Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jakou zvolit motorizaci E39
Zdravím chlapi.
Pomůžete mi někdo prosím s výběrem vozidla BMW?
Vlastnil jsem dost vozidel, ale BMW nikdy a bylo pro mě jakýmsi tajemnem. Vzhledem ke zdravotnímu stavu spojeného se zodpovědností vůči své rodině jsem byl nucen prodat svůj vymazlený klenot HONDA Fireblade a proto měním svůj koníček na 4 kola a to BMW ( což je prý srdeční záležitost a tudíž to pravé pro mě ). Vzhledem k tělesné konstituci 190 cm / 102 kg jsem se rozhodl pro E39 ve variantě combi, ale pouze s dieselovým agregátem.
Prosím tedy o radu jaký dieselový agregát zvolit v ceně cca 200 tis. Kč.
Zkoušel jsem 525 TDS není špatný a zvuk šestiválce mě dostal. Tak mě máte, jsem Váš a chci naftový šestiválec, co koupit abych si nenaběhl?, aby auto trochu jelo a nemusel jsem se strachovat z výměn vstřiků jako u Mondea TDCI. Zkrátka jaký dieselový agregát je nejvhodnější vzhledem k životnosti, spolehlivosti a výkonu vozu. rozhoduji se tedy mezi 525 tds, 525d a 530d.
Jinak po jednom svezení v E39 525 tds musím uznat, že BMW je opravdu super a trohu někde jinde než ostatní konkurence.
Děkuji moc za příspěvky
Tel. 721466756
skype: petrkaspar6
Pomůžete mi někdo prosím s výběrem vozidla BMW?
Vlastnil jsem dost vozidel, ale BMW nikdy a bylo pro mě jakýmsi tajemnem. Vzhledem ke zdravotnímu stavu spojeného se zodpovědností vůči své rodině jsem byl nucen prodat svůj vymazlený klenot HONDA Fireblade a proto měním svůj koníček na 4 kola a to BMW ( což je prý srdeční záležitost a tudíž to pravé pro mě ). Vzhledem k tělesné konstituci 190 cm / 102 kg jsem se rozhodl pro E39 ve variantě combi, ale pouze s dieselovým agregátem.
Prosím tedy o radu jaký dieselový agregát zvolit v ceně cca 200 tis. Kč.
Zkoušel jsem 525 TDS není špatný a zvuk šestiválce mě dostal. Tak mě máte, jsem Váš a chci naftový šestiválec, co koupit abych si nenaběhl?, aby auto trochu jelo a nemusel jsem se strachovat z výměn vstřiků jako u Mondea TDCI. Zkrátka jaký dieselový agregát je nejvhodnější vzhledem k životnosti, spolehlivosti a výkonu vozu. rozhoduji se tedy mezi 525 tds, 525d a 530d.
Jinak po jednom svezení v E39 525 tds musím uznat, že BMW je opravdu super a trohu někde jinde než ostatní konkurence.
Děkuji moc za příspěvky
Tel. 721466756
skype: petrkaspar6
Tak nejvhodnější je určitě 3.0d,už je zase někde trochu jinde než TDS a spotřebu počítej více-méně u všech stejnou,podle jízdy.Ale s těma vstřikama a všim ostatním co k dieselu patří,to tedy nevím,bezporuchovost ti tady nezaručí nikdo u ničeho.Nicméně tady někdo prodává vstřiky na 3.0d myslím něco přes 5000Kč/kus,což není zas tak zlé
Jinak hlavní je samotnej stav auta a motoru,na konkrétním typu až tolik nesejde,to zase radši zdravé TDS než 3.0d před smrtí...Ono je to těžké takhle poradit,protože až začneš objíždět bazary a inzeráty,nejspíš zjistíš že zase takovej výběr jak se na první pohled zdá není,a že nakonec budeš rád že seženeš něco zdravého bez ohledu na motorizaci

Jinak hlavní je samotnej stav auta a motoru,na konkrétním typu až tolik nesejde,to zase radši zdravé TDS než 3.0d před smrtí...Ono je to těžké takhle poradit,protože až začneš objíždět bazary a inzeráty,nejspíš zjistíš že zase takovej výběr jak se na první pohled zdá není,a že nakonec budeš rád že seženeš něco zdravého bez ohledu na motorizaci

Nemusis se bat, ze by te udrzba dieselu od BMW vysla na stejne penize jako u toho TDCI od Mondea, ktereho se tolik bojis. Ve skutecnosti totiz bude mnohem drazsi.
Sestivalcovy diesel je pekna vec, ale servisni naklady u techto ojetin jsou ponekud krvave, respektive odpovidajici kategorii vozu.
Pocitej s tim, ze pokud koupis diesela za 200.000Kc je dost pravdepodobne, ze minimalne polovicku z teto castky das za dalsi servis. Minimalne co budes delat jsou vsechny vstriky (coz je v origo servisu sedmdesat tisic), predni napravu (cca padesat), mozna turbo (cca dalsich padesat) a mozna palivove cerpadlo (cca dvacet). Samozrejme neco se da poresit repasemi, neautorizovanym servisem a levnejsimi dily, nicmene i tak pocitej ze dat za servis takoveho auta sto litru je sranda.

Pocitej s tim, ze pokud koupis diesela za 200.000Kc je dost pravdepodobne, ze minimalne polovicku z teto castky das za dalsi servis. Minimalne co budes delat jsou vsechny vstriky (coz je v origo servisu sedmdesat tisic), predni napravu (cca padesat), mozna turbo (cca dalsich padesat) a mozna palivove cerpadlo (cca dvacet). Samozrejme neco se da poresit repasemi, neautorizovanym servisem a levnejsimi dily, nicmene i tak pocitej ze dat za servis takoveho auta sto litru je sranda.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Atila píše:Pocitej s tim, ze pokud koupis diesela za 200.000Kc je dost pravdepodobne, ze minimalne polovicku z teto castky das za dalsi servis. Minimalne co budes delat jsou vsechny vstriky (coz je v origo servisu sedmdesat tisic), predni napravu (cca padesat), mozna turbo (cca dalsich padesat) a mozna palivove cerpadlo (cca dvacet). Samozrejme neco se da poresit repasemi, neautorizovanym servisem a levnejsimi dily, nicmene i tak pocitej ze dat za servis takoveho auta sto litru je sranda.
Vstriky se daji vyresit za cca 35k, repase turba asi 10, naprava se da koupit na ebayi za zlomek ceny (5k+-) a clovek si to muze v podstate vymenit sam, ale porad to je 50k. Benzin sice bude zrat o neco vice, ale servis bude stat zlomek (minimalne mene vstriky a turbo, coz proste u auta s +-150k km hrozi dost akutne) a je treba si dobre spocitat, jestli uspora na spotrebe opravdu celkove uspori....Podle mych propoctu by clovek musel jezdit opravdu dost, aby se to vyplatilo.
Znam cloveka, ktery prohlasil, ze BMW je fakt super a jine auto by nechtel, akorat priste to bude benzin, protoze na ten diesel fakt nema. Diesel ma smysl v zemich jako Portuglasko, kde nafta stoji pulku co benzin, takze uspora je fakt zasadni. Ale tady az tak velky rozdil neni a servis je radove drazsi.
Jinak u e39 bych osobne nesel pod 2.5L, spise vice, aby se to trochu hybalo, je to tezka krava.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
doporučil bych ti benzínovou 528i... dle mě ideální střední motorizace téměř bez nákladů na údržbu v podovnání s diesly
525tds je nejslabší motorizace co se do e39 dávala takže nic moc, 525d v podstatě stejný motor ale o poznání slabší než 530d. Comonraily všech značek trpí stejnýmy problémy váha vzduchu/vstřiky/turbo a to stále dokola.
525tds je nejslabší motorizace co se do e39 dávala takže nic moc, 525d v podstatě stejný motor ale o poznání slabší než 530d. Comonraily všech značek trpí stejnýmy problémy váha vzduchu/vstřiky/turbo a to stále dokola.




