jde mi ale o něco jinýho-o brzdnou dráhu,resp. proč je na tom 2,5 o
tolik hůř,když mají (až na chlazenej zadek u 2,8)stejný brzdy a hmotnost??
Že by testovali auta na různejch gumách?
patras píše:me by spis zajimalo jak je to s tim sanim a moznosti zvyseni vykonu 328 komponentama z 325
nemam to potvrzeny, ale uz mi nekolik lidi rikalo ze kdyz sundam rohy z 328 a dam tam z 325 tak zvednu vykon o 5 az 10 kobylek... taky mam v planu to jednou vyzkouset, az prijde cas
patras píše:me by spis zajimalo jak je to s tim sanim a moznosti zvyseni vykonu 328 komponentama z 325
nekde jsem daval i primej link na graf z brzdy pred/po... bez čipu +18PS, s čipem skoro 40PS... (pri posunu kroutaku do vyssich otacek)
staci pohledat...
patras píše:me by spis zajimalo jak je to s tim sanim a moznosti zvyseni vykonu 328 komponentama z 325
nekde jsem daval i primej link na graf z brzdy pred/po... bez čipu +18PS, s čipem skoro 40PS... (pri posunu kroutaku do vyssich otacek)
staci pohledat...
sem prave hledal ale nejak me asi napadaj spatny klicovy slova
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET