díky za typy

Každý odpružení ti zhoršuje možnost "urvat" kola a hrabat,protože lamelaKlakson píše:s tím povrchen tak nějak počítám, spíš mě zajímá, jestli je lepší odpružená nebo pevná. Nevíš kolik si za to říkaj u FERODA ?
no jo to máš recht, kurva to je dilemaFikop píše:Já osobně bych zvolil odpruženou lamelu. Už jen kvuli životnosti převodovky či diferenciálu. Ale kdo to má pro závody a má na to chechtáky tak ať si dá klidně neodpruženou.
JJ taky sem dal od SACHSEbavo píše:Každý odpružení ti zhoršuje možnost "urvat" kola a hrabat,protože lamelaKlakson píše:s tím povrchen tak nějak počítám, spíš mě zajímá, jestli je lepší odpružená nebo pevná. Nevíš kolik si za to říkaj u FERODA ?
tím propružením získá určitou setrvačnost a snadněji se smekne.
Dost možná už máš taky odpruženej dvouhmotovej setrvák.
Já dal teda
pevnou od Sachse