automat se jen o něco malo pomaleji rozjíždí. ale když stím automatem budeš chvíli jezdit, tak prostě poznáš že to je o něčem jiném, že je to absolutně nekompromisní pohodlí. a to ti pak přestane vadit nějaký pomalý rozjezd... který mimochodem tak pomalý není, i moje 730 udělá 0-100 za 12s což je docela rozumný.(na poměr velikost, váha, výkon). 735 de od spoda a tam je to zrychlení lepší. Spotřeba e32 je horší. 735 v benzinu něco kolem 10 litru no. lepší je sehnat v plynu, mě v plynu žere 12L/100. což je vzhledem k velikosti a pohodlí docela luxusní spotřeba. no a co se dílů týče, pokud nekupuješ nové tak těch použitých je spousta a za dobré ceny, nemyslím si že pro 5-er budou jiné(mimochodem e32 a 34 majíé některé díly totožné.. 535 dokonce celý motor třeba

). na druhou stranu e32 je poměrně dost spolehlivé auto, a odcházejí tam větši¨nou jen jedny a ty samé typycké věci... ¨které se dají sehnat. při výběru automatu je duležité aby olej byl růžový a né černý, aby automat výrazně necukal (lehounce je to normální),při stání na brzdě a zařazení D nebo R by neměl tak prudce škubnout, lehké škubnutí je normální. no a když budeš pravidělně měnit olej (cca 60tkm)a filtr, a nebudeš s ním zkoušet "hrabat" jako někteří borci co to vytočí a flaknou tam Dčko... tak ti vydrží. a cena nějakého na klubu když se něco rozebírá je většinou cca 5000. ale i tak tě nejspíš přežije, muj ma už milion za sebou a ještě jakž takž jede

. nebál bych se toho, fakt ne. e32 je dost spolehlivá. problém jsou třeba každorořční výměny brzdovejch desek, protože na tak velkém autě s automatem prostě ubejvaj rychle. pak docela se musí věnovat péče podvozku.. ono to pak nekolik dost let zase vydrží. když koupíš dobrej kousek kterej ma podvozek ok tak myslim že taky muže dobrejch pár let najezdit. (ja mam měněné některe dily napravy asi před 3 rokama a doted je vše ok, a to jí dávám dost zabrat:) ) jinak se snaž najít co nejvybavenější auto, e32 toho měla ve výbavě opravdu moc. dají se pořád ještě sehnat pěkné a cena už je dost nízko.
jinak třeba co se jízdních vlastností týče, na dobrých kolech dost slušně sedí. jezdit s ní kolem 200 neni problem, ani o tom pořádně nevíš, taková pohodová lodička. na servis je to poměrně jednoduché, stačí na to být dobře vybavený místem a nářadím, ale pro zručného člověka co se trochu v autě vyzná to neni těžší než opravovat favorita:) až na ty kilometry drátů

servisních materiálů je dostupných dost.