Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosim o Vase nazory ke koupi jedny 525i + Fotky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: ned 24.08.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vcera jsem se byl mrknout na jednu 525i, podle toho co mi o ni napsal majitel( timto ho pozdravuji) jsem se docela tesil ze by to mohl byt jeden z tech lepsich kousku.
vybavu ma el.okna,el.zrcatka,xenony,klima-naplnena 2 mesice,vyhrivane sedacky,velky palubni pocitac,pin kod,5x klic s dalkou.. Olej vydrzi tak asi jeste 8000km,kotouce a desticky jsou nove,kola nova,gumy konci tuhle sezonu,ramena a klouby ok.novy kompresor klima a nova vodni pumpa.takze jedina investice bude plna nadrz............ a prevod a povine ruceni. do budoucna lze jen cekat vymenu loziska na kardanu,neni ted akutni,ale asi bude potreba.financne je to minimalni investice,do 1500,- muzu ti do domluvit v mem servisu kde mi opravuji bmw,bez alu pedalu,cd,tv a dvd je za 150000,- Nic jineho z nej neberu.i kola zustavaji.jsou nova 2 mesice. Jinak jsem 2 majitel,koupeno v BMW CR,servisovano v BMW(Autec),servisni knizka,veskere dokumenty,5 original klicu,nove kotouce,filtr,olej,vodni pumpa,klimatizace naplnena 2 mesice atd. atd.
najeto 220000 km,prodavam,protoze jsem koupil 740i. abych mel stejneho zrouta jako jsem ja:-))
Vzal jsem si sebou kamarada automechanika jelikoz autum moc nerozumim.
Me dojmy : Vzhled exterieru - je velice hezky na me mozna az moc .
Sem tam nejaka odreninka neco jako 2 cm oderky od ruznych predmetu ( neni jich tam moc) Jedna promacklinka z boku v mistech kufru a pak u predniho naraznicku ja trochu ryha zrejme jiz opravena.
Vzhled interier - interier pusobi docela zanovne, sedacky nejsou vysezele neni to kuze ale jsou v pohode(nejsou elektricke ale maji vyhrev).
Az na koberecky u ridice a spolujezdce je to fakt parada.
Motor - 525i Vanos 192 hp ( kolik je tam koni dnes nevim )
To co psal ze vymnenoval mi kamarad potvrdil. Zvuk motoru je pry super .
Pocit z jizdy byl pozitivni, hezkej zatach tichy chod. Pri nastartovani se auto ani nepohlo s radickou to taky ani necuklo. Razeni jde plynule no problem.
Tak a ted ty spatnosti - pri seslanuti plynu na zem se zacalysirit vybrace z mist pod radici pakou - majitel tvrdi ze to jsou ty loziska
na kardanu delalo to na jednicky a dvojku ale fakt to bylo docela hutny na 3 4 5 to je lo uplne vinko.
Po asi minute jizdy kamarad zjistil ze je pravy predni lozisko na vymenu.
brzdy v poho avsak asi po 10 minutach jizdy pri prudkem brzdeni z kopce to trochu zahazelo nebyl jsem si jistej jestli to je nerovnosti vozovky ci co ale bylo to trochu zvalstni proste to hazelo ze strany na stranu.
A posledni velice znepokojiva vec je ze sviti kontrolka pytle majitel neco rikal ze to vodpoji nebo co ja jsem ho moc nevnimal .
Tak to jsou zatim asi vsechny neduhy co jsme zjistili
Jeste dodam ze to je kupovano v Autecu v 95 prdni majitel to servisoval pouze v BMW a to do doby nez to koupil soucasny majitel ktery dale vedl servisni knizku a opravy byly provadeny u jeho mechanika ktery dela jen BMW.
Tak a nyni by me zajimaly Vase nazory potreboval bych vedet kde zjistim cislo karoserie ktere by melo sedet s technicakem ci co atd ...
Fotky dodam dnes vecer
Diky za reakce
vybavu ma el.okna,el.zrcatka,xenony,klima-naplnena 2 mesice,vyhrivane sedacky,velky palubni pocitac,pin kod,5x klic s dalkou.. Olej vydrzi tak asi jeste 8000km,kotouce a desticky jsou nove,kola nova,gumy konci tuhle sezonu,ramena a klouby ok.novy kompresor klima a nova vodni pumpa.takze jedina investice bude plna nadrz............ a prevod a povine ruceni. do budoucna lze jen cekat vymenu loziska na kardanu,neni ted akutni,ale asi bude potreba.financne je to minimalni investice,do 1500,- muzu ti do domluvit v mem servisu kde mi opravuji bmw,bez alu pedalu,cd,tv a dvd je za 150000,- Nic jineho z nej neberu.i kola zustavaji.jsou nova 2 mesice. Jinak jsem 2 majitel,koupeno v BMW CR,servisovano v BMW(Autec),servisni knizka,veskere dokumenty,5 original klicu,nove kotouce,filtr,olej,vodni pumpa,klimatizace naplnena 2 mesice atd. atd.
najeto 220000 km,prodavam,protoze jsem koupil 740i. abych mel stejneho zrouta jako jsem ja:-))
Vzal jsem si sebou kamarada automechanika jelikoz autum moc nerozumim.
Me dojmy : Vzhled exterieru - je velice hezky na me mozna az moc .
Sem tam nejaka odreninka neco jako 2 cm oderky od ruznych predmetu ( neni jich tam moc) Jedna promacklinka z boku v mistech kufru a pak u predniho naraznicku ja trochu ryha zrejme jiz opravena.
Vzhled interier - interier pusobi docela zanovne, sedacky nejsou vysezele neni to kuze ale jsou v pohode(nejsou elektricke ale maji vyhrev).
Az na koberecky u ridice a spolujezdce je to fakt parada.
Motor - 525i Vanos 192 hp ( kolik je tam koni dnes nevim )
To co psal ze vymnenoval mi kamarad potvrdil. Zvuk motoru je pry super .
Pocit z jizdy byl pozitivni, hezkej zatach tichy chod. Pri nastartovani se auto ani nepohlo s radickou to taky ani necuklo. Razeni jde plynule no problem.
Tak a ted ty spatnosti - pri seslanuti plynu na zem se zacalysirit vybrace z mist pod radici pakou - majitel tvrdi ze to jsou ty loziska
na kardanu delalo to na jednicky a dvojku ale fakt to bylo docela hutny na 3 4 5 to je lo uplne vinko.
Po asi minute jizdy kamarad zjistil ze je pravy predni lozisko na vymenu.
brzdy v poho avsak asi po 10 minutach jizdy pri prudkem brzdeni z kopce to trochu zahazelo nebyl jsem si jistej jestli to je nerovnosti vozovky ci co ale bylo to trochu zvalstni proste to hazelo ze strany na stranu.
A posledni velice znepokojiva vec je ze sviti kontrolka pytle majitel neco rikal ze to vodpoji nebo co ja jsem ho moc nevnimal .
Tak to jsou zatim asi vsechny neduhy co jsme zjistili
Jeste dodam ze to je kupovano v Autecu v 95 prdni majitel to servisoval pouze v BMW a to do doby nez to koupil soucasny majitel ktery dale vedl servisni knizku a opravy byly provadeny u jeho mechanika ktery dela jen BMW.
Tak a nyni by me zajimaly Vase nazory potreboval bych vedet kde zjistim cislo karoserie ktere by melo sedet s technicakem ci co atd ...
Fotky dodam dnes vecer
Diky za reakce
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Předem je nutné si uvedomit, že kupuješ auto starý 9 let.
Tudíž nemůže být vše OK a nějáká ta investice tě určitě čeká.
Ty zavady nejsou tak velký a pokud je to auto celkově OK tak se vyplatí to opravit.
S pytlem musíš na diagnostiku. Treba jen někdo rozpojil konektor a stačí smazat chybu.
Cena 150 000 bude odpovidající pokud to auto je opravdu perfektní.
Oni se E34 pohybujou ve velkem rozmení, ale taky v ruzných stavech.
VIN maš pod předním oknem když otevřeš kapotu.
Hodoit do VIN dekoderu a zjistiš přesny věci o autě.
Každopádně bych hnedka něchal vyměnit olej jak v motoru tak i převodovce. Jistota je jistota.
Taky nezapomenout na chladící kapalinu a podivat se jak je na tom brzdovka a olej v zadním diferáku.
Tudíž nemůže být vše OK a nějáká ta investice tě určitě čeká.
Ty zavady nejsou tak velký a pokud je to auto celkově OK tak se vyplatí to opravit.
S pytlem musíš na diagnostiku. Treba jen někdo rozpojil konektor a stačí smazat chybu.
Cena 150 000 bude odpovidající pokud to auto je opravdu perfektní.
Oni se E34 pohybujou ve velkem rozmení, ale taky v ruzných stavech.
VIN maš pod předním oknem když otevřeš kapotu.
Hodoit do VIN dekoderu a zjistiš přesny věci o autě.
Každopádně bych hnedka něchal vyměnit olej jak v motoru tak i převodovce. Jistota je jistota.
Taky nezapomenout na chladící kapalinu a podivat se jak je na tom brzdovka a olej v zadním diferáku.
schinach píše:Prectou mi ten vin kod i v ne BMW servisu ?
pokud tam maji internet nebo etk

staci kdyz ten vin budes vedet
pak poslednich 7 znaku vloz sem

http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: ned 24.08.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim - Tak jsem byl vcera u bychla na predprodejni prohlidce s tou karou a napsali mi.. " Vadné " : středová + krajní spojovací tyč, přední tlumiče , silentbloky převodovky, zadni brzd.destičky , chladič, velká vůle na sloupku řízení, ohnutá přední nápravnice , nefunkční ruční brzda , vadné zadní tlumiče , spojkový váleček , spojka. Havarováno na Lpčást .
elektrika - zná 6 klíčů - majitel ma 5 klíčů
motor ok
No popravdě docela huste že.
Lukas mi to spocital na 40 - 50 klacků.
Takze asi tak.
Jeste ze jsem sel na tu prohlidku timto dekuji Lukasovi od bychla.
elektrika - zná 6 klíčů - majitel ma 5 klíčů
motor ok
No popravdě docela huste že.
Lukas mi to spocital na 40 - 50 klacků.
Takze asi tak.
Jeste ze jsem sel na tu prohlidku timto dekuji Lukasovi od bychla.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
schinach píše:Zdravim - Tak jsem byl vcera u bychla na predprodejni prohlidce s tou karou a napsali mi.. " Vadné " : středová + krajní spojovací tyč, přední tlumiče , silentbloky převodovky, zadni brzd.destičky , chladič, velká vůle na sloupku řízení, ohnutá přední nápravnice , nefunkční ruční brzda , vadné zadní tlumiče , spojkový váleček , spojka. Havarováno na Lpčást .
elektrika - zná 6 klíčů - majitel ma 5 klíčů
motor ok
No popravdě docela huste že.
Lukas mi to spocital na 40 - 50 klacků.
Takze asi tak.
Jeste ze jsem sel na tu prohlidku timto dekuji Lukasovi od bychla.
No na kazdem aute typu E34 neco urcite najdou.
schinach píše:Zdravim - Tak jsem byl vcera u bychla na predprodejni prohlidce s tou karou a napsali mi.. " Vadné " : středová + krajní spojovací tyč, přední tlumiče , silentbloky převodovky, zadni brzd.destičky , chladič, velká vůle na sloupku řízení, ohnutá přední nápravnice , nefunkční ruční brzda , vadné zadní tlumiče , spojkový váleček , spojka. Havarováno na Lpčást .
elektrika - zná 6 klíčů - majitel ma 5 klíčů
motor ok
No popravdě docela huste že.
Lukas mi to spocital na 40 - 50 klacků.
Takze asi tak.
Jeste ze jsem sel na tu prohlidku timto dekuji Lukasovi od bychla.
kolik stala ta prohlidka?
