojité. Druhá díra je zaslepená šroubem. Takže jsem si čidlo objednal v BMW, protože je v Elitu stojí 741Kč a v BMW asi 400kč (docela rozdíl).
hanzik píše:Ano podle všeho je jedno do ŘJ a druhé do palubky takže by mělo stačit vyměnit to jedno
Tak jsem byl včera v BMW objednat čidlo teploty. Tady zmiňované dvě čidla, pro mě neplatí. Mám M43B16 a čidlo je pouze jedno, ale dvojité. Druhá díra je zaslepená šroubem. Takže jsem si čidlo objednal v BMW, protože je v Elitu stojí 741Kč a v BMW asi 400kč (docela rozdíl).
tak to je divné já mám taky m43 motor a čidla mám dvě.tohle nechápu.