To Susi: Mě se 523 docela zamlouval a od určitý doby vím, že co má nad 150k a máš to v ruce, tak ti na okresce neujede nic!! A i kdybys měl třeba 516iAt tak máš pořád BMW a to mu se rovná jen Mercedes!!!! A takovým těm pi...... že pětka je podobná mondeu apod. se jen směju. BMW je BMW!!!
540david píše:To Susi: Mě se 523 docela zamlouval a od určitý doby vím, že co má nad 150k a máš to v ruce, tak ti na okresce neujede nic!! A i kdybys měl třeba 516iAt tak máš pořád BMW a to mu se rovná jen Mercedes!!!! A takovým těm pi...... že pětka je podobná mondeu apod. se jen směju. BMW je BMW!!!
S Mondeem jsem tu čest neměl, ale příjde mi naprosto logický, že Ford (i přes svoje vychvalovaný podvozky) se do srovnávání s BMW může jen těžko pouštět...
svátky i silvestra jsme (doufám) přežili ve zdraví a teď, když jsem se opět dostal na net, rád bych se Vás zeptal ještě na jednu věc.
Od podvozku nebudu odbočovat, jen se nezaměřím pouze na "M".
K věci:
Po koupi auta jsem si nechal v BMW udělat inspekční prohlídku, kde mi např. sdělili, že je vůle ve spodním ramenu přední nápravy. Bohužel, cenami prací si mě příliš nezískali, a tak jsem se rozhodl požádat o výměnu svého známého (osvědčeného) automechanika, co má dílnu, zvedák atd...
Bohužel, žádné rameno s vůlí jsme při prohlídce nenašli. Během jízdy obvyklé cvakání, natož "bouchání" neslyším.
Je možné, aby bylo rameno KO a zároveň nebylo slyšet (cítit), jak "cvaká"???
Jsem zvyklej součástky na autě měnit, až když o sobě dávají vědět...
Vzit pajcr a zahejbat s nim.Pokud neni natrhlej silentblok nebo to neni slyset tak podle me to nema cenu menit.Spis na stk tam Ti s tim zalomcujou naky stroje.Jinak taky mohli kecat aby meli kseft.
Pokud to neklepe , tak je to ok. Zkus se domluvit na tý Stk ať ti za kilo prověří vůli v závěsech. Jinak to páčidlo jde taky. Pokud je ten mechanik šikovný tak to zcela jistě pozná.
Zkoušeli jsme s tím zalomcovat a nic jsme nenašli. Zajedu na STK a dám mechanikovi "na pivo", to je dobrej nápad. (doufám, že mi nestrhne nálepky až zjistí... )
Susi píše:Zkoušeli jsme s tím zalomcovat a nic jsme nenašli. Zajedu na STK a dám mechanikovi "na pivo", to je dobrej nápad. (doufám, že mi nestrhne nálepky až zjistí... )
p.s.: Má se po výměně ramena dělat geometrie?
p.s.:Jasne ze ma Nedavno jsem byl na geometrii a uz se to auto ovlada zase jako BMW a ne jako citroen
Susi píše:Zkoušeli jsme s tím zalomcovat a nic jsme nenašli. Zajedu na STK a dám mechanikovi "na pivo", to je dobrej nápad. (doufám, že mi nestrhne nálepky až zjistí... )
p.s.: Má se po výměně ramena dělat geometrie?
p.s.:Jasne ze ma Nedavno jsem byl na geometrii a uz se to auto ovlada zase jako BMW a ne jako citroen
Aha
No tak to jo..
Na jaro chci zkontrolovat a vyměnit všechny špatný podvozkový součásti a pak šup na geometrii.
Že se auto bude chovat ještě líp? Skoro se mi nechce věřit..
Jo a abych nezapomněl na otázečku na konec: Že jsou silentbloky předních ramen taknějak "napraskané"¨znamená, že musej jít taky ven?? Že ne..