Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jak se Vám pohybuje ručička teploty
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 347
- Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj před týdnem jsem vyměnil obě teplotní čidla v E36 1,6 M43 a vyřešilo to můj problém se spotřebou.Ale o co mi jde, je normální toto?:Dneska jsem zahřál motor na 90 (ručíčka přesně vertikálně),dojel jsem na místo určení vypnul motor. A cca za 15 minut ručička teploty klesla asi o 4 mm nastartoval a potom jel asi 15 km totálně kloboukem (skoro jsem se nedotknul plynu) no a ta ručička se vůbec nepohla.Pak jsem asi 200m to vytočil a ručička si sedla přesně kde má být:-)!!!A držela se.Jde mi o to, že když už jsem měl tak zahřátý motor, ten možná po 15 minutách stání ochladl na cca 70stupňu ale po kloboučářské jízdě asi 20 km se nezahřál zase na Těch 90 mi je divné.Myslíte že bych to měl považovat za problém???A pokud ano tak termostat!!Nebo něco jiného.Prostě mi je divné že si ta ručička tak skáče u jiných aut se ta ručička po zahřátí držela furt přesně svisle.Nebo jsem fakt puntičkář a nechat ten motor dělat si svoje???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Já když jedu klobouka, tak to na konec modrýho vyleze relativně rychle, pak ale prd. Dál se tomu moc nechce a trvá to pěkných pár kiláků než to vyleze přesně naprostředek. . A to nemám zaplý topení. Když ho zapnu, tak se to v tomhle počasí a lehký noze na prostředek snad ani nezahřeje. Taky jsem myslel že mám špatnej termostat, ale co jsem se bavil, tak to takhle má hodně lidí..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 347
- Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Aha ani jsem nenapsal a ani mě nanapadlo že to má vliv že jsem měl topení vyhulené na plno takže to asi řešit nemá cenu.Když už jsem u toho jak se projeví chyba termostatu???Pokud někoho otarvuju tak sorry.Jinak děkuju vám dvěma pánové co jste odpověděli na můj dotaz.dsvatos píše:Já když jedu klobouka, tak to na konec modrýho vyleze relativně rychle, pak ale prd. Dál se tomu moc nechce a trvá to pěkných pár kiláků než to vyleze přesně naprostředek. . A to nemám zaplý topení. Když ho zapnu, tak se to v tomhle počasí a lehký noze na prostředek snad ani nezahřeje. Taky jsem myslel že mám špatnej termostat, ale co jsem se bavil, tak to takhle má hodně lidí..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
hanzik píše:sorry další vopruz dotaz.Pokud máš pravdu tak pokud topení nezapnu tak se mi motor rychleji zahřeje na provozní teplotu???Kua zas vypadám jak debil
Já tedy nevím, ale když jedu ráno "klobouka" do rachoty (ot. max 2500), tak mám auto zahřátý do 10 min. (rafika svisle) Mám cca 1 měsíc vyměněný termostat. Předtím se mi auto zahřívalo 20Km a stejně se neohřálo.
Prostě teplota se mi dostane na provozní, ať jedu jak chci a topím, jak chci do max. 10 min.
hanzik píše:Díky chlapi myslel jsem si to že to není normální takové chování a radši to vyměním nejsou to všechny prachy takže dík.Jo a myslíte že bych měl koupit origo v BMW nebo můžu koupit nějakej v autokely??Někdy se tu probíraj díly origo neorigo a proto by mě to zajmalo.JEště jednou dík za odpovědí
mrkni na http://www.mjauto.cz mám také odtamtut pokud by si ho nenašel v katalogu napiš jim email nebo icq ochotně ti poradí
A hlavně mkrni do ETK ať víš kolik má mít °C a taky na cenu, třeba bude stejně drahý
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 347
- Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
díky zkusímSlid píše:hanzik píše:Díky chlapi myslel jsem si to že to není normální takové chování a radši to vyměním nejsou to všechny prachy takže dík.Jo a myslíte že bych měl koupit origo v BMW nebo můžu koupit nějakej v autokely??Někdy se tu probíraj díly origo neorigo a proto by mě to zajmalo.JEště jednou dík za odpovědí
mrkni na http://www.mjauto.cz mám také odtamtut pokud by si ho nenašel v katalogu napiš jim email nebo icq ochotně ti poradí
A hlavně mkrni do ETK ať víš kolik má mít °C a taky na cenu, třeba bude stejně drahý
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 347
- Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
calif píše:co tak orientacne stoji termostat? mam 325i E36 v lete se mi zahreje paradne a drzi se tam co ma, na zimu sem sice auto schoval ale par chladnych dni sem s tim ujel a na prostredek sem se teda myslim nedostal ani po 40km. spis jen lehce z modryho ven
No není nic jednoduššího než se kouknout do auto kely pro tvůj typ to je od 500 do 700kč.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 347
- Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
NO tak jsem podle winu nasel toto: http://bmwfans.info/original/E36/Lim/31 ... l-11_1393/
No a pokud to dobře chápu tak termostat je díl 5 komplet i s tím plastem a v tom seznamu je 95cel tzn. že je na 95 stupňů celsia???Nebo ta hodnota je uvedena jinde??
No a pokud to dobře chápu tak termostat je díl 5 komplet i s tím plastem a v tom seznamu je 95cel tzn. že je na 95 stupňů celsia???Nebo ta hodnota je uvedena jinde??
nevim no, ale podle mej e to normal, kdyz rano startnu auto vyjedu a nemam pusteny topeni a tlacim tam vysoky kvalty ale dusim je na nizsich rychlostech a pri tom drzim podlahu, tak mam auto zahraty hnedka, ale kdyz se jede fakt klidek topeni pusteny, tak se to zahriva dyl no
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
hanzik píše:xSAFA píše:S tou plastovou prirubou to kupovat nemusis nevim proc to tak maji a jestli to prodavaji jen kmplet s tim coz se mi moc nezda ale jestli je to tak bude to zbytecne drazsi....
TAky mě to překvapilo ten plastV elitu to je za 1200 s tím platem což se i zdá za termostat moc
Já jsem ho kupoval v Elitu. Přesně ten co má ofic. cenu 1200. Je u něj i těsnění.