Základ motoru je stejnej, M43 je ale modernější. Má rozvody řetězem, nemá rozdělovač, nemá problémy s vačkou a hydroštělama, má o nějakýho koníka a pár Nm navíc, míň žere. Je spolehlivější. Pokud se rozhoduješ kterej, ber jednoznačně M43
dsvatos píše:Základ motoru je stejnej, M43 je ale modernější. Má rozvody řetězem, nemá rozdělovač, nemá problémy s vačkou a hydroštělama, má o nějakýho koníka a pár Nm navíc, míň žere. Je spolehlivější. Pokud se rozhoduješ kterej, ber jednoznačně M43
Výstížný, stručný a hlavně přesný.... Jen bych doplnil rok 93/94 kdy se M43 začala montovat do 316i a 318i
maniakbmw píše:dik kluci jen prodavam motor a chtel jsem to vedetpro kupce
To je dobrý... A jakej máš? Mylím, že kupec by měl poznat jestli jde o M43 nebo M40 když ho bude kupovat. Pokud máš slušnou 43ku, tak prodáš myslím dobře, pokud máš 40cítku, bude se ptodávat hůř. Každopádně šťastnej prodej
maniakbmw píše:dik kluci jen prodavam motor a chtel jsem to vedetpro kupce
To je dobrý... A jakej máš? Mylím, že kupec by měl poznat jestli jde o M43 nebo M40 když ho bude kupovat. Pokud máš slušnou 43ku, tak prodáš myslím dobře, pokud máš 40cítku, bude se ptodávat hůř. Každopádně šťastnej prodej
ne mam M40 je v supr stavu.jen chtel vedet rozdily