Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
318is vs 320i
Lidi, máte někdo zkušenosti s e36 318is a e36 320i? Uměl byste někdo porovnat tyto kárky?
Já mám asi 2 měsíce e36 318i. Před ním jsem měl e30 318is. Teď trpím jako pes. Souhlasím s názorama, že e36 je už prostě modernější auto bližší dnešní době, ale rozhodně e30 bych nepodceňoval, je to parádní klasika a to iso co jsem měl bylo supr. Dalo se s ním v klidu jezdit za 7l/100km a když měl člověk náladu, byla ti vcelku uspokojivá sportovní jízda. Zvuk toho vytočeného isa nikdy nezapomenu, byla to nádhera. Teď mám to 318i a trpím jak pes. Je to pěkný auto, chtěl jsem 36ku a je pro mě důležitá i pojistka, ale jak tak v tom jezdím, asi si připlatím, protože ta 318i je fakt totálně death. Jít ze 140koní na 113 je fakt vražda.
Tak by mě zajímalo, jak je na tom porovnání nejlépe te e30 318is s e36 320i či e36 325i (tam už je pojisstka stejná a spotřeba asi cca taky, ne?)
P.S.: někde jsem tady četl, že bavora jedině šestivále, že neuměli čtyřválce neumí. A co e30 M3, to byl přece čtyřvál, ne? Ale nechci nějak výřit vody:o)
Já mám asi 2 měsíce e36 318i. Před ním jsem měl e30 318is. Teď trpím jako pes. Souhlasím s názorama, že e36 je už prostě modernější auto bližší dnešní době, ale rozhodně e30 bych nepodceňoval, je to parádní klasika a to iso co jsem měl bylo supr. Dalo se s ním v klidu jezdit za 7l/100km a když měl člověk náladu, byla ti vcelku uspokojivá sportovní jízda. Zvuk toho vytočeného isa nikdy nezapomenu, byla to nádhera. Teď mám to 318i a trpím jak pes. Je to pěkný auto, chtěl jsem 36ku a je pro mě důležitá i pojistka, ale jak tak v tom jezdím, asi si připlatím, protože ta 318i je fakt totálně death. Jít ze 140koní na 113 je fakt vražda.
Tak by mě zajímalo, jak je na tom porovnání nejlépe te e30 318is s e36 320i či e36 325i (tam už je pojisstka stejná a spotřeba asi cca taky, ne?)
P.S.: někde jsem tady četl, že bavora jedině šestivále, že neuměli čtyřválce neumí. A co e30 M3, to byl přece čtyřvál, ne? Ale nechci nějak výřit vody:o)
Já mám teď 320i a je to dost dobrý svezení , když to ale srovnám s 323 nebo dokonce 328 , tak je to pokaždé o třídu výš . Pokud máš auto jenom jako dopravní prostředek , tak je to asi jedno , když se chceš ale povozit ,tak šestiválec.
Bylo to tady už probraný asi stokrát tak si přečti starší diskuse.
Heslo dne - obsah ničím nenahradíš
Bylo to tady už probraný asi stokrát tak si přečti starší diskuse.
Heslo dne - obsah ničím nenahradíš
jo, četl jsem všechny ty starší diskuze. Zajímalo mě porovnání toho šesnáctiventilového e30 318is s třeba tou e36 320i nebo s isem e36. Ta 36ka je přecejen težší, tak jestli je to taky tak svižné. Ta 320 tahá dobře? Má to nějakých 150 koní a to iso e30 140, ale je lehčí, tak jak to třeba zrychluje? jaký je to na předjíždění. Ona ta 318i když se na dálnici rozjede tak taky jede "dobře", ale jde mi o ten pořádnej tah, který mi u té nedejchavé e36 318i moc chybí. Pomohla by mi teda e36 318 is, nebo je lepší e36 320i? Je tam rozdíl v pojistce, tak chci vědět jak se to vyplatí nebo nevyplatí.
Vím, že je to tady už 1000x omletá diskuze, ale myslím, že je zajímavé téma vědět jak který jezdí a moct si pak snít:o)))))
Vím, že je to tady už 1000x omletá diskuze, ale myslím, že je zajímavé téma vědět jak který jezdí a moct si pak snít:o)))))
mno, iS jede o dost jinak nez 2,0i ... iS je tocivej motor, kterej sice "tahne" od nejakych 1200 ot/min, zacne zit od 2000 ot/min, probudi se ve 4000 ot/min a jeci s nekolika "hrby" az do omezovace...
2,0i tahne uz na volnobeh a neni tam takovej sportovni feeling, ale rychlost roste snaz
kdyz pojistka a pod, tak iSo.... kdyz 6valec a vykon, tak 323/328i /nebot 320i/325i maji litinovej blok- vaha/
2,0i tahne uz na volnobeh a neni tam takovej sportovni feeling, ale rychlost roste snaz

kdyz pojistka a pod, tak iSo.... kdyz 6valec a vykon, tak 323/328i /nebot 320i/325i maji litinovej blok- vaha/
“Ability is what you're capable of doing.”
ano, iso je vysokootáčkový motor, to moje nechtělo jet na trjku pod 40 km/h, jet v obci 50km/h na četverku, to bylo tak tak, už to skoro chtělo jít na trojku, pětku to nebralo pod 70 km/h, to asi mluví za vše, prostě je to auto, ve kterým se musí pořád řadit, ale ten zvuk, to je prostě dokonalost!!! To vytočené iso nemělo chybu. V průběhu chodu je několik rozmezí otáček, kdy je to mrtvý a přesně jak tady zaznělo, je tam i několik hrbů a valí až do omezovače. To moje nynější mrtvý 318i má sice nějaký náznak tahu od spodu, ale ve vyšších otáčkách už je to bída bída. Co ty šestivály? A s tím zvukem šestiválce to bylo myšleno jak, jako že je dobrej?
328 je určitě supr, ale ta pojistka je prostě pro lidi, co na to maj, ale pak je sorta lidí, kteří prostě bavorákům propadli a pro bmw pomalu ani nežerou:o))). Ta 323 je na tom výkonově jak? Ale když má hliníkovej blok, asi je dost málo k mání, že?
328 je určitě supr, ale ta pojistka je prostě pro lidi, co na to maj, ale pak je sorta lidí, kteří prostě bavorákům propadli a pro bmw pomalu ani nežerou:o))). Ta 323 je na tom výkonově jak? Ale když má hliníkovej blok, asi je dost málo k mání, že?
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Hanz píše:mno, iS jede o dost jinak nez 2,0i ... iS je tocivej motor, kterej sice "tahne" od nejakych 1200 ot/min, zacne zit od 2000 ot/min, probudi se ve 4000 ot/min a jeci s nekolika "hrby" az do omezovace...
2,0i tahne uz na volnobeh a neni tam takovej sportovni feeling, ale rychlost roste snaz
kdyz pojistka a pod, tak iSo.... kdyz 6valec a vykon, tak 323/328i /nebot 320i/325i maji litinovej blok- vaha/
Hanz pise presne o Is. Ja mam sice 1,8 Ti je 16V a nevim jak se to lisi od IS,kazdej kdo to videl rika ze je to stejny ale je tam 140 koniku ale povozim se s tim dobre. Nevim teda jestli nekdo bere dalnici a 270 Km/h jako povozeni ale me uspokojí prázdná okreska kde si to mastíš palbu a nemusíš ject 200 km/h. Jsem s tim spokojenej ale je to Compact tak nevim o kolik je oproti salonu lehci



E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
cain píše:Bombarder píše:ja myslim, ze by 323i mela dostat od 325i na prdel..
No to je asi logický když má 323i 170k a 325Vanos 192k.Sou to sice obě 2,5l ale 323 je papírově slabší.I když sem měl možnost jezdit s 525 Vanos a řekl bych že to bojí jede stejně.
to mas asi pravdu. napsal jsem to proto, protoze hanz napsal, ze kdyz vykon tak 323 nebo 328 bla bla bla bla
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Bombarder píše:cain píše:Bombarder píše:ja myslim, ze by 323i mela dostat od 325i na prdel..
No to je asi logický když má 323i 170k a 325Vanos 192k.Sou to sice obě 2,5l ale 323 je papírově slabší.I když sem měl možnost jezdit s 525 Vanos a řekl bych že to bojí jede stejně.
to mas asi pravdu. napsal jsem to proto, protoze hanz napsal, ze kdyz vykon tak 323 nebo 328 bla bla bla bla
Jo to jo,325 a 320 mají litinovej blok proto jsou o trochu težší a těžkopádnější.Ale Hanz to myslel asi jako 320 proti 323 a 325 proti 328 - protože ty druhý motory sou jejich nástupci.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
cain píše:Bombarder píše:cain píše:[quote="Bombarder"]ja myslim, ze by 323i mela dostat od 325i na prdel..
No to je asi logický když má 323i 170k a 325Vanos 192k.Sou to sice obě 2,5l ale 323 je papírově slabší.I když sem měl možnost jezdit s 525 Vanos a řekl bych že to bojí jede stejně.
to mas asi pravdu. napsal jsem to proto, protoze hanz napsal, ze kdyz vykon tak 323 nebo 328 bla bla bla bla
Jo to jo,325 a 320 mají litinovej blok proto jsou o trochu težší a těžkopádnější.Ale Hanz to myslel asi jako 320 proti 323 a 325 proti 328 - protože ty druhý motory sou jejich nástupci.[/quote]
nevim jak to myslel, ale napsal to jak to napsal. ale musim nesouhlasit s tim, ze 320i nebo 325i tahnou uz od spodu. to snad neeeeeee..
No já si myslím pokud chces malou pojistku tak kup 318is a pokud to dobře nachipuješ a upraviš tak kolem 160-ti koní z toho vymáčkneš.
Ale jak kluci říkaj. Objem ničím nenahradíš, což souhlasím.
320i nemá smysl jen pokud je dobrá koupě, to už je lepší pak 325i.
Ale mám zkušenost jak z 318i , tak z 328i a to jsou auta skoro neporovnatelná co se týče motoru a celkově.
Takže pokud jsi takovej fanda, že obětuješ dost financí a chceš opravdu silný auto, tak kup 328i , žere dokonce míň jak 325i.
Dá se s ním jet i za 7.5l
Být tebou, tak se zkusím projet v nějakém isu a pak třeba 325i a uvidíš ten rozdíl. No a ručení máš rozdíl snad necelé 3000ročně cca 250kč měsíčně navíc oproti 318is, což je celkem sranda na BMW.
Být tebou volím zlatou střední cestu a tedy 325i ale rozhodnutí je na tobě.
Tak dobře vyber a nech si poradit, tady víme o čem mluvíme.
6Válec je prostě 6válec a ktomu stejně jednou dojdeš.
S BMW FOREVER
Ale jak kluci říkaj. Objem ničím nenahradíš, což souhlasím.
320i nemá smysl jen pokud je dobrá koupě, to už je lepší pak 325i.
Ale mám zkušenost jak z 318i , tak z 328i a to jsou auta skoro neporovnatelná co se týče motoru a celkově.
Takže pokud jsi takovej fanda, že obětuješ dost financí a chceš opravdu silný auto, tak kup 328i , žere dokonce míň jak 325i.
Dá se s ním jet i za 7.5l
Být tebou, tak se zkusím projet v nějakém isu a pak třeba 325i a uvidíš ten rozdíl. No a ručení máš rozdíl snad necelé 3000ročně cca 250kč měsíčně navíc oproti 318is, což je celkem sranda na BMW.
Být tebou volím zlatou střední cestu a tedy 325i ale rozhodnutí je na tobě.
Tak dobře vyber a nech si poradit, tady víme o čem mluvíme.
6Válec je prostě 6válec a ktomu stejně jednou dojdeš.

S BMW FOREVER

peet: lidi jako ty fakt nechapu....kdyz nevis jako je rozdil v tech motorech, tak si zajedu treba do blbych AAA a projedu se v iSku, 2 litru a v 2,5ce a hnedka vim....A s tou pojistkou to jako myslis vazne??jaky je rozdil v pojistce mezi 318is a 2,5??? 200 korun mesicne?? A to je pro tebe moc?? Tak proc si za tech 200 korun nekoupis mesicnik a nejzdis sockou??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 73
- Registrován: ned 24.08.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Bpytlik nic proti Tobe ale to stejny jsem pred casem chtel vedet po Vas ja a nikdo si moc nestezoval. Jako posilat ho do dementnich AAA aby se projel v roslehanejch BMWs a zabil tim cely dopoledne misto toho aby zde vznesl dotaz ! To je trochu hovadina ne ? Kdyz jsem se ptal ja tak jsem moc dobre znal paramtery tech danych motoru ale nikdo ti nerekne vic nez majitele cili jsem radsi vyuzil moznost se primo zeptat Vas ( majitelu BMW ). A to jsem si projel prispevky snad pul roku dozadu.
sorry, ale dokud s tim autem opravdu fyzicky nejedes, muzem si tady stavet klidne rohliky z pytliku strouhanky, vyjde to stejne...
kdyz jsem mel iS, bral jsem to jako fajn motor, proste navozuje pocit rychlosti.... v 328 se obcas zapomenu a pak se nestacim divit, co motor stacil namalovat na palubce, ale ze by to bylo sportovni se moc rict neda /oproti tomu iSu/, proste slapnes na plyn a je to tam, jedno co mas zarazeno... u iS musis vzdycky provetrat spojku a fofr klacek...
kdyz jsem mel iS, bral jsem to jako fajn motor, proste navozuje pocit rychlosti.... v 328 se obcas zapomenu a pak se nestacim divit, co motor stacil namalovat na palubce, ale ze by to bylo sportovni se moc rict neda /oproti tomu iSu/, proste slapnes na plyn a je to tam, jedno co mas zarazeno... u iS musis vzdycky provetrat spojku a fofr klacek...
“Ability is what you're capable of doing.”
schinach píše:Bpytlik nic proti Tobe ale to stejny jsem pred casem chtel vedet po Vas ja a nikdo si moc nestezoval. Jako posilat ho do dementnich AAA aby se projel v roslehanejch BMWs a zabil tim cely dopoledne misto toho aby zde vznesl dotaz ! To je trochu hovadina ne ? Kdyz jsem se ptal ja tak jsem moc dobre znal paramtery tech danych motoru ale nikdo ti nerekne vic nez majitele cili jsem radsi vyuzil moznost se primo zeptat Vas ( majitelu BMW ). A to jsem si projel prispevky snad pul roku dozadu.
Jasne, ty jsi teda takovy ten pan teoretik, ktery kdyz chce zjistit, jake to je, sukat babu do prdele, tak se radeji zepta 10ti ruznych lidi, nez aby ji ho tam strcil?

bpytlik píše:peet: lidi jako ty fakt nechapu....kdyz nevis jako je rozdil v tech motorech, tak si zajedu treba do blbych AAA a projedu se v iSku, 2 litru a v 2,5ce a hnedka vim....A s tou pojistkou to jako myslis vazne??jaky je rozdil v pojistce mezi 318is a 2,5??? 200 korun mesicne?? A to je pro tebe moc?? Tak proc si za tech 200 korun nekoupis mesicnik a nejzdis sockou??
Co nechápeš??? Ty jsi asi nějakej chytrák. Takový příspěvky jsou fakt dooost gut. Se do toho neser, když to nechápeš. 318is má pojistku do 1850ccm, teda do rv 93, 325i má pojistku v kategorii o jedno vyšší, tzn. rozdíl cca 3000 kč, ty je třeba fajn, dle mě, narvat do toho oprav či úprav, ale ty jsi asi na tom tak dobře, že peníze neřešíš, tak si je užívej a neztrácej čas ta přiblblýma poznámkama. Chytráku. Ale jinak taky nic proti tobě:o))))))