Určitě je to super ale například u rozpěrných tyčí bych se bal.Když dojde nedej bože k bouračce na jednu ze stran. To se pak většinou hned zkroutíta i ta druhá straná pač ta deformovaná strana tlačí přez tu tyč na zdravou stranu a tak se pak taky pokrutí.Už sem to párkrát viděl.
ta vzpěra je dobrý příklad. Takže krom těch výhod to má i mínusy. Při crashy například do auta se poškodí zase části, které by se normálně nepoškodily.
jacob píše:ta vzpěra je dobrý příklad. Takže krom těch výhod to má i mínusy. Při crashy například do auta se poškodí zase části, které by se normálně nepoškodily.
Jestli se náraz dostane k téhle vzpěře, tak už je to stejně jedno ne ? Podívej se kde až je ....
jacob píše:ta vzpěra je dobrý příklad. Takže krom těch výhod to má i mínusy. Při crashy například do auta se poškodí zase části, které by se normálně nepoškodily.
Jestli se náraz dostane k téhle vzpěře, tak už je to stejně jedno ne ? Podívej se kde až je ....
jacob píše:ta vzpěra je dobrý příklad. Takže krom těch výhod to má i mínusy. Při crashy například do auta se poškodí zase části, které by se normálně nepoškodily.
Jestli se náraz dostane k téhle vzpěře, tak už je to stejně jedno ne ? Podívej se kde až je ....