http://www.lexani.cz/vyprodej/vyprodej.htm - úplně dole
Zařízení pro "šlehající plameny z výfuku" ????
-
Fenri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1526
- Registrován: pát 23.07.2004 00:00
- Klubové ID: 120
-
MikeT
- Registrovaný
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 13.07.2004 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
Klakson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
-
Pyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 5017
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Klubové ID: 367
Mno Tobě snad ani při plným kotli nejde paliwo z wejlaufu nebo snad jo?Klakson píše:blbost, ale někde jsem četl že stačí dát na konec výfuku klasickou svíčku a po zmáčknutí ovládacího tlačítka když máte plnej knedlik by se měla zapálit nespálená směs ve výfuku, ale to možná fachá tak u karburátoru
Že by wentily? Ze by to byl tygl?
-
Klakson
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Je to pěkná píčovina, na bávo bych to nedal, v lepším případě Ti to opálí lak a nárazník, v horším to umí roztrhnout vejfuk.
Z principu však je to přebraný ze závoďáků, kde to spalovlao směs za turbem, aby při ubrání plynu turbo neztratilo otáčky a tím se zrušil turboefekt(díra při znovusešlápnutí plynu)
Z principu však je to přebraný ze závoďáků, kde to spalovlao směs za turbem, aby při ubrání plynu turbo neztratilo otáčky a tím se zrušil turboefekt(díra při znovusešlápnutí plynu)
-
Hanz
- Člen Klubu
- Příspěvky: 6220
- Registrován: úte 16.07.2002 00:00
- Bydliště: 335i
- Klubové ID: 6
-
Fenri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1526
- Registrován: pát 23.07.2004 00:00
- Klubové ID: 120
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
-
530DAT
- Registrovaný
- Příspěvky: 553
- Registrován: stř 31.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
MikeT
- Registrovaný
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 13.07.2004 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
Myslím, že v tomto případě jde jenom o efekt pro oko a jinak to je pouhá atrapa. Systémy, který používají soutěžní auta jsou mnohem sofistikovanější než tato debilní krabička se vše říajícím názvem >Zařízení pro "šlehající plameny z výfuku"<.Speedy píše:Je to pěkná píčovina, na bávo bych to nedal, v lepším případě Ti to opálí lak a nárazník, v horším to umí roztrhnout vejfuk.
Z principu však je to přebraný ze závoďáků, kde to spalovlao směs za turbem, aby při ubrání plynu turbo neztratilo otáčky a tím se zrušil turboefekt(díra při znovusešlápnutí plynu)
Toto se psalo při představení Fabie WRC:
Důležitým prvkem je přitom eliminování tzv. turboefektu, tedy zkrácení reakční doby motoru na sešlápnutí plynového pedálu. To je kromě jiného realizováno tzv. ALS systémem (z angličtiny Anti Lag System). Díky dodatečnému spalování nespáleného paliva ve sběrném výfukovém potrubí umožňuje systém ALS zachování pracovních otáček turbodmychadla i po uvolnění plynového pedálu. Tento komplikovaný proces je řízen řídicí jednotkou motoru v závislosti na mnoha parametrech, jako jsou otáčky motoru a turbodmychadla, teplota, okamžik zážehu, množství vstřikovaného paliva, plnicí tlak, poloha škrticí klapky atd.
-
DejvX
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: stř 15.10.2003 00:00
Presne jak pisete prede mnou,
toto zarizeni neni na efekt a pro radost pro oko, ale ma svoji funkci.
Jak jiz MikeT psal, vse je docela slozite zarizeni, ktere mam ten pocit vstrikuje palivo do vyfukoveho ustroji (tim ty plameny) aby doslo k podtlaku a udrzelo to turbo v pracovnim cyklu a zkratila se tim reakcni doba turba (respektive uplne eliminovala).
Jinak za "bura" pekna pikacovina, necha se za to koupit vice, treba 200 litru benalu.
toto zarizeni neni na efekt a pro radost pro oko, ale ma svoji funkci.
Jak jiz MikeT psal, vse je docela slozite zarizeni, ktere mam ten pocit vstrikuje palivo do vyfukoveho ustroji (tim ty plameny) aby doslo k podtlaku a udrzelo to turbo v pracovnim cyklu a zkratila se tim reakcni doba turba (respektive uplne eliminovala).
Jinak za "bura" pekna pikacovina, necha se za to koupit vice, treba 200 litru benalu.
-
Fenri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1526
- Registrován: pát 23.07.2004 00:00
- Klubové ID: 120
Ty seš celkem mimo ne? Mike psal, že je to atrapa,tzn že to neplní tu funkci, kterou popisoval kurzívou...DejvX píše:Presne jak pisete prede mnou,
toto zarizeni neni na efekt a pro radost pro oko, ale ma svoji funkci.
Jak jiz MikeT psal, vse je docela slozite zarizeni, ktere mam ten pocit vstrikuje palivo do vyfukoveho ustroji (tim ty plameny) aby doslo k podtlaku a udrzelo to turbo v pracovnim cyklu a zkratila se tim reakcni doba turba (respektive uplne eliminovala).
Jinak za "bura" pekna pikacovina, necha se za to koupit vice, treba 200 litru benalu.
-
DejvX
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: stř 15.10.2003 00:00
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Fenri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1526
- Registrován: pát 23.07.2004 00:00
- Klubové ID: 120
MikeT: "v tomto případě jde jenom o efekt pro oko a jinak to je pouhá atrapa"DejvX píše:No ja bych rekl ze to MikeT nazval picovinou s cimz souhlasim, a jedna z casti jeho prispevku byl vlozeny text (nejaky uryvek) s cimz tez souhlasim.
Takze vo co go
DejvX: "toto zarizeni neni na efekt a pro radost pro oko, ale ma svoji funkci."
P.S.: pročti si to...
-
DejvX
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: stř 15.10.2003 00:00
-
DejvX
- Registrovaný
- Příspěvky: 53
- Registrován: stř 15.10.2003 00:00
