Tak jsem se dneska naposledy rozloučil s mou milovanou 635CSi. Po čtyřech mrtvých měsících najednou přijel starší pán se 750i, nechal se svézt, trochu se projel, prošel si důkladně auto, o ničem nediskutoval, sepsali jsme smlouvu a vysázel 99 tisíc přesně tak, jak jsem v annonci inzeroval. Z aktu prodeje mám skvělý pocit spokojenosti na obou stranách, z toho, že mi zmizela moje první pořádná kára, která mě kdykoli a kamkoli bez problémů dovezla se stylem a graciézností, o kterých se jiným ani nezdá, tak z toho právě zamačkávám slzičku. Nu což, život jde dál...
Georgis píše:Takové auta se neprodávají, takové auta se udržují v co nejlepší formě. Leští se přes týden a vyjíždějí jen v neděli. (když je hezky)
Pro mě to bylo auto na denní ježdění, léto-zima, den-noc, škaredě-hezky, prostě sloužilo a nevzdorovalo, po mnoha stránkách lepší než současná 540i z roku 93. Fakt vychytaný auto na svoji dobu.
vir2l píše:Tak proc jsi ho prodal a nevykopl tu 540ku ??
Už jsem tuhle volbu vysvětloval několikrát. 540i je silnější, novější, na cestování příjemnější, má klima a když do něj sedne moje ženská, s automatem jede jako by řídila denně a v zimě díky ASC ani neví že nějaká zima je. Šestka by za dvě zimy shnila a pak už moc parády nenadělá