Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Měla e38 facelift?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
BK
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od BK »

Nemyslím tím novej model ale jen facelift třeba jako u e36 v roce tuším 96. A co bylo změněno, neví to někdo?

A kterej motor je do níá nejlepší a proč. Preferuji naftu ale benzínu se nebráním.
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Baxon »

BK píše:Nemyslím tím novej model ale jen facelift třeba jako u e36 v roce tuším 96. A co bylo změněno, neví to někdo?

A kterej motor je do níá nejlepší a proč. Preferuji naftu ale benzínu se nebráním.
FL u e38 - koncem roku 1998 tuším 10měsíc. Přední i zadní světla, plastový prahy, ovládání vyhřívání sedaček atd...............................

A k motorizaci - záleží jestli jsi šetřílek nebo se rád svezeš.
BK
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: čtv 18.10.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od BK »

Dík, ten motor mě jdeš spíš o optimální sílu na to auto a kterej je spolehlivej. Dívám se po 4.0d, ale nesylšel sem na něj dobrý preference.
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Baxon »

BK píše:Dík, ten motor mě jdeš spíš o optimální sílu na to auto a kterej je spolehlivej. Dívám se po 4.0d, ale nesylšel sem na něj dobrý preference.
tak konkrétně tenhle je ten nejhorší, kterej si můžeš z celý tý pestrý škály vybrat.......................pro svezení 4.4i, pro spotřebu 2.8i, pokud jsi dieslovej 3.0d
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12997
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Klubové ID: 119
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matal Moderátor »

Docela dost lidí používa 4,4+LPG..
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

vem 4,4 a neuděláš chybu a nejlíp do plynu, pak tě to vyjde líp jak to Dčko a jede to uplně jinak. jinak ve faceliftu je víc věcí, zadny světla hezčí, přední maj dole vyřezy, užší blinkry, vnitřní lampička má navíc dvě oranžovy diody na osvětlení prostoru kolem řadičky, jine spínače vyhřívání, myslím že už DSC ve standardu, osvětlený vnitřní a vnější kliky dvěří a další drobnosti.
Pejta-7er
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 06.11.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#7 Příspěvek od Pejta-7er »

Pak ještě u motoru m62 (4,4) je vanos 32v mluvím o faceliftu, jinak asi Jarax řekl všechno. :)
Pejta-7er
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 06.11.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#8 Příspěvek od Pejta-7er »

Pak ještě u motoru m62 (4,4) je vanos 32v mluvím o faceliftu, jinak asi Jarax řekl všechno. :) Já mám 4,4 a sekvenční vstřikování plynu a je to super, jezdím skoro zadarmo... :D :D sice teď má sedma bebí (odešla mi vodní pumpa), ale medvídek tady z f´´ora ji už objednal... Tak snad to bude zase jezdit... :roll:
Fantucci
Registrovaný
Příspěvky: 1127
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Ústí
Klubové ID: 1047
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Fantucci »

a jak je na tom ta nejvyšší benzínová motorizace 750i? 4,4i je lepší volba (podobné svezení za nižší spotřebu)?
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
Odpovědět