Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Formule BMW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
martinm3
Registrovaný
Příspěvky: 775
Registrován: čtv 15.04.2004 00:00
Bydliště: South Čechy
Klubové ID: 92
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od martinm3 »

Super video :!: :wink: Ta jízda je libová :wink:
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12995
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Klubové ID: 119
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od matal Moderátor »

Videjka pěkný.. :wink:
a ta muzika k 1.mu videu ještě lepší..(Carl Orff-Carmina Burana)
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Baxon »

JFK píše:jestli se bude na co koukat, tak team BMW to urcite nebude... velky uspech bude, kdyz dojede v zavode aspon jedno auto na bodech... a o jezdcich se vyjadrovat nebudu, Jack mel odejit uz pred peti rokama... nevim z jakeho duvodu si od toho tady nekdo neco slibuje, jedine snad z lasky k znacce, ale kvuli tomu ta Fjednicka nepojede ani o setinu rychleji, takze nevim nevim...
Buď trochu optimista :)
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#24 Příspěvek od Pavel H »

alp píše:Maximální akcelerace pístů v motoru BMW P86 je 10 000 g. Jejich rychlost při plném výkonu je 40 m/s, což představuje zrychlení z 0 na 100km/h za 0,3 tisíciny sekundy. Na ojnici přitom působí síla téměř 3 tun.

Během průměrného závodu (300 km) dojde v motoru přibližně k 8 milionům zážehů.

Pro závodní, testovací i zkušební účely se vyrobí 200 exemplářů osmiválce BMW P86. Před jeho prvním testem 28. listopadu 2005 bylo zhotoveno 1329 nákresů v systému CAD.

Výroba sedačky pro jezdce (včetně vytvarování a odlití formy) trvá 24 pracovních hodin. Hotová sedačka váží mezi 2000 a 3000 gramy.

Nejméně 8 hodin potřebují mechanici týmu na rozložení, prozkoumání a opětovné složení vozu po nedělním závodě.

Tým spotřebuje během jediného závodního víkendu až 1200 litrů benzínu, mezi 60 a 80 litry motorového oleje a až 30 litrů oleje do převodovky.
Odkud to čerpáš?
lupik
Registrovaný
Příspěvky: 1277
Registrován: sob 12.07.2003 00:00
Bydliště: KT
Klubové ID: 479

#25 Příspěvek od lupik »

Pavel H píše:
alp píše:Maximální akcelerace pístů v motoru BMW P86 je 10 000 g. Jejich rychlost při plném výkonu je 40 m/s, což představuje zrychlení z 0 na 100km/h za 0,3 tisíciny sekundy. Na ojnici přitom působí síla téměř 3 tun.

Během průměrného závodu (300 km) dojde v motoru přibližně k 8 milionům zážehů.

Pro závodní, testovací i zkušební účely se vyrobí 200 exemplářů osmiválce BMW P86. Před jeho prvním testem 28. listopadu 2005 bylo zhotoveno 1329 nákresů v systému CAD.

Výroba sedačky pro jezdce (včetně vytvarování a odlití formy) trvá 24 pracovních hodin. Hotová sedačka váží mezi 2000 a 3000 gramy.

Nejméně 8 hodin potřebují mechanici týmu na rozložení, prozkoumání a opětovné složení vozu po nedělním závodě.

Tým spotřebuje během jediného závodního víkendu až 1200 litrů benzínu, mezi 60 a 80 litry motorového oleje a až 30 litrů oleje do převodovky.
Odkud to čerpáš?
nemá co dělat, tak si vymejšlí :lol: :lol: :lol: 8)
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#26 Příspěvek od Pavel H »

On ma ten Alp pravdu. Ostatne jako vzdy :D :D :D . Fakt to tam je.
http://www.formule.cz/formule/index.php ... lanku=5844
Odpovědět