Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zavody na Dalnici

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#21 Příspěvek od airbone »

Dnes sa na mna lepil na dialnici jeden passat, nadpis vzadu nemal, takze neviem ci bol TDI. Nechal som ho predbehnut a hned som sa zaradil za nim a urval tomu trosku a tiez mozem povedat, ze nebolo jednoduche s nim drzat krok, nakoniec som to vzdal kvoli tomu, ze uz som mal na tachaci dost Urcite by som ho dal, ale ja sa nenecham len tak vyprovokovat k pretekom. Podla toho ako ten passat prasil, bud to bo V6 TDI 132kW, alebo benzin 2.8.
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#22 Příspěvek od mufman »

airbone píše:Dnes sa na mna lepil na dialnici jeden passat, nadpis vzadu nemal, takze neviem ci bol TDI. Nechal som ho predbehnut a hned som sa zaradil za nim a urval tomu trosku a tiez mozem povedat, ze nebolo jednoduche s nim drzat krok, nakoniec som to vzdal kvoli tomu, ze uz som mal na tachaci dost Urcite by som ho dal, ale ja sa nenecham len tak vyprovokovat k pretekom. Podla toho ako ten passat prasil, bud to bo V6 TDI 132kW, alebo benzin 2.8.


ještě člověk nezmí zapomenout na to W8, co tam strkali. To ma myslim jako jediny seriove vyfuky na obou stranach. Teda pokud myslis toho starsiho passata (B6).
NoCom
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od NoCom »

jj, ale toho asi poznas na prvni pohled, jak rikas ctyri loufy, a i vprevu ma W8 napis na masce...

ale tech 285PS tam moc nefunguje, i kdyz je to 4MOTION ... tim nechci rict, ze to nejede, jede, jak krava, ale jizdni vlastnosti nic moc...
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#24 Příspěvek od pepus »

NoCom píše:jj, ale toho asi poznas na prvni pohled, jak rikas ctyri loufy, a i vprevu ma W8 napis na masce...

ale tech 285PS tam moc nefunguje, i kdyz je to 4MOTION ... tim nechci rict, ze to nejede, jede, jak krava, ale jizdni vlastnosti nic moc...


jj, sem cetl na nekolika recenzich a rikaj tomu overpowered car (neboli ten motor tam nema co delat a navic to strasne zere ) :?

potrebovali si pripravit pudu pro phaeton a trochu zvednout image...
NoCom
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: ned 04.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od NoCom »

pepus píše:
NoCom píše:jj, ale toho asi poznas na prvni pohled, jak rikas ctyri loufy, a i vprevu ma W8 napis na masce...

ale tech 285PS tam moc nefunguje, i kdyz je to 4MOTION ... tim nechci rict, ze to nejede, jede, jak krava, ale jizdni vlastnosti nic moc...


jj, sem cetl na nekolika recenzich a rikaj tomu overpowered car (neboli ten motor tam nema co delat a navic to strasne zere ) :?

potrebovali si pripravit pudu pro phaeton a trochu zvednout image...


..asi tak nejak a presne, jak pises, zere to jak prorvany :) byl to spis takovej ulet, Phaeton byl taky krok vedle, kdyz nepocitam ty pohodlne sedacky, ty byli snad nej ve sve tride...

ted novy passat s s 3.0i z audi cca 255PS je na tom o poznani lip...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#26 Příspěvek od Kail »

No nevím,tak na rozjezd by TDSo určitě 2.0TDIčkařům podlehlo,protože odstupňování rychlostí je u TDS nic moc a do 2000ot to skoro nejede,ale jsem si jist že ve větších rychlostech nemá TDI šanci,TDI už poměrně brzo po překročení 100km/h docházej síly,zato TDS je tam teprve dostává :wink: ,ten šestivál je hold znát...
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#27 Příspěvek od pepus »

Kail píše:No nevím,tak na rozjezd by TDSo určitě 2.0TDIčkařům podlehlo,protože odstupňování rychlostí je u TDS nic moc a do 2000ot to skoro nejede,ale jsem si jist že ve větších rychlostech nemá TDI šanci,TDI už poměrně brzo po překročení 100km/h docházej síly,zato TDS je tam teprve dostává :wink: ,ten šestivál je hold znát...


sestival nesestival motor je to o 10 let starsi a sily dochazeji tak mozna 90ps TDIcku z oktavek, ta 136/140 ps varianta TDSku dokaze pekne zatopit
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#28 Příspěvek od tds »

pepus píše:
Kail píše:No nevím,tak na rozjezd by TDSo určitě 2.0TDIčkařům podlehlo,protože odstupňování rychlostí je u TDS nic moc a do 2000ot to skoro nejede,ale jsem si jist že ve větších rychlostech nemá TDI šanci,TDI už poměrně brzo po překročení 100km/h docházej síly,zato TDS je tam teprve dostává :wink: ,ten šestivál je hold znát...


sestival nesestival motor je to o 10 let starsi a sily dochazeji tak mozna 90ps TDIcku z oktavek, ta 136/140 ps varianta TDSku dokaze pekne zatopit

souhlasím. hlavně jde o váhu vozu
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#29 Příspěvek od airbone »

Neviem naco porovnavate 140PS z okty/passata so starym TDS, co je rozdiel niekolkych rokov. Tu by bolo na mieste oktavku/passat 140k zrovnavat s bmw 2,0d (163k) a myslim ze by hned bolo jasne, kto je v dieselovych motoroch panom.... A stary TDS? Vtedy si myslim, ze neboli TDI motory, ktore by tiez boli nejako extra konkurencie schopne... - oktavia 1.9 66kW, 81kW. To iste pre passat, neskor prisli modely PD 85kW a 96kW (az v roku 2001). Tak isto v roku 1998 - V6 TDI 110kW 2,5 , neskor V6 TDI 120 a 132kW (2002). Ten V6 bol v ponimani TDI konecne jeden poriadny motor, prve verzie sa sice vraj dost srali, ale konecne spravny tah a nadherny zvuk. Sam som mal V6 TDI v passate 99, a maximalna spokojnost. Mozem povedat, ze tah mal naozaj enormny.
Na mieste by bolo teda TDS porovnavat maximalne s prvou verziou V6TDI z roku 98, ktora mala 150 konikov. Mozem povedat, ze malo to vynikajuci tah, ale nikdy som sa nevozil v TDS, teda nemozem povedat ako by to dopadlo. Skromne si vsak myslim, ze V6 TDI malo mierne navrch, ten motor mal totiz na svoju dobu vazne dobry tah, hlavne vo vysokych otackach (do 2000ot bol dost lenivy). Ale myslim ze porovnavat TDS s novym koncernovym 2.0 140pk asi nebude prilis vhodne z hladiska velkeho vekoveho rozdielu. To skor s novymi BMW dieselami, a tam by TDI zostal pekne s hanbou pozadu...
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#30 Příspěvek od bmwfil »

Sranda je v tom, že i letité Tds se dá výkonově srovnávat se současným 2.0Tdi, což je vzhledem k minimálně 10letům rozdílu věku pro VW group ostuda jak Brno :idea:
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#31 Příspěvek od Atila »

bmwfil píše:Sranda je v tom, že i letité Tds se dá výkonově srovnávat se současným 2.0Tdi, což je vzhledem k minimálně 10letům rozdílu věku pro VW group ostuda jak Brno :idea:


To je samozrejme blabol. Bavime se o sice deset let starem, ale na svou dobu high endovem sestivalci versus sice nova, ale socialni ctyrhrnkova motorace. Co x18d? Taky ostuda, protoze ma podobny vykon jako ta 2.0TDI (105kW) a to jeste az od pristiho modeloveho roku?
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#32 Příspěvek od pepus »

Atila píše:
bmwfil píše:Sranda je v tom, že i letité Tds se dá výkonově srovnávat se současným 2.0Tdi, což je vzhledem k minimálně 10letům rozdílu věku pro VW group ostuda jak Brno :idea:


To je samozrejme blabol. Bavime se o sice deset let starem, ale na svou dobu high endovem sestivalci versus sice nova, ale socialni ctyrhrnkova motorace. Co x18d? Taky ostuda, protoze ma podobny vykon jako ta 2.0TDI (105kW) a to jeste az od pristiho modeloveho roku?


asi tak...
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od RuDoSh »

TDS a 10 let stary motor? :lol:
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od matal Moderátor »

TDS se prodává cca od roku 1991,tedy je to minimálně 16let stará záležitost.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#35 Příspěvek od fotobobo »

O vikendu jsem jel opet na dalnici, a nejaka blondynka si to tam valila v OII TDI tak 170 a docela ji to jelo. Nechal jsem ji predjet, a pak jsem se ji povesil s TDS na prdel. Napred se ji moc nechtelo uhybat, ale pak si to rozmyslela a uhla...To uz jsem tam mel ale 210 a docela spolehlive jsem ji zmizel :)

Ale nemam rad predhaneni se s nekym at all!
Tak ze E34 - E39 M5 na ne! A je klid :)
Nebo jeste 850 v manualu, a je klid taky.
vlukasek
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: stř 09.05.2007 00:00

#36 Příspěvek od vlukasek »

Atila píše:
bmwfil píše:Sranda je v tom, že i letité Tds se dá výkonově srovnávat se současným 2.0Tdi, což je vzhledem k minimálně 10letům rozdílu věku pro VW group ostuda jak Brno :idea:


To je samozrejme blabol. Bavime se o sice deset let starem, ale na svou dobu high endovem sestivalci versus sice nova, ale socialni ctyrhrnkova motorace. Co x18d? Taky ostuda, protoze ma podobny vykon jako ta 2.0TDI (105kW) a to jeste az od pristiho modeloveho roku?

Panove nechci delat chytreho,ale motor TDs byl na papire tak v roce 1988 a to VW nemelo nic podobneho jen Audi 2.5 TDI 5 ti valec 85 nebo 103kW.

Takze si myslim,ze pristi rok muzou TDSkari slavit kulate vyroci :birthday: :birthday:
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Marten »

Audi mělo 2,5 TDi 103 Kw až od roku 1994. Do té doby mělo jen 85 Kw. :idea:
Mutt
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pon 31.07.2006 00:00

#38 Příspěvek od Mutt »

neni to dlouho co jsem jel po D1 běžnou dálniční cestovní rychlostí (cca 170-180) a za mnou jela nová O2, musim říct mu to zřejmě jelo v podstatě stejně jako mě - když jsem byl občas nucen zpomalit třeba na 120 a pak na pětku zase zrychlovat na těch 180, tak se mě normálně pořád držel, by mě celkem zajimalo co v tom měl za motor, resp. vubec jestli to byl benzin nebo nafta
no celkem jsem čuměl, až si řikam jestli mi to nejede nějak malo (328i) :)
jinak ty nový passaty jedou pěkně, šéf má diesel 2,0, cca 200 koníků, šestikvalt a jede to pěkně, na dálnici mi ujíždí... člověk aby se už bál i posranýho dvoulitra ;-))
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od psena »

Mutt píše:neni to dlouho co jsem jel po D1 běžnou dálniční cestovní rychlostí (cca 170-180) a za mnou jela nová O2, musim říct mu to zřejmě jelo v podstatě stejně jako mě - když jsem byl občas nucen zpomalit třeba na 120 a pak na pětku zase zrychlovat na těch 180, tak se mě normálně pořád držel, by mě celkem zajimalo co v tom měl za motor, resp. vubec jestli to byl benzin nebo nafta
no celkem jsem čuměl, až si řikam jestli mi to nejede nějak malo (328i) :)
jinak ty nový passaty jedou pěkně, šéf má diesel 2,0, cca 200 koníků, šestikvalt a jede to pěkně, na dálnici mi ujíždí... člověk aby se už bál i posranýho dvoulitra ;-))

Pokud jsi nepodradil aspon na 4ku tak je jasny ze diesel ma vetsi tah a na pruznost ti da na frak.
Jinak co to ma sef za Passata?Nejsilnejsi ma 125KW a 0-100 za 8,6...to ti prece s 328 nemuze delat problemy.Ale je jasny, ze bez toceni do cervenyho uz to nepujde :D
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Maikl »

když už se tu píše i o tom uhýbání, tak se mi teď dost často stavá že mi, předemnou jedoucí vozidla, uhýbaj. Jezdim normálně, tak do kila, na nikoho neblikám, nelepim se nikomu na prdel..
tak teď nevím jestli je to dobře nebo špatně.. :roll: :D
Odpovědět