Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 318is cupe 93 diferak-samosvor

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Ganp »

Jakej pomner samosvoru je nejlepši na driftovani?Schánim jestli nekdo mate koupim za cokoliv!Prosim porad te?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

Na driftování je nejlepší diferák zavařenej, tudíž svornost 100 procent :wink:
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Ganp »

hmm co to obnaši? a čim se vaří autogenem?? a kdo nebo kde mi zavařej dif?maš stim skušenosti??
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dsvatos »

Hele, raději to neřeš. Asi ani nevíš jak diferák vevnitř funguje :-) Zavařit ho není problém, to ti udělaj za cigára nebo za flašku, ale pak to auto bude pro normální provoz nepoužitelný :lol: Sehnat samosvor (u E36 má svornost 25 procent) bude trochu problém. Málokdo ti ho prodá, a málokdo ho má díky driftování v dobrým stavu..
Ganp
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Ganp »

Auto nemam do provozu stavim ho na zavody do vrchu a drifty! diferak vim jak vypada z venku i ze vnitr ale ješte jsem se stim nesetkal se zavarenym diferakem!
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

Zavařuje se třeba pro potřeby kaskadérů, kteří jezdí jen po dvou kolech. Bez zavařenýho difu by se auto zastavilo.. Normálně se to vevnitř zavaří a obě kola se točí furt stejně..
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#7 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

To je blbost, 100% svornej nefunguje uplně optimálně. Na drifty stačí i 25%, lepší je tak 65%, pak už se s tím nedá jezdit po silnici v provozu, aniž by jsi pořád nebokoval. Co se týká délky převodu, tak třeba v 328 jsem měl 3,23 a bylo to pořád moc dlouhý na takhle slabej motor, ideální by bylo 4,1. Do M3 bych si dal 3,44 aspoň, aby to stálo za to. Do isa bych nacpal maximálně peníze na udržbu a šetřil na M3.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#8 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

dsvatos píše:Na driftování je nejlepší diferák zavařenej, tudíž svornost 100 procent :wink:
Neni pravda .. ja bych rek ze 25% v kondici je ok .. 45% je ideal.
Odpovědět