
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
330d limo v. 328i coupe
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
Jawak píše:Jak poznám, že je to samosvor, má tam být někde číslo a písmeno, ale kde??? nemůžu nic najít...![]()
Jakej je rozdíl v diferáku z 320i a 325i? Já když pouštím spojku tak to nějak cuká a hrabat to ale moc nechce...
Nechal jsem tam diferák origo, už nebyl čas předělávat ten z 2.5...
Taky bych to potreboval nejak poznat predchozi majitel rikal ze tam je samosvor a ja kdyz zaradim tak treba v polovine drahy na jednicku mi jakoby neco trosinku cukne v zadu asi v diferáku a nevim jestli to spolu nejak nesouvisí. Jo a vpravo nahoře zezadu diferáku mam nejakej konektor a kdyz ho vytáhnu tak se tomu hrabat nechce vůbec.


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
ale ale takovy detsky tema
na boku je stitek s prevodovym pomerem, je-li pred nim S, je to samosvor, ten stitek bude zaprasenej a necitelnej. nebo uz odpadlej, jako v mym pripade
jinak rozeznat samosvor od nesamosvoru je jednoduchy, zvednout aspon prdel auta, otocit jednim kolem, kdyz se druhy bude tocit ve stejnym smeru tak to je samosvor, kdyz se bude tocit na druhou stranu tak to samosvor neni. Jinak ten konektor je od tachometru.....

na boku je stitek s prevodovym pomerem, je-li pred nim S, je to samosvor, ten stitek bude zaprasenej a necitelnej. nebo uz odpadlej, jako v mym pripade

jinak rozeznat samosvor od nesamosvoru je jednoduchy, zvednout aspon prdel auta, otocit jednim kolem, kdyz se druhy bude tocit ve stejnym smeru tak to je samosvor, kdyz se bude tocit na druhou stranu tak to samosvor neni. Jinak ten konektor je od tachometru.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
darmon píše:ale ale takovy detsky tema
na boku je stitek s prevodovym pomerem, je-li pred nim S, je to samosvor, ten stitek bude zaprasenej a necitelnej. nebo uz odpadlej, jako v mym pripade
jinak rozeznat samosvor od nesamosvoru je jednoduchy, zvednout aspon prdel auta, otocit jednim kolem, kdyz se druhy bude tocit ve stejnym smeru tak to je samosvor, kdyz se bude tocit na druhou stranu tak to samosvor neni. Jinak ten konektor je od tachometru.....
Díkes Darmon,sem pořád nevěděl jestli je to vono či ne.Protože mi každej řikal že se to na kombajny nedávalo.
Když sem byl na geošce tak sem si s tim hrál a obě kola se točili stejně,tak sem na to koukal

A je pravda že se s tim jede hned jináč,ale má to svý trochu jinný pravidla protože jinak de člověku hned prdel napřed

-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Lukas H. píše:Nemas ETK bo co?
Jo sorry, ale tam taky není psaný jestli mám nebo nemám samosvor, i u 320i to bylo možné /na objednávku?
Tak teď ale moc nechápu ty čísla diferáků:
320i: I=38:11=3,45-V
325i: I=41:13=3,15
co je lepší, repsektivě nechápu, proč má 320i delší? a 325 kratší? převod nebo co znamenají ty čísla?
Podle ETK jsou ty čísla převodů u obou stejný jako u těch se samosvorama, jen samosvory jsou dražší.
Darmone? raď...

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jawak píše:Jo sorry, ale tam taky není psaný jestli mám nebo nemám samosvor, i u 320i to bylo možné /na objednávku?
Tak teď ale moc nechápu ty čísla diferáků:
320i: I=38:11=3,45-V
325i: I=41:13=3,15
co je lepší, repsektivě nechápu, proč má 320i delší? a 325 kratší? převod nebo co znamenají ty čísla?
Podle ETK jsou ty čísla převodů u obou stejný jako u těch se samosvorama, jen samosvory jsou dražší.
Darmone? raď...
Mensi "cislo" = mensi prevod = na stejne otacky motoru jede auto rychleji = "delsi diferak"

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
jinymi slovy- pokud tam nechas ten z 32Oi, lip to bude akcelerovat, ale klesne ti Vmax a stoupne spotreba o neco malo + nejspis rychleji odejde /pokud je pocitanej na mensi vykon - jinej modul ozubeni/...
kdyz jsme u toho, koukal jsem, ze M3 difec je asi tak 2x vetsi nez z iS
kdyz jsme u toho, koukal jsem, ze M3 difec je asi tak 2x vetsi nez z iS

“Ability is what you're capable of doing.”