Každá vyrobená svíčka přeci nemá stejné parametry!!! Oni nevyrábí jednu lepší a jedu horší. Potom, co se svíčka vyrobí se změří její parametry a tam se může vybírat, která ještě je v normě, která ne a ta která má naopak velmi dobré parametry.Slid píše:To si myslím by bylo velice nákladné a dělat jednu lepší a jednu horší pod stejnou značkou by se jim nevyplatilo, to spíše by značka byla jiná.wacc píše:Rozdil je mozna v tom, ze vstupni kontrola kvality nakupovaných dílů u bmw může požadovat vyšší kvalitu, než pak ti samí dodavatelé prodávají jako druhovýrobu. Jen domněnka.Slid píše:
Prostě na auto nedávat sračky to jako v každém případě, ale díly co se dávají do prvovýroby kde prodejci autodílů bez znaku, obalu BMW je prodávají za levnější cenu stejnou kvalitu.Ale pokud někdo kupuje ty nejlevnější značky Starline atd tak to opravdu strácí význam mít vozidlo BMW.
Například v ČR baterie Varta / Perion
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Je nutne kupovat originalni díly BMW na auta za 60 tis?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
To je to samé jako by Nike dělalo boty v prvotřídní kvalitě a pak boty kde bude špatnej šev a taky se dá snima chodit ( a budou lepší něž fejky od asiatu ) taky je nedaj do oběhu, protože by to poškodilo jejich značku.Protože nikdo nesrovnává boty Nike jedny a druhý, prostě Nike je Nike.....surfis píše:Každá vyrobená svíčka přeci nemá stejné parametry!!! Oni nevyrábí jednu lepší a jedu horší. Potom, co se svíčka vyrobí se změří její parametry a tam se může vybírat, která ještě je v normě, která ne a ta která má naopak velmi dobré parametry.Slid píše:To si myslím by bylo velice nákladné a dělat jednu lepší a jednu horší pod stejnou značkou by se jim nevyplatilo, to spíše by značka byla jiná.wacc píše: Rozdil je mozna v tom, ze vstupni kontrola kvality nakupovaných dílů u bmw může požadovat vyšší kvalitu, než pak ti samí dodavatelé prodávají jako druhovýrobu. Jen domněnka.
Například v ČR baterie Varta / Perion
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
To je hloupost, co jsi napsal, protože žádná bota není stejně vyrobená!!!Slid píše:To je to samé jako by Nike dělalo boty v prvotřídní kvalitě a pak boty kde bude špatnej šev a taky se dá snima chodit ( a budou lepší něž fejky od asiatu ) taky je nedaj do oběhu, protože by to poškodilo jejich značku.Protože nikdo nesrovnává boty Nike jedny a druhý, prostě Nike je Nike.....surfis píše:Každá vyrobená svíčka přeci nemá stejné parametry!!! Oni nevyrábí jednu lepší a jedu horší. Potom, co se svíčka vyrobí se změří její parametry a tam se může vybírat, která ještě je v normě, která ne a ta která má naopak velmi dobré parametry.Slid píše: To si myslím by bylo velice nákladné a dělat jednu lepší a jednu horší pod stejnou značkou by se jim nevyplatilo, to spíše by značka byla jiná.
Například v ČR baterie Varta / Perion
Jeden pár ti vydrží 3 roky a druhý ten samý třeba rok.
V elektronice je to to samé. Jsou tranzistory s lepšímy parametry a jiné s horšími!!!
U aut je to taky tak. Jeden motor je lepší a má větší výkon, jiný je horší a po 100000km začne žrát olej..
Nechci tě nějak urazit, ale je to tak.....
Nike taky nema ambice stat se dodavatelem v automobilovem prumyslu.
Podnik by byl sam proti sobe, kdyby se nesnazil dodavat primo tovarni znacce. Zajistuje mu to dlouhodobe kontrakty a mene starosti s odbytem. Samo ze musi splnit prisne pozadavky bmw na jakost tudiz i vyssi naklady s tim spojene.
Do druhovyroby by mohl poustet i vyrobky "nizsi" jakosti pripadne nepatrne horsich vlastnosti, aby mel nizsi naklady a tim i nizsi cenu pripadne vyssi zisk. Priklad: V dnesni dobe je treba na vyber siroka skala ruznych druhu materialu jejichz vlastnosti se lisi jen nepatrne. BMW muze treba pozadovat ten nej, kdezto oni daji kvuli cene jiny, jen s nepatrne horsimi vlastnostmi.

Podnik by byl sam proti sobe, kdyby se nesnazil dodavat primo tovarni znacce. Zajistuje mu to dlouhodobe kontrakty a mene starosti s odbytem. Samo ze musi splnit prisne pozadavky bmw na jakost tudiz i vyssi naklady s tim spojene.
Do druhovyroby by mohl poustet i vyrobky "nizsi" jakosti pripadne nepatrne horsich vlastnosti, aby mel nizsi naklady a tim i nizsi cenu pripadne vyssi zisk. Priklad: V dnesni dobe je treba na vyber siroka skala ruznych druhu materialu jejichz vlastnosti se lisi jen nepatrne. BMW muze treba pozadovat ten nej, kdezto oni daji kvuli cene jiny, jen s nepatrne horsimi vlastnostmi.
Ale ty nechápeš o čem se tu spolu bavímesurfis píše:To je hloupost, co jsi napsal, protože žádná bota není stejně vyrobená!!!Slid píše:To je to samé jako by Nike dělalo boty v prvotřídní kvalitě a pak boty kde bude špatnej šev a taky se dá snima chodit ( a budou lepší něž fejky od asiatu ) taky je nedaj do oběhu, protože by to poškodilo jejich značku.Protože nikdo nesrovnává boty Nike jedny a druhý, prostě Nike je Nike.....surfis píše: Každá vyrobená svíčka přeci nemá stejné parametry!!! Oni nevyrábí jednu lepší a jedu horší. Potom, co se svíčka vyrobí se změří její parametry a tam se může vybírat, která ještě je v normě, která ne a ta která má naopak velmi dobré parametry.
Jeden pár ti vydrží 3 roky a druhý ten samý třeba rok.
V elektronice je to to samé. Jsou tranzistory s lepšímy parametry a jiné s horšími!!!
U aut je to taky tak. Jeden motor je lepší a má větší výkon, jiný je horší a po 100000km začne žrát olej..
Nechci tě nějak urazit, ale je to tak.....

Bavím se o stejné jedné věci například ložisko firmy SKF
Vyrábí ložisko typ X jak pro BMW to X a tak i pro BMW X ale k prodejcům autodílů, v BMW stojí o 200kč více protože je to od značky BMW, ale od autoprodejce je to jen SKF.Už to chápeš

A ten příklad s botama Nike šlo taky o jeden pouze a jeden typ bot, stejná barva vše stejný od velikosti 38 - 46 ok

Zachvilku se tu budeme dohadovat jako minule u mytí motoru, kde ti BMW motor omyjí lépe zda v BMW za XY peněz nebo ve Škodě za X peněz.
Taky tu bylo pár jedinců co si myslí že v BMW alternátor od Bosche omyjí lépe ( po BMWácku ) než alternátor od Bosch ve Škodě, protože oni s BMW alternátorem od Bosche neumí, protože znaj jen Škoda alternátor od Bosche a je nebezpečí že v BMW ho poškodí
Taky tu bylo pár jedinců co si myslí že v BMW alternátor od Bosche omyjí lépe ( po BMWácku ) než alternátor od Bosch ve Škodě, protože oni s BMW alternátorem od Bosche neumí, protože znaj jen Škoda alternátor od Bosche a je nebezpečí že v BMW ho poškodí

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
Ale chápu. Jen si nečetl, co jsem napsal já o tom, co mi řekli v BMW.Slid píše:Ale ty nechápeš o čem se tu spolu bavímesurfis píše:To je hloupost, co jsi napsal, protože žádná bota není stejně vyrobená!!!Slid píše: To je to samé jako by Nike dělalo boty v prvotřídní kvalitě a pak boty kde bude špatnej šev a taky se dá snima chodit ( a budou lepší něž fejky od asiatu ) taky je nedaj do oběhu, protože by to poškodilo jejich značku.Protože nikdo nesrovnává boty Nike jedny a druhý, prostě Nike je Nike.....
Jeden pár ti vydrží 3 roky a druhý ten samý třeba rok.
V elektronice je to to samé. Jsou tranzistory s lepšímy parametry a jiné s horšími!!!
U aut je to taky tak. Jeden motor je lepší a má větší výkon, jiný je horší a po 100000km začne žrát olej..
Nechci tě nějak urazit, ale je to tak.....![]()
Bavím se o stejné jedné věci například ložisko firmy SKF
Vyrábí ložisko typ X jak pro BMW to X a tak i pro BMW X ale k prodejcům autodílů, v BMW stojí o 200kč více protože je to od značky BMW, ale od autoprodejce je to jen SKF.Už to chápeš![]()
A ten příklad s botama Nike šlo taky o jeden pouze a jeden typ bot, stejná barva vše stejný od velikosti 38 - 46 ok
A napsal jsem "Nevím, jestli je to kec, nebo pravda...."
Dále se k tomu nehodlám vyjadřovat......


ale jo chápu, mě šlo spíše o čepy, silenbloky, ložiska atd, prostě spotřebák proto sem chtěl pomoct zakladateloj topicu s jeho dotazem, nemluvil jsem o elektronice plastech, plechařině, čalouvnění atd.surfis píše:Ale chápu. Jen si nečetl, co jsem napsal já o tom, co mi řekli v BMW.Slid píše:Ale ty nechápeš o čem se tu spolu bavímesurfis píše: To je hloupost, co jsi napsal, protože žádná bota není stejně vyrobená!!!
Jeden pár ti vydrží 3 roky a druhý ten samý třeba rok.
V elektronice je to to samé. Jsou tranzistory s lepšímy parametry a jiné s horšími!!!
U aut je to taky tak. Jeden motor je lepší a má větší výkon, jiný je horší a po 100000km začne žrát olej..
Nechci tě nějak urazit, ale je to tak.....![]()
Bavím se o stejné jedné věci například ložisko firmy SKF
Vyrábí ložisko typ X jak pro BMW to X a tak i pro BMW X ale k prodejcům autodílů, v BMW stojí o 200kč více protože je to od značky BMW, ale od autoprodejce je to jen SKF.Už to chápeš![]()
A ten příklad s botama Nike šlo taky o jeden pouze a jeden typ bot, stejná barva vše stejný od velikosti 38 - 46 ok
A napsal jsem "Nevím, jestli je to kec, nebo pravda...."
Dále se k tomu nehodlám vyjadřovat......![]()
wacc píše:Do druhovyroby jdou dily vyrobene na konci tydne a predevsim na konci kazde smeny <- vtip
A ted vazne. Tezko muzeme vedet, jak to je doopravdy, ale nikdo nemuze poprit, ze nizsi kvalita dilu ve druhovyrobe je mozna. Zvlast proto, ze vlastnosti si urcuje vyrobce sam, narozdil od prvovyroby.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
BMW si kvalitu dílů do prvovýroby hlídá sakramentsky dobře a rozhodně to nebývá srovnatelné s tím, co koupíte v distribucích autodílů. Proč myslíte, že kolikrát člověk koupí pětku z Německa a ta lítá ještě na origo tlumičích a má najeto 180.000 km a tlumiče fungují? Myslíte si, že Sachsy, které koupíte tady v autodílech jsou to samé? Tak to se nenechte vysmát, mě vydržely sotva 25.000 km.
To nic neznamena, kolik jsi s nima nalital na nemeckych silnicich ?RedBaron píše:BMW si kvalitu dílů do prvovýroby hlídá sakramentsky dobře a rozhodně to nebývá srovnatelné s tím, co koupíte v distribucích autodílů. Proč myslíte, že kolikrát člověk koupí pětku z Německa a ta lítá ještě na origo tlumičích a má najeto 180.000 km a tlumiče fungují? Myslíte si, že Sachsy, které koupíte tady v autodílech jsou to samé? Tak to se nenechte vysmát, mě vydržely sotva 25.000 km.