Slid píše:Mě tento test nepříjde nějak extra zvláštním E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.
Souhlas, ale Golfa II, bych do toho neplet, protože se vyráběl myslim o 5 let dříve než E36. Spíš bych ho porovnával s Golfem III (ten je od roku tušim 92). Myslím, že by mnoho aut z té doby dopadlo podobně, nebo možné ještě hůř.
Já mám i boční pytle, tak je ta bezpečnost možná o trochu lepší...
Slid píše:Mě tento test nepříjde nějak extra zvláštním E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.
Souhlas, ale Golfa II, bych do toho neplet, protože se vyráběl myslim o 5 let dříve než E36. Spíš bych ho porovnával s Golfem III (ten je od roku tušim 92). Myslím, že by mnoho aut z té doby dopadlo podobně, nebo možné ještě hůř.
Já mám i boční pytle, tak je ta bezpečnost možná o trochu lepší...
Ono se to musí brát tak, že když se navrhovala E36 byl rok někde 8? a v 90 byla uvedena do provozu, čili proto srovnání s Golfem II
Také pokud se bavíme o Crash testu, tak píšou, že auto bylo r.v. 1997, ale někde jsem se dočetl a i byly fotky, tak se jednalo o před Faceliftouvou E36 čili před 9/1996 a ještě s jedním pytlem.
Slid píše:Mě tento test nepříjde nějak extra zvláštním E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.
Souhlas, ale Golfa II, bych do toho neplet, protože se vyráběl myslim o 5 let dříve než E36. Spíš bych ho porovnával s Golfem III (ten je od roku tušim 92). Myslím, že by mnoho aut z té doby dopadlo podobně, nebo možné ještě hůř.
Já mám i boční pytle, tak je ta bezpečnost možná o trochu lepší...
Ono se to musí brát tak, že když se navrhovala E36 byl rok někde 8? a v 90 byla uvedena do provozu, čili proto srovnání s Golfem II Také pokud se bavíme o Crash testu, tak píšou, že auto bylo r.v. 1997, ale někde jsem se dočetl a i byly fotky, tak se jednalo o před Faceliftouvou E36 čili před 9/1996 a ještě s jedním pytlem.
Tak jsem koukal a Golf III se začal vyrábět v roce 91-97 a Golf II v roce 83-92, takže Golf II je mimo mísu.... (to je hrozná plechovka, nechtěl bych sedět v něm, při nějaký unfall)
surfis píše:[quote="Slid"]Mě tento test nepříjde nějak extra zvláštním E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.
Souhlas, ale Golfa II, bych do toho neplet, protože se vyráběl myslim o 5 let dříve než E36. Spíš bych ho porovnával s Golfem III (ten je od roku tušim 92). Myslím, že by mnoho aut z té doby dopadlo podobně, nebo možné ještě hůř.
Já mám i boční pytle, tak je ta bezpečnost možná o trochu lepší...
Ono se to musí brát tak, že když se navrhovala E36 byl rok někde 8? a v 90 byla uvedena do provozu, čili proto srovnání s Golfem II Také pokud se bavíme o Crash testu, tak píšou, že auto bylo r.v. 1997, ale někde jsem se dočetl a i byly fotky, tak se jednalo o před Faceliftouvou E36 čili před 9/1996 a ještě s jedním pytlem.
Tak jsem koukal a Golf III se začal vyrábět v roce 91-97 a Golf II v roce 83-92, takže Golf II je mimo mísu.... (to je hrozná plechovka, nechtěl bych sedět v něm, při nějaký unfall)[/quote]
Mel jsem GII aji GIII a dvojka je skutečně taková no jak favoš Trojka si myslim ze v crash testech bude na urovni E36. Ale co sem četl nejaky dobovy prospekty VW tak GIII bylo na svou dobu pry pomerne dosti bezpecne auto...
Já jsem přesvědčený, že ve svojí době (90.léta)byla E36 zhruba na úrovni ostatních aut ve stejném segmentu...ani výrazně lepší, ani výrazně horší.
To jenom z dnešního pohledu jsou ochranné prvky nedostatečné, na svoji dobu se to auto nemá za co stydět!
bmwfil píše:Ono dneska se taky ty hvězdičky dávají i za samolepky...
jj a za žárovičky, že na Tebe zablikaj z palubky, že máš otevřený dveře nevím...moc na tyhle testy...nevím, jak moc mají vypovídací hodnotu...stačí, když vidíš na cestě...auto na sračky...a řidič je v cajku a jindy si myslíš, že je to jen ťukec, ale stejně tam někoho balí do pytle....
a nemyslím bratránka jinak i ja si ve svem aute pripadam celkem bezpečně....a testy jsou mi ukradený protože mam vyndanej bag a obvykle se nepásám, takze i kdyby to auto bylo superbezpečný tak stejně proletím čelním sklem jak raketa
Na tyhle testy moc nedám..Když si vezmu, že takovej renault modus má 5* a E60 jen 4* tak se mi to zdá nějaký divný..Přeci jen bych radši boural v E60ce než v modusu..A když tyhle 2 auta do sebe vlítnou nevěřím tomu,že ten člověk z renaultu ještě vystoupí..
calif píše:a nemyslím bratránka jinak i ja si ve svem aute pripadam celkem bezpečně....a testy jsou mi ukradený protože mam vyndanej bag a obvykle se nepásám, takze i kdyby to auto bylo superbezpečný tak stejně proletím čelním sklem jak raketa
nic proti,ale nechapem ludi co sa "nepasu" v aute.
calif píše:a nemyslím bratránka jinak i ja si ve svem aute pripadam celkem bezpečně....a testy jsou mi ukradený protože mam vyndanej bag a obvykle se nepásám, takze i kdyby to auto bylo superbezpečný tak stejně proletím čelním sklem jak raketa
nic proti,ale nechapem ludi co sa "nepasu" v aute.
nepasam se, obvykle si na to nevzpomenu, navic je mi to nepohodlny, nesnasim cokoliv na kliční kosti, ikdyz ten pas nasteuju jak chci stejne mi to vadi.......pas si beru jen nekdy, hlavne na dalnici, a kdyz vim ze pojedu rychleji nebo ze je zvysena pravdepodobnost vyskytu policie, coz se stava malokdy navic je to ciste moje vec.
Pokud si zaplatis i pripadne leceni tak proc ne...
a proc myslis ze si kazdy platime socialni a zdravotni pojisteni? aby ti predepsali panadol na chripku nebo co? ze platis ze svych dani leceni fetaku ti nevadi? co alkoholici a kuraci? frajeri co jezdej ozraly z diskotek a pak se vysekaj taky ok? tak si nech ty pitomi pripominky... vem si do auta klidne helmu
Pokud si zaplatis i pripadne leceni tak proc ne...
a proc myslis ze si kazdy platime socialni a zdravotni pojisteni? aby ti predepsali panadol na chripku nebo co? ze platis ze svych dani leceni fetaku ti nevadi? co alkoholici a kuraci? frajeri co jezdej ozraly z diskotek a pak se vysekaj taky ok? tak si nech ty pitomi pripominky... vem si do auta klidne helmu
Naprostý souhlas,nemám nic proti pásům,naopak,když někoho vezu jsem rád když se připásuje,ale mně to prostě vadí a to riziko podstoupím,nevidím jediný důvod proč za to dávat pokuty,třeba za teefonování ok,můžeš tak ohrozit ostatní,ale když se nepřipoutám,ohrožuju jen a jen sebe...A k debilním kecům o placení léčby,jak bylo řečeno...
Já se poutám ze zvyku, hned jak sednu do auta, pásy mi nevadí vůbec a hlavně mám pytel čili nechci mít rozmlácenej celej obličej a hrudník jen z čelního nárazu v 50tce ve městě, když do mě někdo nakouří.
Pokud někdo ke mě sedne, vždy se poutají kdo ne tak mu to řeknu a vyžaduji to i v zádu, stát se může cokoliv a za pasažery zodpovídám jako řidič 1. stane se něco je průser. 2. proč platit pokutu za někoho.
Kdo jezdí ve svém autě a poutá se nebo nepoutá je mi jedno, je to jen a jen jeho věc a nemá cenu někoho moralizovat a ani by mě to nenapadlo.
Můj kámoš ne nepoutá odjakživa a jednou mu nepřipoutání zachránilo život, auto do něj nakouřilo ve vysoké rychlosti na dveře a sloupek, nějakým zázračným způsobem ho to vymrštilo ze sedačky a přežil, auto bylo rozsekané až po sedačku spolujezdce, kdyby byl připoután je na 100% mrtev od té doby slavíme 2x narozky.
Slid píše:Já se poutám ze zvyku, hned jak sednu do auta, pásy mi nevadí vůbec a hlavně mám pytel čili nechci mít rozmlácenej celej obličej a hrudník jen z čelního nárazu v 50tce ve městě, když do mě někdo nakouří. Pokud někdo ke mě sedne, vždy se poutají kdo ne tak mu to řeknu a vyžaduji to i v zádu, stát se může cokoliv a za pasažery zodpovídám jako řidič 1. stane se něco je průser. 2. proč platit pokutu za někoho.
Kdo jezdí ve svém autě a poutá se nebo nepoutá je mi jedno, je to jen a jen jeho věc a nemá cenu někoho moralizovat a ani by mě to nenapadlo.
Můj kámoš ne nepoutá odjakživa a jednou mu nepřipoutání zachránilo život, auto do něj nakouřilo ve vysoké rychlosti na dveře a sloupek, nějakým zázračným způsobem ho to vymrštilo ze sedačky a přežil, auto bylo rozsekané až po sedačku spolujezdce, kdyby byl připoután je na 100% mrtev od té doby slavíme 2x narozky.
no i ja slysel nejake pribehy o tom jak absence pasu zachranila zivot ovsem vic bude asi opacnych pribehu