Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
kryty pod agregaty
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
Nekde jsem se doslechl, ze u E36 se pouzivaly dva kryty pod motor a dokonce i pod prevodovku.
Zatim jsem videl vsude jen predni kryt, ktery kryje zespodu chladic a dosahuje skoro k vane motoru cimz kryje max remenice. Zajimalo by mne jestli nekdo nema foto ci vi kde objednat ten kryt, ktery zakryva komplet motor zespodu a je v nem otvor pouze na vypousteci sroub oleje a popr. i info o tom krytu pod prevodovku. Kdyz jsem koukal v ETK nasel jsem tam neco, ale neni to prehledne.. diky za kazdou info
Zatim jsem videl vsude jen predni kryt, ktery kryje zespodu chladic a dosahuje skoro k vane motoru cimz kryje max remenice. Zajimalo by mne jestli nekdo nema foto ci vi kde objednat ten kryt, ktery zakryva komplet motor zespodu a je v nem otvor pouze na vypousteci sroub oleje a popr. i info o tom krytu pod prevodovku. Kdyz jsem koukal v ETK nasel jsem tam neco, ale neni to prehledne.. diky za kazdou info
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
Sem to vzal dle ETK kryt číslo 1 je ten pod chladiči a končí za řemenicí
kryt číslo 9+4 je jeden kus a to je ten co je pod motorem a končí za převodovkou je v něm krytka k výpušťáku na olej číslo 11
na vlnovec kryt číslo 5 ale ten už je plechovej.
Na můj dřívější dotaz v elitu, když jsem chtěl kryt motoru, myslel jsem ten velký mi bylo řečeno ano máme, ale oni mysleli ten první kryt co je pod chladiči a stával těch 1300 s dph. ten druhý kryt motoru nemají, ale je to už dlouho cca 1rok

kryt číslo 9+4 je jeden kus a to je ten co je pod motorem a končí za převodovkou je v něm krytka k výpušťáku na olej číslo 11
na vlnovec kryt číslo 5 ale ten už je plechovej.
Na můj dřívější dotaz v elitu, když jsem chtěl kryt motoru, myslel jsem ten velký mi bylo řečeno ano máme, ale oni mysleli ten první kryt co je pod chladiči a stával těch 1300 s dph. ten druhý kryt motoru nemají, ale je to už dlouho cca 1rok

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
Já mám z Polska na autoburzách je prodávají za 500,- kus kryt nový a pěkné zpracování a sedl mi přesně na dírky a držáky já jsem max. spokojen.Myslím ten první co je pod chladičema a končí za řemenicí, jen sem musel na něj dát odhlučovací molitan, protože mám diesel.
Ten hlavní velký sem sehnal na Slovensku nedávno jsem ho urval
je origo v top stavu ještě pro diesel čili s odhlučovací dekou a vyšel mě sevším všudy na cca 1100,-
Ten hlavní velký sem sehnal na Slovensku nedávno jsem ho urval

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
jo jo, kdysi jsem porad jezdil pro kryty do Polska jsou levne a nikdy s nima nebyly problemy, tudiz doufam, ze i s temito od elitu nebudou nejake vydupavky, bral jsem je u elitu jen pro to, ze me staly cca 1200 komplet oba jako pro elitepartnera, takze nemusim do PL...jinak ale v PL jsem zatim videl jen ten pod remenice, pod motor (resp. jak udavaji pod prevodovku) maj zatim jenom origo a elite a myslim, ze i kelly..no jsem zvedav jak to bude vypadat na aute, takhle na zemi nemam vubec predstavu jak to tam vlastne prijdeSlid píše:Já mám z Polska na autoburzách je prodávají za 500,- kus kryt nový a pěkné zpracování a sedl mi přesně na dírky a držáky já jsem max. spokojen.Myslím ten první co je pod chladičema a končí za řemenicí, jen sem musel na něj dát odhlučovací molitan, protože mám diesel.
Ten hlavní velký sem sehnal na Slovensku nedávno jsem ho urvalje origo v top stavu ještě pro diesel čili s odhlučovací dekou a vyšel mě sevším všudy na cca 1100,-

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné
jinak jeste takovy mensi detail, taky jsem uvazoval o odhlucneni jako maji naftaci, ale nenapada me nic jineho nez mirelon, protoze vsechny materialy jako plst, molitan a pod. sajou vodu a okolni vlhkost a muze to casem pusobit jako velka houba, setkal jsem se s tim jednou a stare e30 2,4TD a tomu cloveku kapal pres tesneni vany olej asi 2-3 roky a vysledek byl katastrofalni co bylo s tim molitanem.....
tak nevim prave co tam dat??? mirelon je sice nesavy, ale jako tlumici vlastnosti v tomhle pripade nebude mit myslim skoro zadne

no možná si budeš říkat že jsem hovado, ale bylo mi to doporučeno 
sehnal jsem molitan cca 5cm výška silikonem sem naplácal kryt molitan nalepil na kryt zafixoval a nechal zaschnout, aby nevznikla houba molitan jsem nastřel normální černou barvou a nechal zaschnout, molitan jakoby zdrsněl nesákne vodu a stále těsní
mám to na tom předním krytu už skoro 2roky a stále vypadá stejně 

sehnal jsem molitan cca 5cm výška silikonem sem naplácal kryt molitan nalepil na kryt zafixoval a nechal zaschnout, aby nevznikla houba molitan jsem nastřel normální černou barvou a nechal zaschnout, molitan jakoby zdrsněl nesákne vodu a stále těsní


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 524
- Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
- Bydliště: Petřvald u Karviné