e36 318is cupe 93 diferak-samosvor
-
Ganp
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
Ganp
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
Hele, raději to neřeš. Asi ani nevíš jak diferák vevnitř funguje
Zavařit ho není problém, to ti udělaj za cigára nebo za flašku, ale pak to auto bude pro normální provoz nepoužitelný
Sehnat samosvor (u E36 má svornost 25 procent) bude trochu problém. Málokdo ti ho prodá, a málokdo ho má díky driftování v dobrým stavu..
-
Ganp
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát 04.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
To je blbost, 100% svornej nefunguje uplně optimálně. Na drifty stačí i 25%, lepší je tak 65%, pak už se s tím nedá jezdit po silnici v provozu, aniž by jsi pořád nebokoval. Co se týká délky převodu, tak třeba v 328 jsem měl 3,23 a bylo to pořád moc dlouhý na takhle slabej motor, ideální by bylo 4,1. Do M3 bych si dal 3,44 aspoň, aby to stálo za to. Do isa bych nacpal maximálně peníze na udržbu a šetřil na M3.
-
LOPOLO
- Čestný člen
- Příspěvky: 8324
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Klubové ID: 1
