No pro tebe je to rozumné ,protože chceš aby ti to tady co nejvíc lidí schválilo tu 320kuSiki píše:No konečně někdo rozumný tohle to jsem potřebovat slyšet přidá se k tobě ještě někdo??? nebo by všichni chtěli 320d se 4 válcemi a 145 želvami...Myslím, že 6válec a 170 psů zní líp nemyslíte???A co se tyče údržby no nevím benzín je benzín...
Já vím, že každý má na to jiný názor, ale všeobecně vzato to přece logicky dává větší smysl...Ale samozřejmě záleží na koupi(bůh ví jaké prase v tom před tím jezdilo) Díky za příspěvky...
320i(2002)???Je lepší volba než 320d(2002)???
-
M3maniac
- Čestný člen
- Příspěvky: 6974
- Registrován: ned 29.06.2003 00:00
- Klubové ID: 76
-
Siki
No já si myslím, že za rok více jak 40tis.určitě nenajezdím...A ta spotřeba 8 či 9 litrů zase tak hodně určitě není takže...Do města moc často nejezdím tak vysoké spotřeby bych se bát neměl...
No a s tím schválením máš pravdu na to jsem opravdu čekal...Ale na druhou stránku jsem se načekal, ale vše má své pro a proti...A u diesel motoru bylo těch proti více...Dík za příspěvky...
No a s tím schválením máš pravdu na to jsem opravdu čekal...Ale na druhou stránku jsem se načekal, ale vše má své pro a proti...A u diesel motoru bylo těch proti více...Dík za příspěvky...
-
MrScully
- Registrovaný
- Příspěvky: 673
- Registrován: stř 05.09.2007 00:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1401
Jojo, nekdo ma Oktavku v tdi a mysli si, jak to jede (a subjektivne to tak i je), ale pak si da s nejakym benzinem srovnani na 0-100kmh a prohraje o neskutecnej kus. Turboefekt, no. Benzin tolik nenakopne, ale zase tahne poradDiablo330Ci píše:A to ze se tady pise ze naftak oproti benzinu jede je podle me jen subjektivni pocit kdyz zabere turbina a dostavi se naval nM.To bych chtel videt tabulkove srovnani 0-100 0-160 atd?To mi pripomina jak tady nekdo vezl strejdu v M5 e34 a on mu rekl : no to ta Octavie jede mnohem vic mi teda prijde.Je to jen pretvarka a staci se divat na tachometr ze se zase tak nic zazracneho nedeje.........
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
s dieslem a turboefektem ti to popsal MrScully .. prostě s dieslem máš pocit, ale skutek utek
. Po všech zkušenostech s moderními diesly všech značek bych doporučil jedině v případě že najezdíš cca 50tis km za rok a ušetřené lowe vrazíš do oprav. Neznám nikoho komu by se během 100tis km co auto měl nevysrala jedna z drahých věcí turbo-vstřiky-váha. Z těchto důvodů bych neuvažoval a doporučuji benzín R6 .. i 320i jede dobře (proti 75% ostatních aut na cestě skvěle) nicméně kup 325i nebo 330i at za rok nelituješ
-
Siki
-
Fantucci
- Registrovaný
- Příspěvky: 1127
- Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
- Bydliště: Ústí
- Klubové ID: 1047
-
Diablo330Ci
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
-
lospiratos
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: stř 15.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
tady ty debaty stejne nemaji cenu .. kazdej clovek si snad v hlave srovna sam ne co mu bude vyhovovat maximalne se zepta na nejake uskali a problemy danych typu, ale tebe nechapu tady nekdo neco vrzne a ty se hnedle zastavujes a porad se ptas jestli to bude rychle ...kdyz uz pujdes do benalu porid si 3.0 nebo jestli ti zalezi na pov ruceni tak tu 2.5 at pak nejses tim 2.0i zklamanej , ze zacatku to pro tebe bude ranec jizda ale pak ucitis az si zvyknes ze tomu porad neco chybi...
k tomu ,,turboefektu" : mozna ze nazor dedy zemu jede oktavka rychlejc nez M5 je presne o tom turbo efektu kterej ma deda v hlave ...... ale se srovnanim 2.0i a 2.0d neni o cem mluvit.
k tomu ,,turboefektu" : mozna ze nazor dedy zemu jede oktavka rychlejc nez M5 je presne o tom turbo efektu kterej ma deda v hlave ...... ale se srovnanim 2.0i a 2.0d neni o cem mluvit.
-
RedBaron
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
-
JackWhite
- Registrovaný
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Trutnov
Já mám tu 2,2 170 PS a jede to řekl bych více než slušně.Ten diesel 2.0 jede taky pěkně ovšem při nastartování se neozývá krásný zvuk šestiválce,jen rachtání 4 válců na naftu.A ten zvuk řadovýho šetiválce v kabině když je vytočenej je parádní s tím se žádnej diesel nemůže srovnávat.Jinak 320d je klasika diesel-kopanec od turba a pak nic..benzín si můžeš krásně točit a pocit z jízdy máš mnohem lepší nebo aspoň já...jinak 2.2 benzín jede na 100 za 8.3s a 2.0D 8.8,takže už na 100 vyhrává benzín no a pak de do kytek úplně benzín maximálka 226km,diesel 208...takže nevím proč tady někdo říká,že 2.0 diesel jede líp než ta 2.2 benzín,jo možná ma lepší pružný zrychlení ale když v benzínu podřadíš tak tak de diesel do prdele
-
dave_felis
- Registrovaný
- Příspěvky: 84
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Klubové ID: 1658
V6 benzín rozhodně!!! Zvuk a chod motoru jen tak pro potěšení (pokaždé, i když jsem vytočenej na max, sednu do auta, otočím klíčkem a když se těch 6 hrnků probere k životu, všechno ze mě spadne!). Že nejede? Jasně, můžeš jezdit jako "klobouček" do 3,5tis, ale to taky jedeš za luxusní spotřebu! Ale když mu dáš napít a pocítíš jak krásně a pořád bere od 3,5 do 6,5 (kde je už ropa mrtvá) zjistíš, žes mu naprosto propadl!
-
tds
- Registrovaný
- Příspěvky: 1058
- Registrován: úte 29.06.2004 00:00
- Bydliště: MIKULOV
průměrná spotřeba benzínu 10l a nafty 6,5. takže rozdíl markantní.
viz. zde: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=130
viz. zde: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=130
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Tak asi takto. Vžiju se do tvé situace a přemýšlím co bych si koupil a myslím si, že bych vzal bud 320i nebo 330i pokud narazím na nějakou super 320ku tak určitě tu jinak nic jineho než 3L 170kw bych v 3ce nechtel.
Už jen z duvodu velkeho krouťáku a te pohody když mam auto plne lidí a nemusim stále řadit. Spotřeba tam bude cca 9-10litru a myslím si že to stojí opravdu zato.
Běž se podívat po těchto autech v bazarech a vyber si sám co ti lépe sedí.
Do dieselu při dnešních cenách (cca 33kč za naftu a 30za benzín) dnes už nešel. Kvalita nafty u nás je fakt špatná a ty motory dost odcházej skoro všechny značky aut. po větším nájezdu řeší dost problémů a stojí to velké peníze.
Toť můj názor.
Už jen z duvodu velkeho krouťáku a te pohody když mam auto plne lidí a nemusim stále řadit. Spotřeba tam bude cca 9-10litru a myslím si že to stojí opravdu zato.
Běž se podívat po těchto autech v bazarech a vyber si sám co ti lépe sedí.
Do dieselu při dnešních cenách (cca 33kč za naftu a 30za benzín) dnes už nešel. Kvalita nafty u nás je fakt špatná a ty motory dost odcházej skoro všechny značky aut. po větším nájezdu řeší dost problémů a stojí to velké peníze.
Toť můj názor.
-
GG
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: pát 18.10.2002 00:00
- Bydliště: Beroun
Jo jo, asi tak. Nafta v našich podmínkách szojí za hov... a s příměsí co se tam teď dává, si myslím, že to bude ještě horší.Filozof píše:Tak asi takto. Vžiju se do tvé situace a přemýšlím co bych si koupil a myslím si, že bych vzal bud 320i nebo 330i pokud narazím na nějakou super 320ku tak určitě tu jinak nic jineho než 3L 170kw bych v 3ce nechtel.
Už jen z duvodu velkeho krouťáku a te pohody když mam auto plne lidí a nemusim stále řadit. Spotřeba tam bude cca 9-10litru a myslím si že to stojí opravdu zato.
Běž se podívat po těchto autech v bazarech a vyber si sám co ti lépe sedí.
Do dieselu při dnešních cenách (cca 33kč za naftu a 30za benzín) dnes už nešel. Kvalita nafty u nás je fakt špatná a ty motory dost odcházej skoro všechny značky aut. po větším nájezdu řeší dost problémů a stojí to velké peníze.
Toť můj názor.
Já jezdím cca 20tisíc za rok a 90%dálnice, tak neřeším. BENZÍN
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
přesně tak, naftu do ČR ne-e... je tady nekvalitní a z toho potom u dieslu mužeš mít velký náklady na opravy.
Rozhodně bych šel do toho benzínu kvuli kultivovanosti, nákladům a až se s tim naučíš jezdit, zjistíš že i ta spotřeba neni strašá.
Ale volil bych určitě 325i. Ono jako 170PS neni málo ale BMW jsou všeobecně dost těžká auta a tak Ti to třeba ani nepřijde že to jede.
Já měl možnost se svézt v E46 2,2i a oproti mé ex E36 318iS 103kW to nebylo nic extra. Stejně jak pocitově jede E36 328i líp než E46 330i ( ted se nechci nikoho dotknout ale já to tak cítil ).
Určitě bych volil srdcem bmw, tzn R6 pod kapotu a benzín do nádrže, a raději 325i / 328i pokud budeš mít peníze, tak nejlépe 330i.
s 320d r.2002 jsem jednou jel a můj pocit asi takovej že to nic moc extra nejede a pak se to nakopne jak splašenej kůň a vystřelí to dopředu. Jde určitě o zvyk ale na to co zažiješ s R6 benzínem kterej zrychluje, zrychluje, pořád zrychluje a ty kvalty dlouho táhnou - to je k nezaplacení
Rozhodně bych šel do toho benzínu kvuli kultivovanosti, nákladům a až se s tim naučíš jezdit, zjistíš že i ta spotřeba neni strašá.
Ale volil bych určitě 325i. Ono jako 170PS neni málo ale BMW jsou všeobecně dost těžká auta a tak Ti to třeba ani nepřijde že to jede.
Já měl možnost se svézt v E46 2,2i a oproti mé ex E36 318iS 103kW to nebylo nic extra. Stejně jak pocitově jede E36 328i líp než E46 330i ( ted se nechci nikoho dotknout ale já to tak cítil ).
Určitě bych volil srdcem bmw, tzn R6 pod kapotu a benzín do nádrže, a raději 325i / 328i pokud budeš mít peníze, tak nejlépe 330i.
s 320d r.2002 jsem jednou jel a můj pocit asi takovej že to nic moc extra nejede a pak se to nakopne jak splašenej kůň a vystřelí to dopředu. Jde určitě o zvyk ale na to co zažiješ s R6 benzínem kterej zrychluje, zrychluje, pořád zrychluje a ty kvalty dlouho táhnou - to je k nezaplacení
-
BaDDog
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: pát 15.06.2007 00:00
- Bydliště: Malacky - SK
Ak si sa ešte nerozhodol možno ti pomože toto:
1. vadí ti drahšie náklady na údržbu?
2. chceš menej údržbové auto?
3. jazdíš dlhšie trasy?
4. jazdíš krátke trasy (x-krát denne jazdenie) .., napr. do obchodu a späť?
5. chceš športovejšie auto?
6. alebo ti ide hlavne o spotrebu...?
Ak si odpovedal na tieto otázky "áno" tak Diesel pre teba nemá cenu...
1. vadí ti drahšie náklady na údržbu?
2. chceš menej údržbové auto?
3. jazdíš dlhšie trasy?
4. jazdíš krátke trasy (x-krát denne jazdenie) .., napr. do obchodu a späť?
5. chceš športovejšie auto?
6. alebo ti ide hlavne o spotrebu...?
Ak si odpovedal na tieto otázky "áno" tak Diesel pre teba nemá cenu...
-
Siki
-
GG
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: pát 18.10.2002 00:00
- Bydliště: Beroun
-
Fantucci
- Registrovaný
- Příspěvky: 1127
- Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
- Bydliště: Ústí
- Klubové ID: 1047
