Dik
Porovnanie 740i M60 a M62
-
130maxi
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: stř 13.10.2004 00:00
- Bydliště: Selice
-
PRAHAV8
- Registrovaný
- Příspěvky: 903
- Registrován: pát 08.06.2007 00:00
- Bydliště: Doma
- Klubové ID: 1723
-
medvidek
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
- Bydliště: Liberec
Myslim, ze je to uplne jedno,hlavni problem bych videl u prevodovky, mam pocit ze od roku 1996 se daval steptronik a ten je super oproti normalnimu petikvaltu bez sekvence. O manualu se ani nezminuju,bylo jich malo a do sedmy bych ho nechtel. Jinak motory jsou drzaky,akorat odchazej vodni pumpy (hlidat neustale vodu a nespolehat na cidlo), stoji v replice cca 4000kc
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
¨medvidek píše:Myslim, ze je to uplne jedno,hlavni problem bych videl u prevodovky, mam pocit ze od roku 1996 se daval steptronik a ten je super oproti normalnimu petikvaltu bez sekvence. O manualu se ani nezminuju,bylo jich malo a do sedmy bych ho nechtel. Jinak motory jsou drzaky,akorat odchazej vodni pumpy (hlidat neustale vodu a nespolehat na cidlo), stoji v replice cca 4000kc
steptronic je sice super, ale zase neumožnuje blokaci kvaltu jako muj automat, když dám dva tak je tam 2 i kdyby se měl motor rozletět.
jinak M62 je uspornější a vykonnější takže není co řešit pokud na něj máš.
-
Jurajko
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon 19.02.2007 01:00
- Bydliště: Francuzsko
jen pro jistotu kdyby nekdo nevedel tak to tu hodim
M60 - M60B30 - 2997ccm - 218ps@5800 - 311Nm@4500 - 4/92>96 - 146kg
- M60B40 - 3982ccm - 286ps@5800 - 400Nm@4500 - 94>97 - 146kg
M62/M62TU -M62B35 -3498ccm -235ps@5700 -321Nm@4700 -94>97 -140kg
-M62B35TU-3498ccm-245ps@5700-345Nm@@4700-98>03-140kg
-M62B44 -4398ccm -286ps@5700 -420Nm@3900 -94>98 -140kg
-M62B44TU-4398ccm-286ps@5400-440Nm@3600-98>03-140kg
-M62B46 -4619ccm -347ps@5700 -480Nm@3700 -98>03 -140kg
Vsechno jsou to 8-mi valce se 4 venilama na hlavu. Ty s oznacenim TU jsou VANOS. Jeste motory od roku 98 maji Bosch DME M7.2, starsi maji M5.2 a M60 Bosch DME. Pouzivali jse v 530i, 730i, 540i, 740i, 840i, 535i, 735i a X5 4,6iS.
Urcite to vsechno vite
, ale pro jistotu
M60 - M60B30 - 2997ccm - 218ps@5800 - 311Nm@4500 - 4/92>96 - 146kg
- M60B40 - 3982ccm - 286ps@5800 - 400Nm@4500 - 94>97 - 146kg
M62/M62TU -M62B35 -3498ccm -235ps@5700 -321Nm@4700 -94>97 -140kg
-M62B35TU-3498ccm-245ps@5700-345Nm@@4700-98>03-140kg
-M62B44 -4398ccm -286ps@5700 -420Nm@3900 -94>98 -140kg
-M62B44TU-4398ccm-286ps@5400-440Nm@3600-98>03-140kg
-M62B46 -4619ccm -347ps@5700 -480Nm@3700 -98>03 -140kg
Vsechno jsou to 8-mi valce se 4 venilama na hlavu. Ty s oznacenim TU jsou VANOS. Jeste motory od roku 98 maji Bosch DME M7.2, starsi maji M5.2 a M60 Bosch DME. Pouzivali jse v 530i, 730i, 540i, 740i, 840i, 535i, 735i a X5 4,6iS.
Urcite to vsechno vite
-
130maxi
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: stř 13.10.2004 00:00
- Bydliště: Selice
