To je naprostá pravda, ale většina "čiperů", aby dodali vážnosti prováděnému úkonu nakrmí zákazníkovi uši, jak upraví mapy jen a jen pro jeho řídící jednotku. Ty lepší to tam nalejou přes OBD2, ty, co si na chip-tuning jen hrajou musí vyndat epromku a vrazit ji do programátoru.Hanz píše:ad Fugo- na druhou stranu co cheš měnit na motoru, který je "stejný" jako 10.000 jiných? když někdo udělal dobře jeden "program" na sériovém motoru, bude bez problému šlapat i na jiném "sériovém"
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ZASE CHIPOVANI
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
můj názor je, že je úplně jedno, jakým způsobem tam ty data dotyčný nahraje. nejvíc záleží na tom, kdy ty data dělá!!!!... není problém tam narvat data aby to jelo líp, ale aby to i bylo v pohodě co se týká kouře, to už člověk na to musí mít hlavu a o motorech něco vědět. hlavně většina "čiperů" ty data někde stáhne na netu, a pak to jen dávaj do auta, ale absolutně o těch datech nic neví!!!... čip se musí dělat podle toho, na co se bude motor používat.. stejnej motor může být v osobáku, ale třeba i v dodávce. jenže každý auto se používá za jiným účelem a podle toho taky musí být udělanej čip!!
za prve zadny data z netu nejdou stahnout (je to placeny nikdo ti nic nedá) a bez kouře je to taky umění udelat, když přidáš palivo musíš přidat vzduch a o zduchu jsou 2-3mapy
za druhe: každé auto má svou softwarovou verzi kterou mužeš sice zaměnit ale ždycky to bude něco dělat (třepat na volnoběh, cukat, váha bude fiktivne dávat jiné hodnoty atd.)
za druhe: každé auto má svou softwarovou verzi kterou mužeš sice zaměnit ale ždycky to bude něco dělat (třepat na volnoběh, cukat, váha bude fiktivne dávat jiné hodnoty atd.)