
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kam na diagnostiku v Praze s E32 ???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 95
- Registrován: ned 18.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
Jestli ti nebude vadit pár kiláků navíc tak suprovej chlap je v Třebsíně u Štěchovic. Má to tam sice totálně zastrčený, ale je to machr a nadšenec a má vybavení prakticky na jakýkoliv auto. Zavolej mu a uvidíš
http://web.quick.cz/autodiagnostika/
http://web.quick.cz/autodiagnostika/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 95
- Registrován: ned 18.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: pát 12.09.2003 00:00
- Bydliště: Napajedla
- Kontaktovat uživatele:
Ano ano bylo to solidni
Rekl bych ze je to celkem komunikativni a vstricny clovek. Sjeli jsme jen chyby zatim a velice nic sme nezjistili.. zadna staticka zavada, teda mimo snimace cidla rychlosti ze vynechava a tim padem vypadava tempik. Ale co je pricinou meho problemu sme nezjistili... Teda diagnoza zni ze to nezapali smes... A je to na 95% a co je puvodcem? Asi svicky. Maj sice najeto jen 10tis.. Ále pry tam pravdepodobne nepatri. Tak jsem nechal obednat ty tuningove brisky... Delaj se i do meho Bawka.. A pak provedeme dekarbonizaci trisek a palivoveho systemu.... A az se tohle provede a bude po problemu reknu ze je dost dobry
Pac nikomu pred nim se tzo nepodarilo tak vysnupat.. Rekl bych ze je na elektroniku jak delany..
A pak nejakych par zavad co se vyskytly jen jednou a jednotka je nepovazovala za zasadni. Jako napr prevodovka ze vynechal signal ze skrtici klapky
Menic rychlosti atd atd.... Nicmene to shrnul ze auto je ve strasnym bordelu a sou na nem veci co tam vubec nepatri.. No vcetne oleje v prevodovce. Byt byl meneny, ale stalo to za hovno! Tak se to proste udela poraden za me asistence. A to v pondeli nebo utery.


A pak nejakych par zavad co se vyskytly jen jednou a jednotka je nepovazovala za zasadni. Jako napr prevodovka ze vynechal signal ze skrtici klapky

- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pitr píše:Ano ano bylo to solidniRekl bych ze je to celkem komunikativni a vstricny clovek. Sjeli jsme jen chyby zatim a velice nic sme nezjistili.. zadna staticka zavada, teda mimo snimace cidla rychlosti ze vynechava a tim padem vypadava tempik. Ale co je pricinou meho problemu sme nezjistili... Teda diagnoza zni ze to nezapali smes... A je to na 95% a co je puvodcem? Asi svicky. Maj sice najeto jen 10tis.. Ále pry tam pravdepodobne nepatri. Tak jsem nechal obednat ty tuningove brisky... Delaj se i do meho Bawka.. A pak provedeme dekarbonizaci trisek a palivoveho systemu.... A az se tohle provede a bude po problemu reknu ze je dost dobry
Pac nikomu pred nim se tzo nepodarilo tak vysnupat.. Rekl bych ze je na elektroniku jak delany..
A pak nejakych par zavad co se vyskytly jen jednou a jednotka je nepovazovala za zasadni. Jako napr prevodovka ze vynechal signal ze skrtici klapkyMenic rychlosti atd atd.... Nicmene to shrnul ze auto je ve strasnym bordelu a sou na nem veci co tam vubec nepatri.. No vcetne oleje v prevodovce. Byt byl meneny, ale stalo to za hovno! Tak se to proste udela poraden za me asistence. A to v pondeli nebo utery.
rozhodne bych tam nedaval zadne tuningove svicky a jeste od brisku,nejlepsi je to co tam ma byt-predpoklabam nejake boschky nebo nkg
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pavel 528 píše:Pitr píše:Ano ano bylo to solidniRekl bych ze je to celkem komunikativni a vstricny clovek. Sjeli jsme jen chyby zatim a velice nic sme nezjistili.. zadna staticka zavada, teda mimo snimace cidla rychlosti ze vynechava a tim padem vypadava tempik. Ale co je pricinou meho problemu sme nezjistili... Teda diagnoza zni ze to nezapali smes... A je to na 95% a co je puvodcem? Asi svicky. Maj sice najeto jen 10tis.. Ále pry tam pravdepodobne nepatri. Tak jsem nechal obednat ty tuningove brisky... Delaj se i do meho Bawka.. A pak provedeme dekarbonizaci trisek a palivoveho systemu.... A az se tohle provede a bude po problemu reknu ze je dost dobry
Pac nikomu pred nim se tzo nepodarilo tak vysnupat.. Rekl bych ze je na elektroniku jak delany..
A pak nejakych par zavad co se vyskytly jen jednou a jednotka je nepovazovala za zasadni. Jako napr prevodovka ze vynechal signal ze skrtici klapkyMenic rychlosti atd atd.... Nicmene to shrnul ze auto je ve strasnym bordelu a sou na nem veci co tam vubec nepatri.. No vcetne oleje v prevodovce. Byt byl meneny, ale stalo to za hovno! Tak se to proste udela poraden za me asistence. A to v pondeli nebo utery.
rozhodne bych tam nedaval zadne tuningove svicky a jeste od brisku,nejlepsi je to co tam ma byt-predpoklabam nejake boschky nebo nkg
Presne to jsem chtel napsat, mas problemy se zapalovanim smesi a chces to resit tuning svickama od Brisku!!To ses asi zblaznil!!
Ty svicky jsou super , ale jsou na zavodni motory, tobe spis uskodi a pritom te budou stat ranec.tak si to v klidu jeste jednou rozmysli.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: pát 12.09.2003 00:00
- Bydliště: Napajedla
- Kontaktovat uživatele:
Mhz... kus
Ja bych volil NGK jenze ty stoji vic jak ty brisky
Proto tahle volba. Tak ted nevim. Ale spis to dopadne tak ze to otestuju Pac to zkutecne nestoji moc.... A v pripade ze to nebude ok mrsknu je do riti a holt se poridi drazsi.. Ale v soucasnem stavu nemam toliko penez nazbyt. Jeste to promyslim.. 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Pitr píše:Mhz... kusJa bych volil NGK jenze ty stoji vic jak ty brisky
Proto tahle volba. Tak ted nevim. Ale spis to dopadne tak ze to otestuju Pac to zkutecne nestoji moc.... A v pripade ze to nebude ok mrsknu je do riti a holt se poridi drazsi.. Ale v soucasnem stavu nemam toliko penez nazbyt. Jeste to promyslim..
Co máš za motor? Já kupoval na třiapůli v šestce NGKčka za 420,- Kč všechny, myslím že jde o typ ZGR5A. Tyhle prehistorický "smallblocky od BMW" si naprosto libujou ve všech obyčejných věcech, který stojí pár švestek. Nalejt tam syntetiku nebo tam dát tuningový svíčky je ta největší kravina, co můžeš udělat, zhoršíš všechno od jemnosti chodu přes výkon až po spotřebu, v nejlepším případě jenom vyhodíš peníze z okna

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: pát 12.09.2003 00:00
- Bydliště: Napajedla
- Kontaktovat uživatele:
Hm tak jsem nakonec odvezl auto jinde... Nechal jsem si tam dát čtyřbodove boshe vysla jedna na 150.- takze tezce v pohode... syntetiku tam nenaleju seru na to... Ale co, je to porad stejne vhajzlu jako predtim... uz me to zacina kurwa srat. Prijde den kdy tu kraksnu rozflakam basebolovou palkou. Od doby co se v tom zacalo vrtat kuli tomu ze tekl olej je to na picu.
Startuje to jako parnik, volnobech nekolisa ale trese to stim jako by to byl dieslak. Kdyz seslapnu prudce plyn tak to je to jako nejaka vyhonena mrdna. Zabubla to zarachta... Je to nestesti. A me dochazi trpelivost to davat dohromady.. Proste spatne zapaluje smes... Jsou nove svicky a rozdelovac.. Zbyvaji kabliky a civka... ale neverim tomu ze to bude tim!! NA Vpower to fachci.. tak cim to kurva je?! A na ten jezdit nehodlam.. to si radeji koupim fechtla... Uz jsem do toho nasral penez az az..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Pitr: Když děláš kraviny, tak si za to můžeš sám. Už několik lidí ty čtyřbodový svíčky vyhazovalo a dávali tam ty úplně normální jednohrotový NGK nebo BOSCH. Jede to na ně nejlíp!
Nezapomeň taky, že u tohohle motoru musíš pravidelně seřizovat vůle ventilů a nemít nikde unikající podtlak v hadicích protože pak jde přesně tak jak říkáš.
Nezapomeň taky, že u tohohle motoru musíš pravidelně seřizovat vůle ventilů a nemít nikde unikající podtlak v hadicích protože pak jde přesně tak jak říkáš.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: pát 12.09.2003 00:00
- Bydliště: Napajedla
- Kontaktovat uživatele:
No tak ty uplne normalni shitovy NGK tam prave byly. A meli najeto do 15tis.. myslim ze to je kurwa malo, mely by bez problemu uject aspon dvacku. Serizene ventily tam jsou asi pred 5000 km A predne nejsem tak dokonaly abych se hrabal v tom motoru sam.. A Druhak nemam na to ani prostor natoz tak dilnu kde se v tom vrtat. Abych si to mohl poradne pokurvit
A tez si myslim ze o svim aute vim docela dost.. Ale na muj problem to proste nestaci... A budu moc stastny kdyz konecne narazim na toho posledniho mechose co bude tak chytry a da to auto do poradku.
Apropos s tema ctyrbodakama to delalo jen obcas... Proste mam problem se zapalovanim... a uprimne se mi toted moc dohledavat nechce ... a stejne je ted me auto mimo muj akcni radius tak na to seru...
A kdyz to shrnu tak spooousta lidi melo me problemy...
A bylo to trebas Lambdou, palivovym cerpadlem, rozdelovacem, svickama, neserizene ventily, atd atd.. a hledej smudlo cim by to tak sakra asi mohlo bejt. Az to budu vedet urcite dam vedet co za hovadinu to bylo.
Soucasny popis opravy? Natankuj V Power 95 a jezdis jako nic... uuplne v pohode
No a nedej boze nalet tam obycejny benal ve kterem si ten chrochtak libuje 

Apropos s tema ctyrbodakama to delalo jen obcas... Proste mam problem se zapalovanim... a uprimne se mi toted moc dohledavat nechce ... a stejne je ted me auto mimo muj akcni radius tak na to seru...
A kdyz to shrnu tak spooousta lidi melo me problemy...
A bylo to trebas Lambdou, palivovym cerpadlem, rozdelovacem, svickama, neserizene ventily, atd atd.. a hledej smudlo cim by to tak sakra asi mohlo bejt. Az to budu vedet urcite dam vedet co za hovadinu to bylo.
Soucasny popis opravy? Natankuj V Power 95 a jezdis jako nic... uuplne v pohode


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Pitr píše:No tak ty uplne normalni shitovy NGK tam prave byly. A meli najeto do 15tis.. myslim ze to je kurwa malo, mely by bez problemu uject aspon dvacku. Serizene ventily tam jsou asi pred 5000 km A predne nejsem tak dokonaly abych se hrabal v tom motoru sam.. A Druhak nemam na to ani prostor natoz tak dilnu kde se v tom vrtat. Abych si to mohl poradne pokurvitA tez si myslim ze o svim aute vim docela dost.. Ale na muj problem to proste nestaci... A budu moc stastny kdyz konecne narazim na toho posledniho mechose co bude tak chytry a da to auto do poradku.
Apropos s tema ctyrbodakama to delalo jen obcas... Proste mam problem se zapalovanim... a uprimne se mi toted moc dohledavat nechce ... a stejne je ted me auto mimo muj akcni radius tak na to seru...
A kdyz to shrnu tak spooousta lidi melo me problemy...
A bylo to trebas Lambdou, palivovym cerpadlem, rozdelovacem, svickama, neserizene ventily, atd atd.. a hledej smudlo cim by to tak sakra asi mohlo bejt. Az to budu vedet urcite dam vedet co za hovadinu to bylo.
Soucasny popis opravy? Natankuj V Power 95 a jezdis jako nic... uuplne v pohodeNo a nedej boze nalet tam obycejny benal ve kterem si ten chrochtak libuje
Hm, problém je, že ti i 346tibodové svíčky znovu zřejmě do 15 tisíc odejdou, protože tam něco jinýho prostě dělá neplechu, jenom budeš platit za kraviny a výsledku se nedobereš. V každém případě když jsme ty "šitový" NGKčka teď vytáhli z tátovo 735i, měly najeto 70 tisíc a kdyby je táta výslovně nechtěl vyměnit, tak by je tam mechanik asi vážně nechal, prostě cihlovky jak maj bejt, v původním tvaru. V jakém stavu / barvě byly tvoje staré svíčky po vytažení?
http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html