Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 - "M" podvozek
Ahoj ahoj,
mám dotaz na sportovní vyznavače, ale i ty ostatní, kteří mají s touto originální BMW úpravou podvozku nějakou zkušenost..
Je to asi 2 měsíce, co jsem si přivezl z Německa svoje "vysněný" autíčko (E39). Spokojenost maximální, jedinou obavou je zmíněný podvozek versus české silnice. Teď mám obuté "15" zimní disky s rozměrem pneu 205/65. Je cítit sportovní naladění, ale komfort bez připomínek...
Na jaro už v garáži čekají "17" s rozměrem 235/45 - vypadat to bude určitě skvěle, ale co komfort jízdy??? Myslíte, že bude podvozek hodně tvrdý?? A životnost podvozku, zkracuje se výrazně???
Těším se na názory a zdravím Vás..
Díky
mám dotaz na sportovní vyznavače, ale i ty ostatní, kteří mají s touto originální BMW úpravou podvozku nějakou zkušenost..
Je to asi 2 měsíce, co jsem si přivezl z Německa svoje "vysněný" autíčko (E39). Spokojenost maximální, jedinou obavou je zmíněný podvozek versus české silnice. Teď mám obuté "15" zimní disky s rozměrem pneu 205/65. Je cítit sportovní naladění, ale komfort bez připomínek...
Na jaro už v garáži čekají "17" s rozměrem 235/45 - vypadat to bude určitě skvěle, ale co komfort jízdy??? Myslíte, že bude podvozek hodně tvrdý?? A životnost podvozku, zkracuje se výrazně???
Těším se na názory a zdravím Vás..
Díky
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
235/45/17 na všech 4 kolech je nejlepší kombinace na léto ... komfort/jízdní vlastnosti. Ne nadarmo byly příplatakovou výbavou. 18" mi připadá už tvrdé. ramena stejně vydrží řádově 100-120tis km takže je jen otázkou kolik máš najeto a kdy budeš měnit. ale 17" se životnost výrazně nezkracujeSusi píše:Ahoj ahoj,
mám dotaz na sportovní vyznavače, ale i ty ostatní, kteří mají s touto originální BMW úpravou podvozku nějakou zkušenost..
Je to asi 2 měsíce, co jsem si přivezl z Německa svoje "vysněný" autíčko (E39). Spokojenost maximální, jedinou obavou je zmíněný podvozek versus české silnice. Teď mám obuté "15" zimní disky s rozměrem pneu 205/65. Je cítit sportovní naladění, ale komfort bez připomínek...
Na jaro už v garáži čekají "17" s rozměrem 235/45 - vypadat to bude určitě skvěle, ale co komfort jízdy??? Myslíte, že bude podvozek hodně tvrdý?? A životnost podvozku, zkracuje se výrazně???
Těším se na názory a zdravím Vás..
Díky




-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12997
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
- Kontaktovat uživatele:
Viděl bych to taky tak..Huska píše:235/45/17 na všech 4 kolech je nejlepší kombinace na léto ... komfort/jízdní vlastnosti. Ne nadarmo byly příplatakovou výbavou. 18" mi připadá už tvrdé. ramena stejně vydrží řádově 100-120tis km takže je jen otázkou kolik máš najeto a kdy budeš měnit. ale 17" se životnost výrazně nezkracujeSusi píše:Ahoj ahoj,
mám dotaz na sportovní vyznavače, ale i ty ostatní, kteří mají s touto originální BMW úpravou podvozku nějakou zkušenost..
Je to asi 2 měsíce, co jsem si přivezl z Německa svoje "vysněný" autíčko (E39). Spokojenost maximální, jedinou obavou je zmíněný podvozek versus české silnice. Teď mám obuté "15" zimní disky s rozměrem pneu 205/65. Je cítit sportovní naladění, ale komfort bez připomínek...
Na jaro už v garáži čekají "17" s rozměrem 235/45 - vypadat to bude určitě skvěle, ale co komfort jízdy??? Myslíte, že bude podvozek hodně tvrdý?? A životnost podvozku, zkracuje se výrazně???
Těším se na názory a zdravím Vás..
Díky

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Tak fajn,
snad budou mé obavy zbytečné... Životnost podvozku je podle mě přímo úměrná kvalitě silnic, po kterejch jezdíš (i v Česku se najdou dobrý silnice) a pokud nejezdíš denně po "kočičích hlavách" apod., mělo by by to nějakou dobu fungovat.
Ono se sice říká "krása bolí", ale nechci, aby to bolelo moooc...
Jinak u "3er" bude určo "M" podvozek tvrdší, protože "5er" je o pár kilo těžší, což je podle mě znát... Nebo ne?
snad budou mé obavy zbytečné... Životnost podvozku je podle mě přímo úměrná kvalitě silnic, po kterejch jezdíš (i v Česku se najdou dobrý silnice) a pokud nejezdíš denně po "kočičích hlavách" apod., mělo by by to nějakou dobu fungovat.
Ono se sice říká "krása bolí", ale nechci, aby to bolelo moooc...

Jinak u "3er" bude určo "M" podvozek tvrdší, protože "5er" je o pár kilo těžší, což je podle mě znát... Nebo ne?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
Ja mam zase HR podvozek snizeni 55/35 a uz jsem si jednou utrhl predni rameno o kanal a predek je tvrdej jak kdyby tam byli navareny dve tyce a porad se mi to libi
Jasne je to clovek od cloveka takze tezko rict co vyzadujes.Me to treba dela dobre kdyz to drnca a cejtim celej podvozek pod sebou takze vim presne kam auto jde.

Na 540 mám přesně 235/45 r17 a pokud je to nafoukaný dle výrobce tak je kvalita jízdy ok. Samozřejmě větší díry, koleje apod. jsou docela cítit, ale ještě je to v přijatelných mezích. Určitě doporučuji sledovat cestu a těmto "perličkám"
našich silnic se raději vyhnou popřípadě zpomalit. Hliníkové závěsy jsou dosti háklivé.....
ps: může mě někdo vysvětlit, proč u nás stojí km dálnice 4x více než v Norsku?????


ps: může mě někdo vysvětlit, proč u nás stojí km dálnice 4x více než v Norsku?????
Davide, a máš "M" podvozek??
Je mi jasný, že s normálníma pružinama není co řešit, ale co jáá??
Jinak nerad bych, abyste si mylseli, že haním Mkové podvozky, to néé - svezení super, ale jen mám malinkou obavu z praktičnosti.
Nejsem vyznavač aut přilepených k zemi, líbí se mi "zlatá střední cesta". Snad to bude OK.

Jinak nerad bych, abyste si mylseli, že haním Mkové podvozky, to néé - svezení super, ale jen mám malinkou obavu z praktičnosti.
Nejsem vyznavač aut přilepených k zemi, líbí se mi "zlatá střední cesta". Snad to bude OK.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
"gumového" odpružení jsem si užil až dost s mým posledním vozítkem - Citroen Xantia, a ten je sakra gumovej!Diablo330Ci píše:Abych to upresnil neni to proste gumove Monroe a ani tvrdoch jako treba KW varianta 2:) proste neco meziAt Ti slouzi a lidi co se s Tebou budou honit v zatackach jdou do prikopu

Za Tvé přání dějuji, vynasnažím se...

Sakra nemůžu se dočkat jara, až nasadím letní a pořádně to projedu...

Susi, podvozek mám v sérii a je to v pohodě. M-ka se neboj, kamarád má E39 540 s M-kem a je to téměř shodný. Jen je jiná progresivita pružin a tlumičů při větším zatížení (rychlá jízda). M je konstruovaný na V8 5,0 a ten motůrek něco váží, takže u jiných motorizací se podvozek chová velmi dobře. Při dodržování slušnýho chování k autíču je to absolut OK!
To je jasný a počítám s tím, švagr má tenhle rozměr na A6 s normálním podvozkem a v kolejích to s ním taky pěkně cvičí. Přece si ale nebudeme kvůli tomuhle pořizovat na léto balóny jak na zimu.Legend1 píše:Ze své zkušenosti můžu akorát napsat, že to s pneu 235/45R17 strašně plave na vyjetých kolejích, teď mám zimáky 195/65R15 a na kolejích bych skoro ani nemusel držet volant a jede to rovně.

Horší jsou výmoly, ty bolej...
To rád slyším. Původně jsem se nechtel zmiňovat o mé motorizaci, ale teď, když na to přišla řeč - mám 523i.540david píše:Susi, podvozek mám v sérii a je to v pohodě. M-ka se neboj, kamarád má E39 540 s M-kem a je to téměř shodný. Jen je jiná progresivita pružin a tlumičů při větším zatížení (rychlá jízda). M je konstruovaný na V8 5,0 a ten motůrek něco váží, takže u jiných motorizací se podvozek chová velmi dobře. Při dodržování slušnýho chování k autíču je to absolut OK!

Chápu, že pro některé (třeba pro Tebe) se můj "motůrek" může zdát jako odvárek, ale musím oponovat. Po přechodu z Xantie 1,8i (74kw) zažívám NEUVĚŘITELNOU euforii!!!


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha