Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koupě e34

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
mike_prague
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pát 25.01.2008 01:00

#1 Příspěvek od mike_prague »

Zdravim, kamoš mi nabízí jeho krásnou e34 520i vanos za 40koliku, chci se zeptat jestli to neni moc, co se sere u tohohle auta a na co si dát pozor. Nechci koupit zajíce v pytly, protože jsem ještě celkem mládě a peníze si netisknu že :) díky za rady veškerý
btw. první bávo co budu mít :)
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od DAVe_1 »

ja teda nejsem "petkar" ale rikas krasnou za 40 jo? a jestli to neni moc jo?
hh no nevim...krasnych je opravdu po skromnu a kdyz uz se nejaka prodava vetsinou je cena o dost vyssi co tak tady sleduju... Zalezi na stavu vybave a roku vyroby. Hod sem vic info a kluci co maj petky ti reknou vic :wink:
khonza318
Registrovaný
Příspěvky: 518
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: štěpánov u olomouce
Klubové ID: 1187

#3 Příspěvek od khonza318 »

mike_prague píše:Zdravim, kamoš mi nabízí jeho krásnou e34 520i vanos za 40koliku, chci se zeptat jestli to neni moc, co se sere u tohohle auta a na co si dát pozor. Nechci koupit zajíce v pytly, protože jsem ještě celkem mládě a peníze si netisknu že :) díky za rady veškerý
btw. první bávo co budu mít :)
momentálně mě napadá:
u pětky-E34 si dej pozor na stav náprav (čepy a pod.)přední i zadní.
to je častá záležitost.
a taky reznou spodky dveří.
mike_prague
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pát 25.01.2008 01:00

#4 Příspěvek od mike_prague »

No tak zejtra se na ní du podívat ještě jednou s mechanikem a definitivně se rozhodnout, ale trtošku mě mrzí že je to r.v.89 nějak k tomu nemám důvěru ikdyž auto vypadá skvěle, jede tiše nikde sem nic neslyšel ani když jsem přejížděl díry. Ještě sem to neviděl ze spoda, ale prahy,dveře, haubna, prachovky to všechno bez známky rzi tak snad bude i ten spodek dobrej. Jinak jsou k tomu 16ky origo bávo+zimáky. Jinak standart výbava:el. šíbr okna zrcátka, no to je asi všechno :))) v sobotu se tady s váma podělim jak to dopadlo, díky za rady :)
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00
Klubové ID: 1188

#5 Příspěvek od HAMANN »

Jestli to je rok 89 tezko to muze byt 24 ventil a jeste k tomu vanos, tyhle motory s vanosem se myslim davali nejak od poloviny roku 92.
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Klubové ID: 3523
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od hopiondra »

24ventil to byt muze ale jednoduchy bez vanosu ten se zacal montovat tusim od male modernizace v roce 1993,peclive bych sledoval stav chlazeni po projeti a dukladnem zahrati promackat hadice aby nebyly betonovy
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Klubové ID: 950
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od BMWPower »

Vanos to určo nebude. Jinak si hlídej start za studena-ten ti prozradí nejvíc. Jinak zkontroluj vše jako u ostatních aut. Vůle na volantu, jak se auto jeví při celkovém pohledu(jestli nesedí na prdeli), těsnost motoru , převodovky a difu. Když je to od kamoše tak ten by tě snad nenatáhl a nic ti nezamlčel. Kdybys to bral někde z bazaru tak neřeknu...
mike_prague
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pát 25.01.2008 01:00

#8 Příspěvek od mike_prague »

takže auto už mám :) Jinak auto je moc pěkný jede super a je to vanos, má novej motor, jinak co tomu chybí, ložisko hučí, a někdy po kostkách sou slyšet silentbloky, mám takovej pocit že se to mění celý i s ramenama ne? a trošku prdlej vejfuk, jinak nikde nic neteče chlazení taky jede a tlumiče jsou myslim lepší průměr motor šlape jako švýcarský hodinky :) díky za rady pánové
Odpovědět