Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koktávka vs BMW 3 ?!
nevim jaky Quattroporte je ikdyz uz sem za nim jel na danici (bohuzel sem ho nevidel ze predu, nepodarilo se mi predjet), ale o sedmicce si nemyslim nic moc - nevim jaky ma jizdni vlastnosti ale desingRedBaron píše: Quattroporte má zázračný dar zmenšit se kolem vás. Čím rychleji jedete, tím méně si uvědomujete jeho velikost. Je to tisíckrát omleté klišé, ale žádná jiná slova nemohou vystihnout ten zážitek lépe. Tohle Maserati hraje úplně jinou ligu než jeho oficiální konkurence a konstruktérům BMW, kteří se tak rádi chlubí "sportovní" charakteristikou sedmičky, nastavuje nepříjemně křivé zrcadlo. Jinak znamenitá řada 7 ve srovnání s Quattroporte skotačí s grácií dvoupodlažního autobusu, o A8 a třídě S ani nemluvě. Uvnitř vás sice nečekají otočné ovladače ANRpOP (Absolutně Nepřehledné Rozhranní pro Odvádění Pozornosti), výklopné displeje a seřiditelná v tolika směrech, že na pouhé nastavení opěradla potřebujete manuál, ale dostanete veškeré pohodlí, které můžete kdy potřebovat a ještě pořádnou porci navíc.
Jedině domluvit a když to nepůjd, povolit mu jen zápis od xx starých témat(očekával bych, že to půjde, i když to není std.fce)patras píše:to ja vim .. ale nechce se mi kvuli tomu ty temata zamykatSpeedy píše:Páč nahání příspěvky, dělá to u káždého 2.tématu..patras píše:proc probouzis pres pul roku stary prispevky ???
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
jenze tatra bylo auto, ktery melo dusi !!! skoda je mrtvola ...Kot3l píše:kdyby tomu tak bylo skoda > bmw, tak bych si nestezoval, dyt by to bylo nadherny kdyby na nemeckym trhu sahali po oktavkach, pac by byly lepsejsi, nez bmw a mb... a my bychom jezdili v "ceskym aute"
dyt tatraplan lital pres 150 a to byl z 50roku +/-....)))
treba TATRA MTX

BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
chtel sem tim rict, ze by nebylo od veci mit ceskou automobilku nekde na spici.patras píše:jenze tatra bylo auto, ktery melo dusi !!! skoda je mrtvola ...Kot3l píše:kdyby tomu tak bylo skoda > bmw, tak bych si nestezoval, dyt by to bylo nadherny kdyby na nemeckym trhu sahali po oktavkach, pac by byly lepsejsi, nez bmw a mb... a my bychom jezdili v "ceskym aute"
dyt tatraplan lital pres 150 a to byl z 50roku +/-....)))
treba TATRA MTX
kdyz uz mluvime o tatre, tak nekde v nevade ji pouzivaji hasici, jako jedina obstala v testech, nevim co vsechno s ni delali, ale aspon nekde svitlo....
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
MTX SE JIM OPRAVDU POVEDLO AKORAT SE NA TO VYBODLI ALE U SKODY SE MI TAKY LIBILA SKODA TUDOR COUPE A KVULI KONCERNU WV TO POHRBILI 

E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Tudor by byla moc velká konkurence toho "vůdce", nemohli by se na hakenkreuzlery jednou vys*at a postavit konečně pořádný auto?...
Tatra je bohužel už legenda, třeba můj sen byla vždycky T603, vidlicový, vzduchen chlazený osmivál, V-max až 170km/h, ale tato rychlost ji zabíjí, navíc ubrzdi takto řítící se kolos bubnovými brzdami
Tatra je bohužel už legenda, třeba můj sen byla vždycky T603, vidlicový, vzduchen chlazený osmivál, V-max až 170km/h, ale tato rychlost ji zabíjí, navíc ubrzdi takto řítící se kolos bubnovými brzdami
