Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Porovnanie 740i M60 a M62

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#1 Příspěvek od 130maxi »

Rozmýšlam nad týmto autickom a chcel by som vediet ake su rozdiely v tychto motoroch (samozrejme viem:objem ,krutak atd ),hlavne by ma zaujimalo ktorý s tyhto motorov je menej poruchovy atd.
Dik :oops:
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma
Klubové ID: 1723

#2 Příspěvek od PRAHAV8 »

Mě by zajímala zase jejich spotřeba.
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#3 Příspěvek od medvidek »

Myslim, ze je to uplne jedno,hlavni problem bych videl u prevodovky, mam pocit ze od roku 1996 se daval steptronik a ten je super oproti normalnimu petikvaltu bez sekvence. O manualu se ani nezminuju,bylo jich malo a do sedmy bych ho nechtel. Jinak motory jsou drzaky,akorat odchazej vodni pumpy (hlidat neustale vodu a nespolehat na cidlo), stoji v replice cca 4000kc
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#4 Příspěvek od bas2 »

130maxi: ber urcite M62
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

medvidek píše:Myslim, ze je to uplne jedno,hlavni problem bych videl u prevodovky, mam pocit ze od roku 1996 se daval steptronik a ten je super oproti normalnimu petikvaltu bez sekvence. O manualu se ani nezminuju,bylo jich malo a do sedmy bych ho nechtel. Jinak motory jsou drzaky,akorat odchazej vodni pumpy (hlidat neustale vodu a nespolehat na cidlo), stoji v replice cca 4000kc
¨

steptronic je sice super, ale zase neumožnuje blokaci kvaltu jako muj automat, když dám dva tak je tam 2 i kdyby se měl motor rozletět.
jinak M62 je uspornější a vykonnější takže není co řešit pokud na něj máš.
Jurajko
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pon 19.02.2007 01:00
Bydliště: Francuzsko
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Jurajko »

jen pro jistotu kdyby nekdo nevedel tak to tu hodim

M60 - M60B30 - 2997ccm - 218ps@5800 - 311Nm@4500 - 4/92>96 - 146kg
- M60B40 - 3982ccm - 286ps@5800 - 400Nm@4500 - 94>97 - 146kg

M62/M62TU -M62B35 -3498ccm -235ps@5700 -321Nm@4700 -94>97 -140kg
-M62B35TU-3498ccm-245ps@5700-345Nm@@4700-98>03-140kg
-M62B44 -4398ccm -286ps@5700 -420Nm@3900 -94>98 -140kg
-M62B44TU-4398ccm-286ps@5400-440Nm@3600-98>03-140kg
-M62B46 -4619ccm -347ps@5700 -480Nm@3700 -98>03 -140kg

Vsechno jsou to 8-mi valce se 4 venilama na hlavu. Ty s oznacenim TU jsou VANOS. Jeste motory od roku 98 maji Bosch DME M7.2, starsi maji M5.2 a M60 Bosch DME. Pouzivali jse v 530i, 730i, 540i, 740i, 840i, 535i, 735i a X5 4,6iS.

Urcite to vsechno vite :D , ale pro jistotu
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#7 Příspěvek od 130maxi »

To som ani nevedel ze m62 mala bez vanos :oops: :oops:
Odpovědět