Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 325tds
S těma fakáčema opatrně Lubo...machane píše:

Že ses nepochlubil, že tě láká 6-ti vál, ale s tou naftou...nevím, nevím...nechceš se svést v benzínu?
Jinak 325TDS určitě kultivovanější projev motoru než máš teď (jako každý 6-ti vál), pak možná malinko vyšší spotřeba (záleží na stylu jízdy) a hlavně pokud budeš jezdit město nebo krátké tratě, 1.8 je optimální. 2.5TDS se bude dýl zahřívat a 6-ti vály obecně nemají rády jízdy do 10km. Podle zacházení současného majitele taky docela rády praskají hlavy, tak bacha na přehřívání a velký tlak v chladícím systému(tvrdé hadice)...a taky v Česku není nejkvalitnější nafta, nebo pokud současný majitel jezdil na fritovací olej z LIDLu tak do budoucna vstřikovací a palivové čerpadlo a vstřiky...pokud to byl ale úplný kretén a po zátěži nenechává schladit turbo, pak i tenhle náhradní díl může stát balík, ale to máš na 318TDS podobné. 325TDS je taky ještě těžší než 18-tka, tím pádem na našich cestách půjdou dřív do kytek i čepy 1.nápravy a v zimě bude čumák raději cestovat po tečně ze zatáčky, než u 18-tky...asi tak...i ty provozní náklady budou celkově o třetinu vyšší, přecejen je tam o polovinu více součástek...
Myslím, že ty bys tu 325TDS zrovna moc nevyužil, ale proti gustu žádný dišputát...
