Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085 Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:
#1
Příspěvek
od bpytlik » čtv 06.01.2005 23:04
Caute, tak jsem nahodou narazil na to, ze z3m coupe ma od roku 2000 (podle etk) s54 motor, co se dava do e46 m3. Ale jenom 5ti kvalt. By me zajimalo jestli to ma taky 343ps, nebo min a jake to ma pak 0-100....Sem to nikde nenasel
Jestli to ma fuckt 343ps tak to musi jakekoliv jine Mko (uz jenom kvuli vaze a vetsi "motokarovitosti") roznest na kopytech...
Hanz
Člen Klubu
Příspěvky: 6214 Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6
#2
Příspěvek
od Hanz » pát 07.01.2005 10:00
jednou jsem cetl srovnani vsech M-hracek, tohle nema 6kvalt, pze uz se tam nevesel
0-100km/h to melo nejlepsi, na okruhu to bylo jedno z horsich casove, ale nejzabavnejsi, kvuli pretacivosti
“Ability is what you're capable of doing.”
patras
Čestný člen
Příspěvky: 7095 Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od patras » pát 07.01.2005 12:11
S54 v M roadster melo 325 koni
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085 Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od bpytlik » pát 07.01.2005 12:43
patras píše: S54 v M roadster melo 325 koni
a duvod?? kdyz je to stejny motor, tak by nemel byt problem se dostat na tech 343...
M3maniac
Čestný člen
Příspěvky: 6970 Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76
#5
Příspěvek
od M3maniac » pát 07.01.2005 12:50
bpytlik píše: patras píše: S54 v M roadster melo 325 koni
a duvod?? kdyz je to stejny motor, tak by nemel byt problem se dostat na tech 343...
No asi věděli co ten podvozek snese a taky ta 6ka trochu chybí....
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435 Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356
#6
Příspěvek
od Martinéz » sob 08.01.2005 20:50
Tak tak, ten snizenej vykon ma urcite svuj racionalni duvod.. na 343k by urcite nemeli problem bejt. Rekl bych, ze pes bude zakopanej nekde v koncepci auta..
LOPOLO
Čestný člen
Příspěvky: 8324 Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1
#7
Příspěvek
od LOPOLO » sob 08.01.2005 20:52
bpytlik píše: patras píše: S54 v M roadster melo 325 koni
a duvod?? kdyz je to stejny motor, tak by nemel byt problem se dostat na tech 343...
tusim ze tam byl problem se sanim ktery bylo jiny nez u jinejch M a tim byl i trozku nizsi vykon
patras
Čestný člen
Příspěvky: 7095 Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od patras » ned 09.01.2005 14:20
stejne je ten vykon vice nez brutalni na takovy prditko !!!
ja myslel ze M3maniak rekne ze je to proto, protoze zaveseni zadnich kol na Z3 je z compacta E36 a ten by to nesnesl
...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
M3maniac
Čestný člen
Příspěvky: 6970 Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76
#9
Příspěvek
od M3maniac » ned 09.01.2005 19:20
patras píše: stejne je ten vykon vice nez brutalni na takovy prditko !!!
ja myslel ze M3maniak rekne ze je to proto, protoze zaveseni zadnich kol na Z3 je z compacta E36 a ten by to nesnesl
...
no to přece všichni ví,že je to náprava s e30ky
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883 Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od Zave » ned 09.01.2005 19:26
M3maniac píše: patras píše: stejne je ten vykon vice nez brutalni na takovy prditko !!!
ja myslel ze M3maniak rekne ze je to proto, protoze zaveseni zadnich kol na Z3 je z compacta E36 a ten by to nesnesl
...
no to přece všichni ví,že je to náprava s e30ky
a do e30 se davala naprava ze škodoFky
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589 Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044
#11
Příspěvek
od Filozof » pon 10.01.2005 01:21
Zave_M50 píše: M3maniac píše: patras píše: stejne je ten vykon vice nez brutalni na takovy prditko !!!
ja myslel ze M3maniak rekne ze je to proto, protoze zaveseni zadnich kol na Z3 je z compacta E36 a ten by to nesnesl
...
no to přece všichni ví,že je to náprava s e30ky
a do e30 se davala naprava ze škodoFky
Jasně a škodofffka má nápravu z trakaře
Fenri
Registrovaný
Příspěvky: 1526 Registrován: pát 23.07.2004 00:00
Klubové ID: 120
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od Fenri » pon 10.01.2005 04:41
Filozof píše: Zave_M50 píše: M3maniac píše:
no to přece všichni ví,že je to náprava s e30ky
a do e30 se davala naprava ze škodoFky
Jasně a škodofffka má nápravu z trakaře
A trakař? Z jízdního kola! hotovo.........
patras
Čestný člen
Příspěvky: 7095 Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od patras » pon 10.01.2005 10:07
jak jedna poznamka dokaze rozproudit debatu uplne o hovne
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
M3maniac
Čestný člen
Příspěvky: 6970 Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76
#14
Příspěvek
od M3maniac » pon 10.01.2005 11:12
patras píše: jak jedna poznamka dokaze rozproudit debatu uplne o hovne
jojo,přesně třak,tvoje jedna debilní poznámka
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808 Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan
#15
Příspěvek
od abdul » pon 10.01.2005 11:54
no ja myslim ze tech 18 koni tam urcite nechybi proto, ze by ta kara uz 18 koni navic proste nesnesla...
to opravdu nebude ten duvod... stejne tak si nemyslim ze ma o 18 koni min protoze nema sestikvalt, jak tu zaznelo...
veril bych ze diky nejakemu prostorovemu problemu se sanim je seskrcena o tech 18 koniku... proc tam nedavali 6-kvalt nevim, jestli se jim tam nevesel? no i to je mozny... zajimalo by me co je ten 5-kvalt zac... jestli je to prevod specielne pro z3m, nebo je to normalne prevod z M3 3,0?
patras
Čestný člen
Příspěvky: 7095 Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:
#16
Příspěvek
od patras » pon 10.01.2005 13:13
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET