Hehe tak to je 328i jasná volba:)AlesShi píše:chci vic nez seriova 325 a min nez M3
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zvyseni vykonu 325 M50
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1133
- Kontaktovat uživatele:
Ne ne ne..
2,5 Vanos má 192HP/5900ot a krouták 245Nm / 4200ot.Zrychlení za 7,9s
2,8------------ 193HP/5300ot-------------280NM / 3950ot----------------7,3s
A dokonce 2,8 má menší spotřebu..
2,8i je nejlepší volba pokud nemáš na Mko..Lupneš tam LSD a užiješ si stím taky dost zábavy. Však SPEEDY by ti mohl vyprávět
2,5 Vanos má 192HP/5900ot a krouták 245Nm / 4200ot.Zrychlení za 7,9s
2,8------------ 193HP/5300ot-------------280NM / 3950ot----------------7,3s
A dokonce 2,8 má menší spotřebu..
2,8i je nejlepší volba pokud nemáš na Mko..Lupneš tam LSD a užiješ si stím taky dost zábavy. Však SPEEDY by ti mohl vyprávět

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5043
- Registrován: úte 14.03.2006 01:00
- Bydliště: East coast -Odolka
- Klubové ID: 286
No právě proto by mohl Speedy vyprávět!Leveler píše:Ne ne ne..
2,5 Vanos má 192HP/5900ot a krouták 245Nm / 4200ot.Zrychlení za 7,9s
2,8------------ 193HP/5300ot-------------280NM / 3950ot----------------7,3s
A dokonce 2,8 má menší spotřebu..
2,8i je nejlepší volba pokud nemáš na Mko..Lupneš tam LSD a užiješ si stím taky dost zábavy. Však SPEEDY by ti mohl vyprávět
Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
nevim, co mam rici vice, mel jsem 323i, pak 328i s 220konema, sperou, brzdama atd z M3... A nakonec jsem stejne koupil M3, protoze v tom je skutecne teprve ta spravna sranda. Vse ostatni je dobry tak akorat na rychlou prepravu z bodu A do bodu B. Neze by v tom sranda nebyla, ale za ty prachy to nema cenu, protoze stejen zjistis, ze to ma malo koni.
A druhak me bavi jeden fakt, ze chces kupovat 325i, ladit ji a pritom vis prd o tech autech, hlavne aby to nebyla seriovka
A druhak me bavi jeden fakt, ze chces kupovat 325i, ladit ji a pritom vis prd o tech autech, hlavne aby to nebyla seriovka

Speedy píše:nevim, co mam rici vice, mel jsem 323i, pak 328i s 220konema, sperou, brzdama atd z M3... A nakonec jsem stejne koupil M3, protoze v tom je skutecne teprve ta spravna sranda. Vse ostatni je dobry tak akorat na rychlou prepravu z bodu A do bodu B. Neze by v tom sranda nebyla, ale za ty prachy to nema cenu, protoze stejen zjistis, ze to ma malo koni.
A druhak me bavi jeden fakt, ze chces kupovat 325i, ladit ji a pritom vis prd o tech autech, hlavne aby to nebyla seriovka
jak si se dostal s tou 328 na 220koni ?

kdyz na M3ku zatim nemam
no ano, a proto sem pisu, abych se to prece dozvedel

tak tak, aby to nebyla seriovka, abych bych Ja ten rychlejsi kdyz se vedle postavi jina trojka
mam soutezivyho ducha a bavi me to
akorat mi prijde ze Vy baworaci ste naky zaprdly
vite jakej je rozdil v motoru u 325 a 328?
Jenom takovy cenovy rozpocet na 328i, kdyz by jsi chtel mit takovych 250koni. Na brzde zmerenych, ne teoretickych 
vacky Schrick 30-35k za 2ks.
sportovni hydrostely 500/ks (je jich na motoru 24ks)
ventily z M3 cenu nevim
uprava hlavy cca 10-15k
svody z M3 12k
uprava vyfuku tak 10k komplet
a ted aby to melo spravnou reakci na plyn
6ti klapkove sani 25k
uprava jednotky 15k
lehci setrvak cca 10k nebo stahnout vahu na stavajicim rekneme 3k
+nějaká ta prace za složení
a tech 250-260koni by tam mohlo bejt
a celkova cena? Holy nesmysl!

vacky Schrick 30-35k za 2ks.
sportovni hydrostely 500/ks (je jich na motoru 24ks)
ventily z M3 cenu nevim
uprava hlavy cca 10-15k
svody z M3 12k
uprava vyfuku tak 10k komplet
a ted aby to melo spravnou reakci na plyn

6ti klapkove sani 25k
uprava jednotky 15k
lehci setrvak cca 10k nebo stahnout vahu na stavajicim rekneme 3k

+nějaká ta prace za složení

a tech 250-260koni by tam mohlo bejt
a celkova cena? Holy nesmysl!
Nejsme zaprdly, ale nevim o nikom, kdo by to tu takhle nakonec udelal, protoze to proste je prilis drahy. Vem si, ze koupis 328i za nejaky 150k a a dalsich 60k teba do ni nalejes, aby jsi mel speru, lepsi brzdy a treba tech 220koni jako ja. A jsi na cene M3 3litra, kterej ma vse mnohem lepsi, nez ty udelas za tech 60k.
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
kup si 325 za par penez a neres to ... nebo si kup serii M3 3.0 a je to ... neres zadny ladeni a upravy ... kup podle toho na co mas ... 325 je za par supu a kdykoliv muzes koupit silnejsi auto
...muj nazor ... M3 je poprvy se zadnim nahonem moc velky sousto 


BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Souhlas, kdo nejezdil se silnou zadokolkou, tak toho to auto umi pekne prekvapit, jaky je to fofr, kdyz se blizi zed, sloup, auto, nebo jenom patnicekpatras píše:kup si 325 za par penez a neres to ... nebo si kup serii M3 3.0 a je to ... neres zadny ladeni a upravy ... kup podle toho na co mas ... 325 je za par supu a kdykoliv muzes koupit silnejsi auto...muj nazor ... M3 je poprvy se zadnim nahonem moc velky sousto


nicmene 325 je dobry auto pro start, ale jak prijdou chute na ladeni, tak pryc s tim a koupit neco silnejsiho uz v zakladu. Skoda, ze tohle se tu opakuje stale dokola a porad se najdou taci, kteri tomu nehctej verit

nojo, pravda, M3ky jsou neco pres 200kSpeedy píše:Nejsme zaprdly, ale nevim o nikom, kdo by to tu takhle nakonec udelal, protoze to proste je prilis drahy. Vem si, ze koupis 328i za nejaky 150k a a dalsich 60k teba do ni nalejes, aby jsi mel speru, lepsi brzdy a treba tech 220koni jako ja. A jsi na cene M3 3litra, kterej ma vse mnohem lepsi, nez ty udelas za tech 60k.
