Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 525 TDS ano či ne ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 60
- Registrován: úte 29.01.2008 01:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Klubové ID: 1564
Ahoj kluci, chci si koupit auto a přemýšlím o BMW e 39 525 TDS automat, tak jsem si přečetl pár recenzí a nějak to moc nechválej,
- praskají hlavy
- je to líní
Jaký máte skušenosti ze svimi láskami, jelikož mám omezenej počet financí, tak jsem koukal tak na modeli 1998 a ti maj tak mezi 250 000 až 330 000 najeto.
takže co mě zajímá :
- ujede ten motor ještě jednou tolik, nebo jakou má hranici
- co automat při těchto km bude taky fungovat nebo bude potřeba investovat
- co se tíče té lenosti teď mam octavii 1,9 tdi 66kw a jestli to pojede stejně tak je to v poho
- co spotřeba
Předem vám moc ději, projel jsem forum ale nic jsem o tomto nenašel nebo mě to neuspokojilo.
- praskají hlavy
- je to líní
Jaký máte skušenosti ze svimi láskami, jelikož mám omezenej počet financí, tak jsem koukal tak na modeli 1998 a ti maj tak mezi 250 000 až 330 000 najeto.
takže co mě zajímá :
- ujede ten motor ještě jednou tolik, nebo jakou má hranici
- co automat při těchto km bude taky fungovat nebo bude potřeba investovat
- co se tíče té lenosti teď mam octavii 1,9 tdi 66kw a jestli to pojede stejně tak je to v poho
- co spotřeba
Předem vám moc ději, projel jsem forum ale nic jsem o tomto nenašel nebo mě to neuspokojilo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: úte 27.06.2006 00:00
- Bydliště: Moravská Třebová
- Klubové ID: 1176
- Kontaktovat uživatele:
He, ahoj, je sranda, jak píšeš, že jsi tu nic nenašel o TDSu
Já jsem měl dva roky E34tds, od 275 000 do 320 000km, se kterýma jsem ji prodával. Potřeboval jsem kombajn, jinak bych ji asi ani nedal pryč a už bych dnes věděl, jak je na tom takový tds s půl mega km
Byla pohodlná, pro mě dostatečně výkonná, hezká. Ani při těch km jsem neřešil nic jiného, než spotřební věci, nedoléval mezi intervaly výměny olej, nic!! Vím, že měla za svůj život měněnou hlavu, ale o tom zde bylo mockrát psaný, že je to hodně a především o šetrnosti k autu, dokud není motor zahřátý.
Teď mám půl roku E39 tds, najel jsem 20 000km a vcelku spokojenost. Bohužel jsem koupil od pána, který při prodeji hezky mluvil, ale když se potom na cokoli sáhlo důkladně, tak se vždy ukázalo, že to s tou péčí a údržbou tak moc nepřeháněl. Jinak ale zase věřím tomu, že mi zůstane třeba znovu do 320 000 km, když do něj postupně budu ještě něco investovat.
Tedy těch km, o kterých píšeš, bych se tolik nebál. Jestli někdo nabízí tak starou E39 se 150 000km, nikdo mi nevymluví, že to není stočený!!!
Co se výkonu týče, tak....není tak svěží, jako common-raily, spodek fuckt moc nemá, jakmile začne naplno plnit turbo, tak už je to jiná a táhne až po červený. Jestli nejsi závodník, mohlo by ti to stačit
Jo a spotřeba....se starou jsem jezdil stabilně do osmi litrů, teď tak do osmi a půl, když jezdím normálně. Když jedu na spotřebu, tak vejít se do osmi není problém.

Já jsem měl dva roky E34tds, od 275 000 do 320 000km, se kterýma jsem ji prodával. Potřeboval jsem kombajn, jinak bych ji asi ani nedal pryč a už bych dnes věděl, jak je na tom takový tds s půl mega km

Teď mám půl roku E39 tds, najel jsem 20 000km a vcelku spokojenost. Bohužel jsem koupil od pána, který při prodeji hezky mluvil, ale když se potom na cokoli sáhlo důkladně, tak se vždy ukázalo, že to s tou péčí a údržbou tak moc nepřeháněl. Jinak ale zase věřím tomu, že mi zůstane třeba znovu do 320 000 km, když do něj postupně budu ještě něco investovat.
Tedy těch km, o kterých píšeš, bych se tolik nebál. Jestli někdo nabízí tak starou E39 se 150 000km, nikdo mi nevymluví, že to není stočený!!!
Co se výkonu týče, tak....není tak svěží, jako common-raily, spodek fuckt moc nemá, jakmile začne naplno plnit turbo, tak už je to jiná a táhne až po červený. Jestli nejsi závodník, mohlo by ti to stačit

Jo a spotřeba....se starou jsem jezdil stabilně do osmi litrů, teď tak do osmi a půl, když jezdím normálně. Když jedu na spotřebu, tak vejít se do osmi není problém.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
- Kontaktovat uživatele:
Já souhlasim s brtem (nebo s brtou), ale s praskáním hlav měly problémy jen tds v e34kách nebo do roku 95 (nebo takle nějak), takže u 98 se toho nemusíš bát.
Já mám tds v manuálu (už 3 roky) a shodou okolností jezdim často i octávkou 66kW
a s tim se to nedá srovnat. Octávka sice trošku nakopne už od nízkejch, ale pak rychle vadne. Tds je takovej zvláštní motor, jakoby polobenzín
vlastnosti trochu z dieselu trochu z benzínu. Mě vyhovuje. Na pořádný kravení mám quattro
(kdyby bylo na mě jdu do 740i)
Já mám tds v manuálu (už 3 roky) a shodou okolností jezdim často i octávkou 66kW



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 153
- Registrován: úte 27.06.2006 00:00
- Bydliště: Moravská Třebová
- Klubové ID: 1176
- Kontaktovat uživatele:
AdaM5: OK
Lubos: S automatem nemám zkušenost, tak jen můj názor na základě přečteného a slyšeného..... Automat má vyšší spotřebu a asi bych se při těch km trošku bál, že může dosloužit s tím, že nový stojí ranec. Důležité asi při koupi bude se na stav a funkci/chod automatu hodně zaměřit, ne už to koupit se signály, že není vše OK.

Lubos: S automatem nemám zkušenost, tak jen můj názor na základě přečteného a slyšeného..... Automat má vyšší spotřebu a asi bych se při těch km trošku bál, že může dosloužit s tím, že nový stojí ranec. Důležité asi při koupi bude se na stav a funkci/chod automatu hodně zaměřit, ne už to koupit se signály, že není vše OK.
Já mám s TDS jen negativní zkušenosti.Řešil jsem milionkrát čerpadlo,turbo,hlavu,čerpadlo v nádrži.Je to o tom kdo měl to auto před tebou jestli ho nechal zmrznout nebo ho uvařil nebo mu dával kotel za studena.Je to jen o lidech.A s tím automatem je to líný.Když potřebuješ někam svižně vjet tak mu trvá než se probere.Samozdřejmě pokud je o něj postaráno vydrží nesmysl.Znal jsem jednoho člověka co s ním ujel ročně 60000km měl najeto přes 400000 a kdyby mu neodešla vodní pumpa a on ho neuvařil tak,že vylítali sedla ventilů a zapekli se písty s blokem dohromady tak jezdí ještě teď.Měl ho v automatu a tu převodovku 2x repasoval a 2x dával jinou.Takže já bych byl pro manual. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon 02.05.2005 00:00
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
ja na sve 39TDS ´97 vymenil 2x motor a stacilo...
pak jeste vahu vzduchu a turbinu - to nastesti stacilo po jednom... ale pravdepodobne jsem mel spis smulu pac jsem koupil od (slusny moravaci prominou) prolhanejch a podelanejch brnaku na ktery do jeste nejmit tak 5 let nezapomenu..
na investicich jen do motoru a tech nejblizsich veci okolo me to stalo 120 z toho jsem 70 vysoudil zpet, ale to uz je jiny pribeh
videl bych to tak 50/50, bud budes mit smulu, nebo kliku..
.. ale auto to jinak bylo pekny

na investicich jen do motoru a tech nejblizsich veci okolo me to stalo 120 z toho jsem 70 vysoudil zpet, ale to uz je jiny pribeh

videl bych to tak 50/50, bud budes mit smulu, nebo kliku..
.. ale auto to jinak bylo pekny

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 60
- Registrován: úte 29.01.2008 01:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Klubové ID: 1564
Jsem vám velice vděčný že se mi takhle věnujete, ještě jednou moc děkuji a jestě vás tedy zneužiju, někde jsem četl že tds je hnáno řetěžem, je to pravda nebo ne, a jak je na tom podvozek, ten už je hliníkovej žé, když to porovnám zase z oktávkou tak tam jsem repasi podvozku dělal na 200 000km bude to u BMW stejné nebo vydrží více nebo méně ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
- Kontaktovat uživatele:
Na svým mám teď něco kolem 190 000km a za tři roky co ho mám sem měnil jen zadní tlumiče+pružiny, zadní kotouče tyčky stabilizátoru, a hadičky k zadním brzdám a k ruční brzdě lanka. Octávka co máme nemá ani 100 000km a půjde na komplet servis podvozku. Mlátí už všechny tlumiče a docela to plave, ale zase octávka je u nás takový auto pro všechno takže dostává dost zabratLubos píše:Jsem vám velice vděčný že se mi takhle věnujete, ještě jednou moc děkuji a jestě vás tedy zneužiju, někde jsem četl že tds je hnáno řetěžem, je to pravda nebo ne, a jak je na tom podvozek, ten už je hliníkovej žé, když to porovnám zase z oktávkou tak tam jsem repasi podvozku dělal na 200 000km bude to u BMW stejné nebo vydrží více nebo méně ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2018
- Registrován: sob 18.03.2006 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 687
Ano, Tds je hnáno řetězem, což znamená úsporu za výměnu rozvoďáku. Ten řetěz vetšinou vydrží celou životnost vozu... e39 má hliníkový podvozek.Lubos píše:Jsem vám velice vděčný že se mi takhle věnujete, ještě jednou moc děkuji a jestě vás tedy zneužiju, někde jsem četl že tds je hnáno řetěžem, je to pravda nebo ne, a jak je na tom podvozek, ten už je hliníkovej žé, když to porovnám zase z oktávkou tak tam jsem repasi podvozku dělal na 200 000km bude to u BMW stejné nebo vydrží více nebo méně ?