Lion píše:No ty vole Tak to je brutus...Ten výkon tam holt je jak si s tím pěkně hraje...
Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.
Lion píše:No ty vole Tak to je brutus...Ten výkon tam holt je jak si s tím pěkně hraje...
Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.
Prdel je to ale dobrá
proto říkám, že mě bude stačit těch 600 poníků Momentálně práce stojí, ale na autě zmizelo již 450 kg (pouze interier!), dalších 100-200 ještě zmizí (okna, klima, kapota apod...) Takže finální váha kolem 1350...
Lion píše:No ty vole Tak to je brutus...Ten výkon tam holt je jak si s tím pěkně hraje...
Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.
Prdel je to ale dobrá
proto říkám, že mě bude stačit těch 600 poníků Momentálně práce stojí, ale na autě zmizelo již 450 kg (pouze interier!), dalších 100-200 ještě zmizí (okna, klima, kapota apod...) Takže finální váha kolem 1350...
neverim ze interier ma 450kg....vsecky sedacky max. 100kg a kde chces nabrat dalsich 350kg by me vazne zajimalo
RedBaron píše:[quote="Lion"]No ty vole Tak to je brutus...Ten výkon tam holt je jak si s tím pěkně hraje...
Ten výkon tam je, ale bohužel jak je vidět, nejde nějak spolehlivě dávkovat. Jede s tím jak posranej a na rovině je připravenej srovnat zadek když dá na chvíli 3/4 plynu. Myslím, že tato úprava bez pohonu 4x4 nebo alespoň zadních slicků 345/25/19 silně postrádá smysl.
Prdel je to ale dobrá
proto říkám, že mě bude stačit těch 600 poníků Momentálně práce stojí, ale na autě zmizelo již 450 kg (pouze interier!), dalších 100-200 ještě zmizí (okna, klima, kapota apod...) Takže finální váha kolem 1350...
neverim ze interier ma 450kg....vsecky sedacky max. 100kg a kde chces nabrat dalsich 350kg by me vazne zajimalo [/quote]
Hahaha sedacky max 100kg... Tak mozna u meho TDSa...
Jasně že e39ku M5. Jsem se bavil s o tom s robertem a fandím mu. Doufám že tam dáš pak nějaké pořádné kola aby jsi přenesl výkon auta.
No a na dráze to půjde určitě dost poznat oproti klasické M5.
Muj tip je cca 4sec 0-100km maximalka někde 350km/h
No ale záleží na převodovce atd. jestli to bude laděný spíše na sprint nebo ....
sedacky z M5 nemaj 100 kg ale i se zadni lavici 180:). A jenom svazky k airbagum maji dohromady 20 (cumel jsem na to jako puk jak ten jeden svazek vypadá, dalo by se na nem splhat na Everest), cela elektrika ma dohromady 80...atd