Tak trochu by mě zajímalo, kam se ztratili všichni ti šikovní a ochotní mechanici. Každopádně ty servisy co jsem navštívil ode mne nedostanou ani korunu.
Zajímalo by mě také jakou mají zkušenost se servisy ostatní

roman píše:Na mé malé E36 mě začala unikat kapalina z posilovače řízení. Záhy jsem zjistil, že jde o vadný simerink a tak jsem si řekl sranda práce navštívím servis a za chvíli už budu zase lítat. To jsem ježte netušil, že v servisech se takovými prkotinami nezabývají a že budou chtít vyměnit celé servo a to v cenovém rozmezí cca 15 – 25.000 Kč. Nelenil jsem tedy a zjistil si, kdo repasuje serva. Zavolal jsem mu, jestli by mne neprodal ten simerink. Majitel se na mě obořil, že to v žádném případě nedělá, ale že mě výměnným způsobem prodá nové servo za 8.000 Kč. Nakonec jsem simerink sehnal, jeho cena je 17 Kč (pouze na objednávku)a vyměnil ho. Geometrie byla za 450 Kč a já zase po týdnu lítám.
Tak trochu by mě zajímalo, kam se ztratili všichni ti šikovní a ochotní mechanici. Každopádně ty servisy co jsem navštívil ode mne nedostanou ani korunu.
Zajímalo by mě také jakou mají zkušenost se servisy ostatní
mayklmaykl píše:mno,to je stara znama vec simering nestoji temer nic je to kus plastu...ovsem na tebe byly hodny me v liberci rekli ze s praci ta 45....na vodstrel hovada.jinak mam spis tu zkusenost ze v servisech tomu temer nikdo nerozumi...a placa blbosti.typicky bmw liberec....za pultem sedi vocas kterej nerozumi autu co by se upliv a prednasi tam platonske moudrosti o nicem.priklad mel jsem problem s motorem a jeden jejich technik me varoval at tam svou m60 nedavam ze tomu nerozumeji a proto to posilaji "nejakemu" motoraři kdovikam a nasledne uctuji mnohem vyssi castku.ja mam to obrovske stesti ze sem narazil na chlapa ktery delal v zavodnich stajich mechanika a bmw je jeho konickem.byl bych jinak v prdeli jednoduse receno.......do servisu uz bych si nikdy auto nedal a zvlast ne do toho libereckeho kde dokazou zkurvit i vymenu oleje a to si nedelam prdel!....nasledkem toho muze byt kdeco pojebaneho v motoru ze?!jediny technik ktery tam za neco stal a znal kdejaky typ bmw od A do Z odesel:-((
Baxon píše:to mayklmaykl: já mám naštěstí s Palasem úplně odlišný zkušenosti
bývalou 535i e34 jsem koupil v plynu a strašně se to sralo. Postupně jsem musel vyměnit lamdu, váhu vzduch, vzduch. filtr i s airboxem, ty gumový kolena, svíčky (který neměly moc najeto), rozdělovač............ a nevím co ještě
George_D píše:Baxon píše:to mayklmaykl: já mám naštěstí s Palasem úplně odlišný zkušenosti
bývalou 535i e34 jsem koupil v plynu a strašně se to sralo. Postupně jsem musel vyměnit lamdu, váhu vzduch, vzduch. filtr i s airboxem, ty gumový kolena, svíčky (který neměly moc najeto), rozdělovač............ a nevím co ještě
Tak to teda zase nechapu proc i airbox. Plastová krabička na který pokud ji nerozsekáš snad nejde nic pokazit. Nebo snad jo??![]()
![]()
George_D píše:Baxon píše:to mayklmaykl: já mám naštěstí s Palasem úplně odlišný zkušenosti
bývalou 535i e34 jsem koupil v plynu a strašně se to sralo. Postupně jsem musel vyměnit lamdu, váhu vzduch, vzduch. filtr i s airboxem, ty gumový kolena, svíčky (který neměly moc najeto), rozdělovač............ a nevím co ještě
Tak to teda zase nechapu proc i airbox. Plastová krabička na který pokud ji nerozsekáš snad nejde nic pokazit. Nebo snad jo??![]()
![]()