Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jak poznam ze ma asc +T?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00
Klubové ID: 1188

#1 Příspěvek od HAMANN »

Jak poznam od pohledu ze mam jen obyc asc nebo i asc+t? Mam e36 motor m52.
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 1381
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od HanzE3 »

Já mám 36-ku rv 9/92 a jak už se to tu řešilo, měl bych mít obyč asc, ale na jednotce mám asc-t. tak tomu nerozumím. Ale asc-t je propojeno s brzdama.
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00
Klubové ID: 1188

#3 Příspěvek od HAMANN »

Nevite nekdo?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

boďto jdi po trubkách pro zadní brzdy z ABS a ž dojdeš k agregátu ASC+T, pokud ho nenajdeš tak jedině zvednout auto ,zařadit a rozjet se zda začne přibzďovat zadní kola jistě uslyšíš.
miramax
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: pát 02.03.2007 01:00
Bydliště: Bzenec/Vizovice
Klubové ID: 1422
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od miramax »

ja myslim ze bys to mohl poznat i pri pokusu o smyk, ze zabere asc poznas podle toho ze ti to priskrti motor, ale bud ty v aute nebo nekdo kdo bude stat opodal muze poznat jestli ti to pribrzduje jedno ze zadnich kol, u me to poznat docela slo, kdyz jsem blbnul na snehu nebo tak, tak bylo citit jak to srovnava prdel auta, bez T by to s prdeli nic nedelalo a jen ubralo vykon motoru
Randaal
Registrovaný
Příspěvky: 617
Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Randaal »

ASC ti, jak bylo zmíněno, přiškrtí motor
T (zkratka pro trakci) ti srovnává auto, aby nešlo do smyku - tzn. že to vykoumá kerý kolo přibrzdit, aby neklouzal zadek
BeXTeR
Registrovaný
Příspěvky: 235
Registrován: pon 02.05.2005 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od BeXTeR »

muzete nekdo nahodit alespon subjektivni pocity z ASC-T ?

Vymyslim jestli si ho nedodelat
chrompacket
Registrovaný
Příspěvky: 524
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Petřvald u Karviné

#8 Příspěvek od chrompacket »

BeXTeR píše:muzete nekdo nahodit alespon subjektivni pocity z ASC-T ?

Vymyslim jestli si ho nedodelat
moje pocity z ASC+T jsou jen ty nejlepsi...jsem normalni ridic, ktery na silnici nejak prisil nezavodi a snazim se nikoho neohrozit..na tento system jsem si hodne zvyknul, pri desti snehu a i za sucha, kdyz uz to clovek fakt prezene....pokud proletim zatackou rychle nebo v ni pridam prudce plyn je jemne citit jak se auto chce dostat do smyku, ale automaticky se koriguje a ustali se do smeru kam chcu jet a to tim, ze bud pribrzdi a pokud mam plyn az na podlaze urci si samo kolik vykonu potrebuje a v ten moment nedava vic...pri srovnani smyku zase zrychluje...kdyz jsem to jel poprve vyzkouset na snih tak jsem s vypnutym delal smykem kolecka pres cele parkoviste...se zapnutym jsem delal kola pravidelneho prumeru a vzdy s vykonem, ktery byl prave potreba i kdyz jsem mel pedal az na podlaze...jsem s tim moc spokojeny...jinak mam vyzkousene i na lede..tam je to beznadejne myslim, ze asi vsechny ostatni systemy..kamos ma jen asc..pri jizde do kopce na snehu super..auto vyjelo krasne a v momente kdy se dostal do zatacky tak mu ujela prdel a uz z toho byl klasicky smyk..ASC uz s tim nic neudela..a jeste k tomu nemuze smyk vyrovnat..i kdyz da kontra a chce pridat aby se vytahnul ASC mu brani v tom (brani prokluzu)..
BeXTeR
Registrovaný
Příspěvky: 235
Registrován: pon 02.05.2005 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od BeXTeR »

hmmm, to zni vcelku rozume, tak ja jdu schanet trubky :)
Uživatelský avatar
JIP
Registrovaný
Příspěvky: 902
Registrován: pát 27.07.2007 00:00
Bydliště: Vratimov DC

#10 Příspěvek od JIP »

Já mít auto bez ASC, tak jsem letos v zimě byl 5x na střeše...příjde mi, že ten zadohrab je s tímhle v podstatě "blbcovzdorný", jinak bez ASC to auto neodpustí nic... :driver:
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#11 Příspěvek od Fugo »

no ono nejde jen o trubky :) , hydrogerat ASC+T, jiná ECU ABS a pravděpodobně i kabeláž, ASC spolupracuje tuším jak s motorem tak automatem, údajně je jiné ABS, jiná servo pumpa atd. takže dodělávat je myslím nesmysl.
BeXTeR
Registrovaný
Příspěvky: 235
Registrován: pon 02.05.2005 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od BeXTeR »

jasne ze nejsou potreba jen trubky :)) vetsina veci je videt z ETK..

az bude teplo, tak se na to podivam a sezenu nejaky auto naslehany zezadu...
Odpovědět