JaraX píše: navíc sazotoč, turbobenzíny sou zase jinde
A co tedy 4.4l s turbobenzínem??? Jde to vůbec? A jak moc by to bylo nenažraný?
a naco bys chtel turbo do motoru co ma skoro 300PS a ma slouzit jako pohodli?
nevim co te zklamalo ale pokud jsi cekal ze V8 4.4 bude rvat jak sekacka
Proč by měl řvát? Jak psal Martinéz:
jde o to, ze u CR dieselu ti pripada, ze te kopne jak splasenej a taha...
To jsem prostě u motoru co má "skoro 300PS" nazaregistroval... Asi bych si měl vyzkoušet více vozů a pak soudit, ale ač jsem z toho auta byl naprosto nadšenej, nevím jestli jeho motorizace bude dostačující... Proto se ptám na to turbo...
Mít na běžné ježdění auto co mi ve standardu bude žrát 30L atp. jenom pro to pohodlí, mi příjde zbytečný luxus...
gogoho píše:Taky bych šel na srovnání sil 750 V12 E38....326PS.........sundanej omezovač.....MAX 300 tachometrovejch.............280 zkutečnejch COOOOO?????
Odkud jsi? To by mě fakt zajímalo jak se ta tvoje kárka chová!!!!
gogoho píše:Taky bych šel na srovnání sil 750 V12 E38....326PS.........sundanej omezovač.....MAX 300 tachometrovejch.............280 zkutečnejch COOOOO?????
Odkud jsi? To by mě fakt zajímalo jak se ta tvoje kárka chová!!!!
Chová se statečně..........V úterý jsem ujel na dálnici i Porche Boxter S
to panaque: a zkoušel jsi "kick down" nebo sport režim a nechat to točit do plnejch? popř, zařadit si pevnou "2" nebo "3" a točit ji až na konec? podle mě bys neřekl že to nejede...
u tohodle motoru je to nejlepší jak DLOUHO to dokáže zrychlovat, ne jak MOC TO KOPNE... ty čekáš že ti sedačka udělá orgasmus zad jednim kopancem, ale to brutální na V8 4,0i je že dost zrychluje ale hlavně sakra dlouho... tam teprv uvidíš kde je skrytá ta síla... nevim teda co jsi s tim autem zkoušel..
Jeslti chceš zažít kopanec se čtyřlitrem, mám na to jednoduchej recept Steptronic, manuální režim-dáš tam třeba dvojku, chvilku tam podržíš třeba 3500ot/min a pak sešlápneš...to je kopanec jak prase. Teď na zimákách mi to ale nefunguje-zadní gumy si hrábnou (205/55 R16) a ASC ubere plyn. ....540i M62, 4.4
gogoho píše:Taky bych šel na srovnání sil 750 V12 E38....326PS.........sundanej omezovač.....MAX 300 tachometrovejch.............280 zkutečnejch COOOOO?????
Odkud jsi? To by mě fakt zajímalo jak se ta tvoje kárka chová!!!!
Chová se statečně..........V úterý jsem ujel na dálnici i Porche Boxter S
Tak nejak pročitam ty vase prispevky a musim se smat.Mel jsem tu moznost vlastnit tds,stejne jako Jarax a nakopnuti turba je super,ale pak se nic nedeje,ale u V8 tam mas 200km/h ani se nenadejes a nejhorsi na tom vsem je,ze vubec nevnimas tu rychlost.Runway Hoskovice (BIG BMW) ma cca 3km na delku a ja jsem na ni s pevnym startem dal tachometrovejch 260km/h a v pohode dobrzdil na konci drahy.STACI?????
Panaque píše:Měl jsem možnost se projet ve 4.4 a i na S režim to bylo líný jak prase...
E38 bych chtěl proto jak vypadá ale jezdit jako slimák za 15l a více, mě docela odrazuje
Asi si pětičku nechám...
to jsem jeste neslysel a jeste o nej motoru co se do toho daval to si teda nech sve "super delo"
Netvrdím že mám "super dělo"... Ale prostě jsem od o litr a půl většího motoru, navíc toho Vašeho Béňa čekal něco mnohem víc... obzvláště pokud tvrdíš, že to byl nej motor co se tam dáva
Tak tam asi neco bylo dojebane, nebo mas proste blbej pocit, ze to nejelo, bo zdrava 4,4i jede, a na rezim S jak prase....
medvidek píše:Tak nejak pročitam ty vase prispevky a musim se smat.Mel jsem tu moznost vlastnit tds,stejne jako Jarax a nakopnuti turba je super,ale pak se nic nedeje,ale u V8 tam mas 200km/h ani se nenadejes a nejhorsi na tom vsem je,ze vubec nevnimas tu rychlost.Runway Hoskovice (BIG BMW) ma cca 3km na delku a ja jsem na ni s pevnym startem dal tachometrovejch 260km/h a v pohode dobrzdil na konci drahy.STACI?????
kamoš s načipovanym TDSem chtěl furt davat race, tak jsme dali, čekal jsem ho se sedmou v cili a kouřit tak už mam cigaro v pulce. sedl do sedmy a řikal mi že to vubec nejede dokud se nepovidal na tachometr,ale naklady sou o něco vyšší.
Veřejně se Vám všem velice omlouvám!!! Takový nápor argumentů a Vašich vlastních zkušeností mě na 99,9% přesvědčil. Jen teď musím sehnat možnost jak tu slast kterou popisujete zakusint na vlastní kůži...
Panaque píše:[quote="gogoho"]Taky bych šel na srovnání sil 750 V12 E38....326PS.........sundanej omezovač.....MAX 300 tachometrovejch.............280 zkutečnejch COOOOO?????
Odkud jsi? To by mě fakt zajímalo jak se ta tvoje kárka chová!!!!
Chová se statečně..........V úterý jsem ujel na dálnici i Porche Boxter S
Se cejtíš Neměl tam ceduli "V záběhu" [/quote]
Ne, se necejtim jen ti chci vysvětlit, že jen člověk co tomu vůbec nerozumí nebo spíš v tom nikdy nejel řekne, že 4,4 je do sedmy slabej...... Auto má 2 tuny a vůbec ti to nepřijde když v tom jedeš...Svez se a uvidíš..... Budeš se tady všem na kolenou omlouvat
Já mám tds a A8 4.2quattro 310HP a rozdíl sem teda poznal hned napoprví ty dlouhý kvalty u tý audiny a ten stále roztoucí zátah to je prostě masakr, a 200kila tam sou opravdu hned, stačí předjíždet menší kolonku a na konci je tam máš. Benzín má svoje kouzlo... ikdyž s mým stylem jízdy mám radši ropáky...
Musim uznat ze Panaq je frajer ze to takhle vzal.Proste kazdy ma neco a je na kazdym co mu vyhovuje vic.Me treba jde o vahu a 0-100km/h...
Napadlo me ze by jsme mohli napsat zebricek jaky auto a s jakejma motorama jsme predjeli?Jen tak ze srandy...Jestli to neni trapny zacnuJe to dobry aby si pak kazdej udelal obrazek o tom co jede a co ne...
Audi A6 3,0TDI
Audi A6 3,2Fsi
Audi Q7 4,2Tdi
Mercedes 320Cdi
Seat Leon Cupra-nová
Volvo S60R
Octavia TDI i RS (bylo jich nesčetně)
Audi RS6 (500ps holt výkon neni všechno-bylo to ale v provozu)
Jaguar XK8
Opel Vectra C -V6
Audi TT 225ps
Pro ty, kterým u velkoobjemových atmosférách chybí kopanec, tak opravdu stačí kickdown. Mame doma S 500 4 Matic (2004) a to co to auto predvádí je neskutecné. Zátah petilitru je odspodu zcela konstantní a zastaví se až v omezovači. Na S rezim a s podvozkem dole je to silne návykové a pokud se tomu dá kickdown, sekvence si okamzite podradí a následuje peklo. Vezl jsem v tom kamarada i s jeho otcem a jeste jednim klukem a ve 4 to autp jelo jak z praku a hosi vysedli mirne pobledli Kazdopadne, dat tam manualne za 2 a ve 30 seslapnout na podlahu je kopanec jak krava, a tomu se zatim zadny sazák, co jsem ridil nevyrovnal. Nemluvim o tom úžasném hlubokém řevu. Jinak to auto jezdí kombinovaně za 12l pri svižné jízdě. Mercedes umí ekonomické motory, zajímavé
Diablo330Ci píše:Napadlo me ze by jsme mohli napsat zebricek jaky auto a s jakejma motorama jsme predjeli?
My jsme v sobotu s Pavoukem predjeli na Formanu Black Line (nemecka verze, individual):
Felicii Combi (myslim ze to byla GLXi - nejaky vietnamec) Ford Escort TD Citroen Jumper
- vsechno na semaforech a Pavouk je vzdy vyzval vytocenim motoru do cerveneho - takze fair race
A ve vrsovicich jsme na rozjezd dali tramvaj ale to se nepocita - byla plna lidi a my jsme jeli jenom ve trech - takze rozdil v hmotnosti
Ale prdlajs, Pavouk jim daval šanci a točil maximalně na okraj zeleneho Ekonomy, takže šanci měli, ale jak bylo vidět Bleklajn je trhač silnic, prostě a s Pavoukem za volantem je to prostě killer
Diablo330Ci píše:No tramvaje docela jedou Ani jsem necekal ze se ve Formanovi skrejva takova sila.
pavoukovo black line je limited edition - hlavne ma specialni volant, ktery snizuje odpor vzduchu na minimum a jeste posadka mela aerodinamicke ucesy PUNKY takze tramvaj nemela sanci