Mě taky ukazuje o 4-6litru méně. Třeba ted mám pruměrnou 6.2litru podle palubáku Ale skutečnost je 11-15litru LPG momentálně poslední tánkování 11,2litru.
tak uz to lpg mam taky, asi tyden.... spotreba, zatim jen priblizne spocitana je o 2-3 litry vyssi, auto jede na plyn krasne, mozna lehce slabsi vykon, ale je to malo poznat. zatim spokojenost... jedinnej problem nastal ted za posledni 2 dny - vzdy kdyz motor vic vytocim, cca nad 4 tisice ot. tak lpg zapipa jako ze uz doslo a prepne ne benzin... s tim tam jeste budu muset zajet at to doladi - ze by nejakej ucpanej filtr a poustelo to malo plynu? jinak neptun harfa...
paveld píše:tak uz to lpg mam taky, asi tyden.... spotreba, zatim jen priblizne spocitana je o 2-3 litry vyssi, auto jede na plyn krasne, mozna lehce slabsi vykon, ale je to malo poznat. zatim spokojenost... jedinnej problem nastal ted za posledni 2 dny - vzdy kdyz motor vic vytocim, cca nad 4 tisice ot. tak lpg zapipa jako ze uz doslo a prepne ne benzin... s tim tam jeste budu muset zajet at to doladi - ze by nejakej ucpanej filtr a poustelo to malo plynu? jinak neptun harfa...
Me ukazuje palubak vcelku presne, zda se mi ze i ekonomer ukazuje ok (vic nez na benzin:o)
Tady to co popisujes to vypada ze nestiha dodavat lpg, me se to obcas stava taky kdyz uz mam malo plynu a zrychluju opravdu jakoze plnej a vyssi otacky.. Jakej mas motor a jakej reduktor? Obyc nebo ten priplatkovej? Od 140kW uz by mel byt ten lepsi..
Hmm jinak taky ti to teda bere +2-3 litry jo? A vykon nizsi... Safra jsem si naivne myslel ze to bude brat tak o litr vic a vykon stejnej a houby../
No ja si naivne myslel taky to samy ale i tak si na to nestezuju, rozhodne to na ten plyn liny neni.
Kdyz mam malo plynu tak mi to delalo furt, stacilo trochu vic pridat a uz se mi to prepinalo na benzin...ale dela to i hned po natankovani, ne tolik ale dela. Prvne mi to prave udelalo kdyz jsem akorat natankoval a odjizdel od benzinky, tak me napadlo jestli jsem nenabral nejaky horsi plyn a neco se neucpalo. Reduktor budu mit asi nejakej zakladni, nevim o tom ze by tam davali lepsi. Je to 2litr - 110kW.
paveld píše:No ja si naivne myslel taky to samy ale i tak si na to nestezuju, rozhodne to na ten plyn liny neni. Kdyz mam malo plynu tak mi to delalo furt, stacilo trochu vic pridat a uz se mi to prepinalo na benzin...ale dela to i hned po natankovani, ne tolik ale dela. Prvne mi to prave udelalo kdyz jsem akorat natankoval a odjizdel od benzinky, tak me napadlo jestli jsem nenabral nejaky horsi plyn a neco se neucpalo. Reduktor budu mit asi nejakej zakladni, nevim o tom ze by tam davali lepsi. Je to 2litr - 110kW.
Mno jestli ti to dela kdyz mas malo plynu tak si myslim ze to je normalni a neresil bych - jestli se ti to stava kdyz jsi nabral plnou tak to muze byt tim ze se ti tam zasekava plovak ktery meri plyn - neber uplne total plnou a melo by to byt ok.. Taky se mi stalo, od te doby jak to zacne zpomalovat pri tankovani tak to vypnu a je to ok:)
paveld píše:Martyn: dik za tip.. je to mozny, jeste to proberu s tem, kde mi to delali. Plnou brat budu, uz tak se tam toho moc nevejde... mam nadrz na 35 litru.
nejspise bude malej tlak na reduktoru, je potreba ho prenstavit
paveld píše:tak uz to lpg mam taky, asi tyden.... spotreba, zatim jen priblizne spocitana je o 2-3 litry vyssi, auto jede na plyn krasne, mozna lehce slabsi vykon, ale je to malo poznat. zatim spokojenost... jedinnej problem nastal ted za posledni 2 dny - vzdy kdyz motor vic vytocim, cca nad 4 tisice ot. tak lpg zapipa jako ze uz doslo a prepne ne benzin... s tim tam jeste budu muset zajet at to doladi - ze by nejakej ucpanej filtr a poustelo to malo plynu? jinak neptun harfa...
Mám stejnej problém nad 5tisic otáček to nestíhá tlakovat a vypne se system nebo přepne na benzín ....záleží jak moc šlapu. Ale neřeším to protože vím že bych musel dávat silnější reduktor a ten kterej mám je do 150KW a nechapou že to proste nezvládne.
Jezdím na pohodu a nad 200km/h to stejně nejezdím. Jsem klobouk poslední dobou Pokud to pujde budu to řešit v létě.
Ja zjistil ze me tohle chovani ovlivnuje to, kde beru... ted jsem cca 7x za sebou bral plyn u osvedceny pumpy a problemy uplne vymyzeli, mohl jsem ten motor tocit jak jsem chtel a ok... vypinal az kdyz opravdu plyn dochazel.. ted jsem nabral jednou u jiny a lehce se mi to zase vratilo. V pristim tydnu jedu k nim na kontrolu, poptam se...
tak uz tam mam lpg sekvenci. Zda se mi ze kdyz rychle slapnu na plyn tak to pomalejc raguje. Tak mi rikali at netankuju na nejaky pumpe uz si nepamatuju nazev znacky plynu neco tak na tri pismena. Jinak mam tankovat flaga plyn, ceskej plyn, prima pliyn.
taky uvažuji nad lpg při dnešních cenách.potřeboval bych od vás poradit kde to montujou za solidní cenu.psal jsem několik mailů přišli mi odpovědi že za v6 zhruba průměr 34tis což se mi zdá dost drahý
milk píše:taky uvažuji nad lpg při dnešních cenách.potřeboval bych od vás poradit kde to montujou za solidní cenu.psal jsem několik mailů přišli mi odpovědi že za v6 zhruba průměr 34tis což se mi zdá dost drahý
Mozna se ti to zda drahy, ale je to pomerne realisticka cena.
milk píše:taky uvažuji nad lpg při dnešních cenách.potřeboval bych od vás poradit kde to montujou za solidní cenu.psal jsem několik mailů přišli mi odpovědi že za v6 zhruba průměr 34tis což se mi zdá dost drahý
Mozna se ti to zda drahy, ale je to pomerne realisticka cena.
cili se to vyplati az kolem 20tkm najetych...pri 10l benzinu spotrebe za 30Kc a 12l plynu za 20kc...
CZAirwolf píše:cili se to vyplati az kolem 20tkm najetych...pri 10l benzinu spotrebe za 30Kc a 12l plynu za 20kc...
Zalezi co mas za motoraci a kde jezdis. Treba do takove 540tky nebo 740tky jezdene ve meste se plyn vyplati v podstate kazdemu. I pri opravdu malem najezdu neni problem usetrit 25000Kc za rok, takze do dvou let je investice doma a uz se jenom vydelava.
Nevite nekdo jestli na netu neni neco jako vyhledavac LPG stanic? Docela by se mi to hodilo... znam v mistech kde jezdim jen par stanic a obcas kdyz vyjedu do neznama tak netusim... Ma to na strankach Shell, jinak jsem na nic nenarazil..