Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
324TD - dobrá volba?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř 17.10.2007 00:00
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
zítra se chystám na koupi 324TD, combi, r.v. 1991. na co se mám hlavně při prohlídce před koupí zaměřit? je tento motor "držák" nebo bych se mus píš měl obloukem vyhnout? auto by mělo mít najeto cca 250.000km. podotýkám že nejsem žádný závodník a před výkonem spíše preferuji spolehlivost a spotřebu. díky za případné rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Ale takto projeď až zahřátej motor, jinak se zařadíš po bok všech těch pitomců, díky kterým ty hlavy praskajíkavanda píše:Při dobrým zacházení vydrží dlouho.Projeď ho i trochu do plna(přes 150),zjistíš plynulý tah - jestli nevypíná škrtící klapka
Potom pomačkej hadice na vodu a zjistíš,jestlí tlakuje do vody nebo ne.
Hlavně po jízdě vizuelně hlavu a suchost těsnění pod hlavou.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
To je snad jasný každýmu,nebo ne?! A nejedná se jen o naftu.bmwfil píše:Ale takto projeď až zahřátej motor, jinak se zařadíš po bok všech těch pitomců, díky kterým ty hlavy praskajíkavanda píše:Při dobrým zacházení vydrží dlouho.Projeď ho i trochu do plna(přes 150),zjistíš plynulý tah - jestli nevypíná škrtící klapka
Potom pomačkej hadice na vodu a zjistíš,jestlí tlakuje do vody nebo ne.
Hlavně po jízdě vizuelně hlavu a suchost těsnění pod hlavou.![]()

To si myslíš, že je to každému jasné...kde se asi berou ty stohy popraskaných hlav BMW a reakce typu "POZOR, 6-TI VÁLCE JSOU EXTRÉMNĚ NÁCHYLNÉ NA PRASKÁNÍ HLAV"...o nějaké extrémní náchylnosti nemůže být řeč...spíše o extrémní tuposti některých řidičů.kavanda píše:To je snad jasný každýmu,nebo ne?! A nejedná se jen o naftu.
99% českých majitelů "auta snů" Octavia TDI nemá páru o tom, že když to hodinu smaží naplno po dálnici, tak to nesmí u pumpy hned chcípnout, páč se jim speče turbo...pro ně je důležitý, že to má čiplý a na hlínách woe...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
v tomhle máš pravdu.Někdy na mě koukaj jak na vola,když nechám motor po dojetí "vydechnout"JIP píše:To si myslíš, že je to každému jasné...kde se asi berou ty stohy popraskaných hlav BMW a reakce typu "POZOR, 6-TI VÁLCE JSOU EXTRÉMNĚ NÁCHYLNÉ NA PRASKÁNÍ HLAV"...o nějaké extrémní náchylnosti nemůže být řeč...spíše o extrémní tuposti některých řidičů.kavanda píše:To je snad jasný každýmu,nebo ne?! A nejedná se jen o naftu.
99% českých majitelů "auta snů" Octavia TDI nemá páru o tom, že když to hodinu smaží naplno po dálnici, tak to nesmí u pumpy hned chcípnout, páč se jim speče turbo...pro ně je důležitý, že to má čiplý a na hlínách woe...![]()

Prodaval jsem TDSo a prijel "borec" co okamzite po usednuti za volant daval plnej....po upozorneni, ze to jeste neni poradne zahraty mi jak nejvetsimu blbovi oznamil, ze uz je to za modrym polem a ze uz je to v poho..... po navratu ze zkusebni jizdy to po tom vsem chtel okamzite vypnout a po mem dalsim upozorneni at to necha jeste chvili bezet mi opet jak nejvetsimu debilovi oznamil, ze vi, ze musi spadnout olej....po 3s to vypnul....mno nastesti si to odvezl, ale myslim, ze to auto uz to ma za sebou.....kavanda píše:To je snad jasný každýmu,nebo ne?! A nejedná se jen o naftu.bmwfil píše:Ale takto projeď až zahřátej motor, jinak se zařadíš po bok všech těch pitomců, díky kterým ty hlavy praskajíkavanda píše:Při dobrým zacházení vydrží dlouho.Projeď ho i trochu do plna(přes 150),zjistíš plynulý tah - jestli nevypíná škrtící klapka
Potom pomačkej hadice na vodu a zjistíš,jestlí tlakuje do vody nebo ne.
Hlavně po jízdě vizuelně hlavu a suchost těsnění pod hlavou.![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Tak, tak tento díl je často defektní už z výroby...fafejta píše:Tak hlavně,že už pak neotravoval.Z mé zkušenosti,takhle jezdí většina tds-ařů apak všichni brečí jaký je to sr.č TDS není špatný motor,jinak by se nevyráběl plných 9let.
Všechno je to v tom díle,který je mezi sedačkou a volantem.Ten je víc poruchovější,často odcházej řj.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř 17.10.2007 00:00
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
tak už je doma, auto nějaký mouchy má jako např. rachotí ložisko spojky a ložisko kola + kosmetický vady škrábance.
drtil jsem ho z brna do prahy, teplota nešla přes 3/4 ani náhodou, spíš tak 3mm za polovinu nejvíc. doufám že to bude OK. jinak na to že to je 6vál. jsem čekal trochu větší zátah a čekal jsem zátah od volnioběhu, docela mě překvapilo že to pod nějakých 2500ot. nejede ale hlavně aby byl dobrej motor, mimo toho ložiska a nějakých netěsností to doufám bude v poho...
je to tentononc, třeba ho někdo poznáte
http://www.tipcars.cz/basic/karta.php?k ... 4985615000
drtil jsem ho z brna do prahy, teplota nešla přes 3/4 ani náhodou, spíš tak 3mm za polovinu nejvíc. doufám že to bude OK. jinak na to že to je 6vál. jsem čekal trochu větší zátah a čekal jsem zátah od volnioběhu, docela mě překvapilo že to pod nějakých 2500ot. nejede ale hlavně aby byl dobrej motor, mimo toho ložiska a nějakých netěsností to doufám bude v poho...
je to tentononc, třeba ho někdo poznáte
http://www.tipcars.cz/basic/karta.php?k ... 4985615000
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř 17.10.2007 00:00
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
jinak hadice po ostřejší jízdě trochu natlakovaný byly, nevím jestli je to dobře nebo jestli má být úplně měkká, každopádně u mýho Mercedesa 2.2 diesel je po jízdě úplně měkká a u BMW je trochu natlakovaná, ne na beton, zmáčknout se dá ale natlakovaná je, je to tak ok nebo to vypadá špatně? voda se neztrácí, olej ve vodě není, voda v oleji taky ne tak se modlím aby to bylo dobrý:)
cerpadlo je elektronicke....stary 2,4 z e28 mely mechaniku..... jinak o e30 najdes nejvic info na http://forum.e30.cz/ a doporuciji nejdriv poradne hledat


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř 17.10.2007 00:00
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
tak po konzultaci s mým dvorním mechanikem mě bylo sděleno že to nebude rachotící ložisko na spojce ale údajně jsou na spojce nějaký pružiny nebo cosi takovýho krterý se po čase vytlačí a začne to rachotit, to prej soudruzi v německu moc dobře nevymysleli:) víte někdo o co jde a co mám začít shánět? příp. kde bych koupil...